Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping Landal Esonstad te bieden?
- Sport en spel
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Wellness
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping Landal Esonstad te bieden?
Sport en spel
- Jeu-de-boulesbaan
- Tafeltennistafel
Voor de kinderen
- Indoorspeeltuin
- Speeltuin
- Trampoline
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Peuterbad
- Strand
- Waterglijbaan
- Zee (of vlakbij)
- Zwembad buiten
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Campingwinkel / Supermarkt
- Restaurant
- Snackbar / Cafetaria
Wellness
- Sauna
- Stoombad
- Whirlpool
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Sanitair
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Erg mooi park, huisjes waren netjes ondanks de vele slechte reacties, wij zijn hier heen gezien het een vuurwerkloos park is, en dat onze hond erg wardeerd. Park doet alles er aan om het vuurwerk te beperken, word continue rond gereden of iedereen zich er aanhoud.
We hebben wederom een heerlijke kerstweek op esonstad gehad! Al veel vaker hier geweest en juist de knusheid vh vestingstadje trekt ons in deze periode daarheen. We zien we in de loop der jaren achteruitgang in de huizen. Wat ook wel begrijpelijk is aangezien het gebruikt word en niet iedere gast er even netjes op is. De schoonmaak liet deze keer wel wat te wensen over....de beide badkamers zat schimmel in wat makkelijk te reinigen is met de juiste schoonmaak producten dus niet nodig om het er zo bij te laten staan mijn inziens. Toch hoog aantal sterren omdat de service van de receptie weer top was en we echt een week volop hebben genoten!
Sinds jaren weer een weekend op dit park geboekt maar dat was een behoorlijke tegenvaller. Bij aankomst stonden de radiatoren dicht waardoor er een temperatuur van 9 graden in het huisje was. De hele avond was het niet echt aangenaam te krijgen in het huisje. Daarnaast liet de schoonmaak ook te wensen over. Heel veel stof en smerigheid in het huisje. Tussen de hal en kamer zit een schuifdeur die enorm tocht en als je de achterdeur opent, gaat klepperen. Ook vielen hier onderdelen uit. Alles aangeven bij de klantenservice maar werd niets mee gedaan. Voor de deur wilden ze wel een monteur sturen. Voor ons, in tegenstelling tot onze eerdere ervaring van jaren terug, geen herhaling op dit park.
In heg kort: Wat een leuke plek! Zwembad niet wat je verwacht Het park had niet helemaal nagedacht dat wij meteen en hond kwamen. Het is een dorp en verder 2 delen die later zijn opgezet. Alles hoort bij elkaar en voelt echt alsof je in een eigen dorp zit. We hebben een aardig stuk gereden om hierheen te komen, zeker 5 uur rijden door ook fles. Het was een gemixed verblijf, hebben kunnen genieten van de omgeving en de heerlijke extra's in het huisje. Maar hebben ook echt kleine missers gehad tijdens het verblijf. Eerst de goede punten: Prachtige plek met mooi groen, Grote ruime accomodatie, fijne indeling. Genoeg zit plek! Keuken goed ingericht, voor het eerst in al onze vakanties waren er genoeg pannen en keuken gerei. Ook de badkamer is lekker ruim met een heerlijk bubbelbad. Ook deed alles het, goed onderhouden. Aardige dames bij de receptie, hielpen erg goed met onze vragen en heel vriendelijk. Wij zagen onze eerste dag dag er een pondje ging van het eind naar het begin van het park, dan was je toch nog een beetje verbonden met alles. Helaas ook minpunten: Bij het boeken hebben wij gekozen voor een bepaald soort accomodatie en locatie ivm onze hond. Bij aankomst bleek dit een ander huisje te zijn dan gekozen. Aangezien onze hond nog maar 4 maanden oud is gingen voor het eerst met hem op vakantie en zochten iets wat ook leuk is voor hem. Op de site staat dat er een honden uitlaat plek zou zijn en het terras zou omheind zijn. Beide niet waar wij zaten. Bijna alle huisjes hadden een hond maar je kon wel lopen met hem maar een uitlaat plek niet in de buurt. Ook terras niet omheind, hij kon niet zelf buiten genieten. Ook waren de bedden erg zacht, wij zijn wel gewend dat je moet wennen aan een matras maar dit was wel erg zacht. Om het voor iedereen toegankelijk te houden bestaat er echt wel een matras die uits harder is zodat je niet helemaal weg zakt. Helaas toen de herfst vakantie voorbij was deed het pondje het niet meer, wij waren vrijdag aangekomen en zondag gingen er veel al weg doordat de scholen weer begonnen. Nu konden wij dit dus niet doen. Dit zwembad is online zo goed en groots gemaakt dat wij echt zin kregen om te zwemmen. Bij binnenkomst viel het zwaar tegen. Het zwembad is een stuk kleiner en geen dieper stuk. De 'wild waterbaan', als je dat kleine stukje zo wil noemen, deed het niet. Bubbelbad deed het na 10 á 15 minuten eindelijk, dit waren kleine koude bubbels. Hij deed het amper en was maar 3 minuten aan. Vervolgens dachten wij nou dan maar naar de kruiden stoombad, wederom ook kapot. Waardeloos.
Zoals elk jaar weer naar Esonstad met de familie. Dit keer op de terpen, wat een ruimte! We hebben weer een fijn verblijf gehad. Zowel hond als baas heeft genoten van het weekend. Het terras over het water was een hit bij ieder, vooral de visliefhebbers. Lekker dat de kinderen nu op eigen houtje naar het zwembad kunnen zodat de ouders ook eens rust hebben. De bekleding in de badkamer vonden we wat opmerkelijk maar omdat we geen 4,9 sterren kunnen geven worden het er gewoon 5. Tot volgend jaar!
We kwamen voor de 2de keer. Dit keer in de 620 (6 persoons luxe op terp). Vorige keer in de vestigingsstad. Je bevind je hier veel verder van het restaurant en zwembad, maar je hebt alle rust. Het park rondwandelen is ongeveer 3km dus valt allemaal mee. Vanaf 620 naar zwembad is een kwartier, naar de brasserie 20 min. Voor een rustige vakantie om te genieten moet je naar hier komen, blijft een super domein.
Laatste 6 beoordelingen
Erg mooi park, huisjes waren netjes ondanks de vele slechte reacties, wij zijn hier heen gezien het een vuurwerkloos park is, en dat onze hond erg wardeerd. Park doet alles er aan om het vuurwerk te beperken, word continue rond gereden of iedereen zich er aanhoud.
We hebben wederom een heerlijke kerstweek op esonstad gehad! Al veel vaker hier geweest en juist de knusheid vh vestingstadje trekt ons in deze periode daarheen. We zien we in de loop der jaren achteruitgang in de huizen. Wat ook wel begrijpelijk is aangezien het gebruikt word en niet iedere gast er even netjes op is. De schoonmaak liet deze keer wel wat te wensen over....de beide badkamers zat schimmel in wat makkelijk te reinigen is met de juiste schoonmaak producten dus niet nodig om het er zo bij te laten staan mijn inziens. Toch hoog aantal sterren omdat de service van de receptie weer top was en we echt een week volop hebben genoten!
Sinds jaren weer een weekend op dit park geboekt maar dat was een behoorlijke tegenvaller. Bij aankomst stonden de radiatoren dicht waardoor er een temperatuur van 9 graden in het huisje was. De hele avond was het niet echt aangenaam te krijgen in het huisje. Daarnaast liet de schoonmaak ook te wensen over. Heel veel stof en smerigheid in het huisje. Tussen de hal en kamer zit een schuifdeur die enorm tocht en als je de achterdeur opent, gaat klepperen. Ook vielen hier onderdelen uit. Alles aangeven bij de klantenservice maar werd niets mee gedaan. Voor de deur wilden ze wel een monteur sturen. Voor ons, in tegenstelling tot onze eerdere ervaring van jaren terug, geen herhaling op dit park.
In heg kort: Wat een leuke plek! Zwembad niet wat je verwacht Het park had niet helemaal nagedacht dat wij meteen en hond kwamen. Het is een dorp en verder 2 delen die later zijn opgezet. Alles hoort bij elkaar en voelt echt alsof je in een eigen dorp zit. We hebben een aardig stuk gereden om hierheen te komen, zeker 5 uur rijden door ook fles. Het was een gemixed verblijf, hebben kunnen genieten van de omgeving en de heerlijke extra's in het huisje. Maar hebben ook echt kleine missers gehad tijdens het verblijf. Eerst de goede punten: Prachtige plek met mooi groen, Grote ruime accomodatie, fijne indeling. Genoeg zit plek! Keuken goed ingericht, voor het eerst in al onze vakanties waren er genoeg pannen en keuken gerei. Ook de badkamer is lekker ruim met een heerlijk bubbelbad. Ook deed alles het, goed onderhouden. Aardige dames bij de receptie, hielpen erg goed met onze vragen en heel vriendelijk. Wij zagen onze eerste dag dag er een pondje ging van het eind naar het begin van het park, dan was je toch nog een beetje verbonden met alles. Helaas ook minpunten: Bij het boeken hebben wij gekozen voor een bepaald soort accomodatie en locatie ivm onze hond. Bij aankomst bleek dit een ander huisje te zijn dan gekozen. Aangezien onze hond nog maar 4 maanden oud is gingen voor het eerst met hem op vakantie en zochten iets wat ook leuk is voor hem. Op de site staat dat er een honden uitlaat plek zou zijn en het terras zou omheind zijn. Beide niet waar wij zaten. Bijna alle huisjes hadden een hond maar je kon wel lopen met hem maar een uitlaat plek niet in de buurt. Ook terras niet omheind, hij kon niet zelf buiten genieten. Ook waren de bedden erg zacht, wij zijn wel gewend dat je moet wennen aan een matras maar dit was wel erg zacht. Om het voor iedereen toegankelijk te houden bestaat er echt wel een matras die uits harder is zodat je niet helemaal weg zakt. Helaas toen de herfst vakantie voorbij was deed het pondje het niet meer, wij waren vrijdag aangekomen en zondag gingen er veel al weg doordat de scholen weer begonnen. Nu konden wij dit dus niet doen. Dit zwembad is online zo goed en groots gemaakt dat wij echt zin kregen om te zwemmen. Bij binnenkomst viel het zwaar tegen. Het zwembad is een stuk kleiner en geen dieper stuk. De 'wild waterbaan', als je dat kleine stukje zo wil noemen, deed het niet. Bubbelbad deed het na 10 á 15 minuten eindelijk, dit waren kleine koude bubbels. Hij deed het amper en was maar 3 minuten aan. Vervolgens dachten wij nou dan maar naar de kruiden stoombad, wederom ook kapot. Waardeloos.
Zoals elk jaar weer naar Esonstad met de familie. Dit keer op de terpen, wat een ruimte! We hebben weer een fijn verblijf gehad. Zowel hond als baas heeft genoten van het weekend. Het terras over het water was een hit bij ieder, vooral de visliefhebbers. Lekker dat de kinderen nu op eigen houtje naar het zwembad kunnen zodat de ouders ook eens rust hebben. De bekleding in de badkamer vonden we wat opmerkelijk maar omdat we geen 4,9 sterren kunnen geven worden het er gewoon 5. Tot volgend jaar!
We kwamen voor de 2de keer. Dit keer in de 620 (6 persoons luxe op terp). Vorige keer in de vestigingsstad. Je bevind je hier veel verder van het restaurant en zwembad, maar je hebt alle rust. Het park rondwandelen is ongeveer 3km dus valt allemaal mee. Vanaf 620 naar zwembad is een kwartier, naar de brasserie 20 min. Voor een rustige vakantie om te genieten moet je naar hier komen, blijft een super domein.
Adres & contact
-
Skânserwei 28, 9133 DV Anjum
-
+31519329555
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen