Beschrijving

Siblu Camping Lauwersoog ligt op een unieke locatie aan Nationaal Park Lauwersmeer en de Waddenzee. Het is een paradijs voor vogelaars, watersporters en natuurliefhebbers. Met uitgebreide faciliteiten is het de perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Schiermonnikoog.

Wat heeft Camping Lauwersoog te bieden?

  • Voor de kinderen
  • Zwemmen
  • Eten & drinken
  • Verhuur & recreatie
  • Praktische voorzieningen
  • Verblijfsmogelijkheden

Beoordelingen

Kerstin Koopmann Beoordeling van Google
6,0

Helemaal afgelegen. Geen wifi. De dame bij de receptie was ontzettend onvriendelijk! De staanplaatsen waren prima.

Dana-Carina Mescheder Beoordeling van Google
4,0

We verbleven daar met onze caravan tijdens Pasen. De locatie was geweldig om te fietsen en de eilanden te bezoeken. Helaas was de winkel op de camping gesloten. De dichtstbijzijnde winkel was 30 minuten rijden. Het zou handig geweest zijn om dit van tevoren te weten. Het enige sanitairgebouw was schoon, maar verouderd en had veel te weinig toiletten! Het duurde 15 minuten voordat er warm water was om af te wassen en te douchen. De sanitaire voorzieningen moeten dringend gerenoveerd worden!

Martijn Legerstee Beoordeling van Google
8,0

Een mooi park wat in volop in ontwikkeling is. Het park bestaat met name uit verschillende chalets. Ook is er nog een kampeergedeelte en zijn er nog wat andere accommodaties te vinden. Op het park is een fijn restaurant te vinden en een supermarkt met beperkt aanbod. Daarnaast voldoende speelgelegenheid voor kinderen en diverse verhuur artikelen zoals fietsen, sub boards voor op het meer. Ook kan je vlakbij op de boot stappen naar Schiermonnikoog of wandelen in de natuur. En genieten van diverse eetgelegenheden in de buurt met vers gevangen vis.

Klazina Reinders Beoordeling van Google
10

Wij hebben er koffie gedronken met een heerlijke Friesche oranjekoek met slagroom. En buiten kunnen de kinderen heerlijk spelen. Een genot om naar te kijken.

Erik Roland Beoordeling van Google
2,0

Wat een slechte service zeg! Voor veel geld een chalet gekocht, door Siblu laten afkoppelen en klaarzetten voor transport. Zo verschrikkelijk slecht gedaan, veel was kapot en krom. Na daarover te hebben gereclameerd niet eens het fatsoen hebben om te antwoorden. Tip voor eenieder: laat de Technische Dienst van Siblu niet aan uw spullen zitten!

Herman Jonkman Beoordeling van Google
6,0

We hebben met ons zeilschip geankerd vlak voor de camping. Er was weinig activiteit. We zijn hier vaker geweest. Prima plek met een kleine supermarkt

Marjolein Joustra Beoordeling van Google
8,0

Wij verbleven recent een lang weekend in een chaletje met werkelijk prachtig uitzicht op het Lauwersmeer. Het waddengebied is zo mooi… de natuur, de wijdse luchten… de wind door het riet… het zilte, brakke water van het prachtige Lauwersmeer. Een plek om altijd terug te komen. ❤️ Tips zijn wel; overal horren plaatsen. Dat zou vanzelfsprekend moeten zijn met de vele muggen in dit watergebied. Daarbij wordt het heel warm in de chalets tijdens warme dagen, dan voldoen twee slaapkamerhorretjes niet. Heel jammer is het dat er niet gezwommen kon worden i.v.m de aanwezige blauwalg. Het aanlokkelijke heerlijke ziltige water lonkte, maar helaas. Vooral voor de gezinnen met kinderen een grote teleurstelling. Het personeel is heel vriendelijk, van zowel het restaurant, de supermarkt, de snackbar en de receptie. Mocht u een frietje gaan eten bij de snackbar van Siblu, zou ik zeker adviseren te vragen minder zout toe te voegen. 😁 Ook was het leuke terras met uitzicht op de haven afgesloten, terwijl het toch nog midden in het zomerseizoen was. Heel jammer. Het bedienend personeel was vriendelijk, maar zagen we weinig. De koekjes bij de heerlijke koffie waren oud, met schimmel. Niet gezegd.. Ook omdat we het bedienend personeel weinig zagen, waarschijnlijk omdat je de bestellingen zelf ook kunt plaatsen met een QR-code. Gevraagd of de tafel mocht worden afgenomen die niet schoon was. Wel heerlijk gezeten met goede koffie en lekkere hapjes. Sanitair in het restaurant was overigens keurig. Er is voor mensen met kinderen veel te doen. Animatieteam tot in de avond. Leuk speelterrein met harde muziek. Staan wel chaletjes bij. Maar leuk als je kindjes hebt. Van alles te huur voor de kinderen, skelters, etc. Supermarktje is leuk en netjes. De verplichte kosten voor het schoonmaken fors, maar chalet was goed schoon. Vraag mij wel af wie en hoe de rest gecontroleerd wordt in de particuliere chaletjes die via Siblu verhuurd worden. Tv kregen wij niet aan de praat. Ventilator werkte gelukkig nog 1 stand. Gekeken naar Duitse video’s video’s zonder Nederlandse ondertiteling. Zowel de schoonmaakkosten als de lakensets waren verplicht bij reservering, forse kosten. Zeker als je het chaletje maar een paar dagen huurt. Wel zelf de bedden opmaken. Beetje verouderd en stoeien met de wat ouderwets aandoende, maar hagelwitte onderlakens bij het opmaken. Wij komen terug, heel binnenkort. Wat een prachtige plek is het Lauwersmeer. Heerlijk.

Wanda Roeters Beoordeling van Google
6,0

Voor mensen die van hele grote campings met huisjes / stacaravans houden is dit denk ik een leuke camping. Wij waren er voor een overnachting omdat we gingen wadlopen. En dat at was prima

Henk Van de Streek Beoordeling van Google
10

Een fijne goed onderhouden camping op een mooie locatie. Vriendelijk personeel, nette accommodatie.

Adres & contact

Plan je route