Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping De Vijverhof te bieden?
- Sport en spel
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Wellness
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping De Vijverhof te bieden?
Sport en spel
- Tafeltennistafel
Voor de kinderen
- Kinderboerderij
- Recreatieruimte
- Speeltoestellen
- Speeltuin
- Trampoline
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Rivier (of vlakbij)
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Campingwinkel / Supermarkt
- Restaurant
Wellness
- Beautycenter
Verhuur & recreatie
- Skelter
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Sanitair
- Wasmachine
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
We gaan zeker een keertje kijken voor een plekje
We hebben 2 maanden op Camping Vijverhof in Ommeren gestaan en het was een geweldige ervaring.Het is een rustige en gezellige camping waar je snel thuis voelt.Het sanitair is altijd goed schoon en netjes onderhouden,wat wij erg belangrijk vinden.De sfeer op de camping is erg gemoedelijk en ik heb er echt genoten van ons verblijf Het beviel ons zo goed dat ik al van plan ben om volgend voorjaar een half jaar te blijven.Een echte aanrader voor wie op zoek gaat naar een fijne en verzorgde camping Vriendelijke groet familie Pol
Wij hebben 4,5 maanden daar gestaan, wel lang, maar wij hebben daar het onderhoud van het toiletgebouw elke dag gedaan. De camping is qua groenonderhoud perfect, ziet er ook verzorgd uit, geen rommel. Maar er zijn ook regeltjes die je van tevoren op de site kunt lezen. Wij hebben het in ieder geval prima naar ons zin gehad.
Een dikke vijf sterren. We hebben er één nacht gestaan en vonden de sfeer prima. De eigenaren waar supervriendelijk en ja, honden mochten, net als op de meeste andere campings, niet los op de camping. Het sanitair was schoon en de camping was goe verzorg. Alleen maar lof dus
We zijn hier 4 nachten geweest tijdens het Pinksterweekend. Ontvangst was vriendelijk en informatief. Ook tips voor de omgeving. Onze caravan werd met behulp van een mini-tractor exact op de vlakke plek geplaatst met tegel-plateau als terras. Alles zag er spik en span uit. We hebben er voor gekozen om de elektriciteit met 8 ampère op te waarderen. We hebben met onze racefietsen een paar prachtige tochten gemaakt. We komen hier vast nog wel eens terug.
Een zeer rustige minicamping met alle voorzieningen en verharde camperplaatsen, met eigen grasveldje voor er te kunnen zitten . Er zijn honden toegestaan maar we aangelijnd. Er is een klein speeltuintje voor de kinderen en grote plaatsen voor de caravan. op de camping zijn 6 camperplaatsen dacht ik te hebben geteld. mijn vrouw vind er maar een nadeel aan de camping dat je 0,20 Eurocent moet betalen om de afwas te doen met warmwater. En je moet een lange kabel hebben voor stroom zeker 20 mtr om bij de stroom kast te komen. Maar op zich zou ik er zeker nog eens reserveren want het is zeker ook een fijne Camping.
Hele fijne camping. Ruime plaatsen. Gezellige sfeer. Heel mooi en vooral schoon (!) sanitair. Vriendelijke eigenaren die goed zorgen voor hun bedrijf. Bij een flinke bui rende hij ook rond om de luifels te redden, als dat geen service is! Heel fijn ook dat de regels die er zijn ook echt nageleefd worden door iedereen. Samen zingen op zondagavond, waar heb je dat nog? Nou op De Vijverhof dus, alles corona proof maar wel in gebondenheid samen zingen. Mooie omgeving om te fietsen, leuke plaatsjes om te bezoeken en het Lindemeer heel dichtbij voor een frisse duik. Dit adresje gaan we onthouden hoor! Wim en Sarine, hartelijk bedankt!
Laatste 7 beoordelingen
We gaan zeker een keertje kijken voor een plekje
We hebben 2 maanden op Camping Vijverhof in Ommeren gestaan en het was een geweldige ervaring.Het is een rustige en gezellige camping waar je snel thuis voelt.Het sanitair is altijd goed schoon en netjes onderhouden,wat wij erg belangrijk vinden.De sfeer op de camping is erg gemoedelijk en ik heb er echt genoten van ons verblijf Het beviel ons zo goed dat ik al van plan ben om volgend voorjaar een half jaar te blijven.Een echte aanrader voor wie op zoek gaat naar een fijne en verzorgde camping Vriendelijke groet familie Pol
Wij hebben 4,5 maanden daar gestaan, wel lang, maar wij hebben daar het onderhoud van het toiletgebouw elke dag gedaan. De camping is qua groenonderhoud perfect, ziet er ook verzorgd uit, geen rommel. Maar er zijn ook regeltjes die je van tevoren op de site kunt lezen. Wij hebben het in ieder geval prima naar ons zin gehad.
Een dikke vijf sterren. We hebben er één nacht gestaan en vonden de sfeer prima. De eigenaren waar supervriendelijk en ja, honden mochten, net als op de meeste andere campings, niet los op de camping. Het sanitair was schoon en de camping was goe verzorg. Alleen maar lof dus
We zijn hier 4 nachten geweest tijdens het Pinksterweekend. Ontvangst was vriendelijk en informatief. Ook tips voor de omgeving. Onze caravan werd met behulp van een mini-tractor exact op de vlakke plek geplaatst met tegel-plateau als terras. Alles zag er spik en span uit. We hebben er voor gekozen om de elektriciteit met 8 ampère op te waarderen. We hebben met onze racefietsen een paar prachtige tochten gemaakt. We komen hier vast nog wel eens terug.
Een zeer rustige minicamping met alle voorzieningen en verharde camperplaatsen, met eigen grasveldje voor er te kunnen zitten . Er zijn honden toegestaan maar we aangelijnd. Er is een klein speeltuintje voor de kinderen en grote plaatsen voor de caravan. op de camping zijn 6 camperplaatsen dacht ik te hebben geteld. mijn vrouw vind er maar een nadeel aan de camping dat je 0,20 Eurocent moet betalen om de afwas te doen met warmwater. En je moet een lange kabel hebben voor stroom zeker 20 mtr om bij de stroom kast te komen. Maar op zich zou ik er zeker nog eens reserveren want het is zeker ook een fijne Camping.
Hele fijne camping. Ruime plaatsen. Gezellige sfeer. Heel mooi en vooral schoon (!) sanitair. Vriendelijke eigenaren die goed zorgen voor hun bedrijf. Bij een flinke bui rende hij ook rond om de luifels te redden, als dat geen service is! Heel fijn ook dat de regels die er zijn ook echt nageleefd worden door iedereen. Samen zingen op zondagavond, waar heb je dat nog? Nou op De Vijverhof dus, alles corona proof maar wel in gebondenheid samen zingen. Mooie omgeving om te fietsen, leuke plaatsjes om te bezoeken en het Lindemeer heel dichtbij voor een frisse duik. Dit adresje gaan we onthouden hoor! Wim en Sarine, hartelijk bedankt!
Adres & contact
-
Ommerenveldseweg 51, 4032 NB Ommeren
-
+31344601973
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen