Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping Marenland te bieden?
- Sport en spel
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping Marenland te bieden?
Sport en spel
- Kano's/Kajaks
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Ijsverkoop
- Pizzeria
- Restaurant
- Snackbar / Cafetaria
Verhuur & recreatie
- BBQ
Praktische voorzieningen
- BBQ toegestaan
- Sanitair
- Wasmachine
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Superleuk verblijf gehad tijdens onze werktrip. De hotelkamer was erg mooi en schoon en het personeel was ontzettend vriendelijk. We moesten laat inchecken en vroeg uitchecken vanwege werk, maar dat was geen enkel probleem. Ze dachten echt met ons mee en waren superflexibel. Daarnaast maakten ze een meer dan goed gevuld ontbijt/lunchpakket voor ons, wat echt top was. De lunch en het avondeten in het restaurant waren ook erg lekker. Kortom: een dikke aanrader!
Mooie, schone kamers met heerlijke matrassen, fris beddengoed en zachte dekbedden. Ik had twee kamers geboekt voor in totaal vijf personen: de tweepersoonskamer had een keukentje, de vierpersoonskamer niet. De ene kamer lag boven, de andere beneden. Omdat de kamer boven een tafel voor vier personen had, hebben we een stoel van beneden gehaald en daar ontbeten. Dat bleek alleen wat onhandig, want de keuken was beneden. We liepen de hele tijd heen en weer over de gang en trap. “Oh, het zout vergeten…” — weer naar beneden. “Even een glas melk pakken” — nóg een keer naar beneden. Jemig. Volgende keer huren we gewoon een huisje. Ook was de wasbak van het 4 persoonskamertje verstopt en de douche koud, dus we hebben in de twee persoonskamer gedouched. Heerlijke badkamer in de 2 persoonskamer trouwens.
Verbleef ivm wandelen in de Pieterlodge. Zeer fijn onderkomen. Was schoon en prima onderkomen! Je kon er koffiezetten en er was een koelbox welke je kon gebruiken om je producten te koelen.. de sanitaire ruimtes waren zeer netjes. Ern heerlijk campeerverblijf!. Helaas was t restaurant op t park niet open. Maar het dorp lach op een paar minuren loopafstand waar verschillende winkels en eetgelegenheden waren.
Fijne plek om te overnachten, met ons tentje stonden wij op het trekkersveld. Net en verzorgd toiletgebouw. Op het veldje meer dan genoeg mogelijkheden om (overdekt) lekker te zitten. Aanrader voor Pieterpad wandelaren of fietsers!
Omdat wij in de buurt onze bruiloft hadden, hebben wij de nacht van te voren overnacht in een pod! Knus en rustig. Het ontbijt werd voor ons zelfs een half uur eerder al geregeld de volgende ochtend! Super service. Veel van onze gasten hebben na het feest geslapen op Marenland (hotelkamers, trekkershutten en een aantal pods) en ook zij waren verrast door de mooie locatie. Zeer tevreden!!
Laatste 5 beoordelingen
Superleuk verblijf gehad tijdens onze werktrip. De hotelkamer was erg mooi en schoon en het personeel was ontzettend vriendelijk. We moesten laat inchecken en vroeg uitchecken vanwege werk, maar dat was geen enkel probleem. Ze dachten echt met ons mee en waren superflexibel. Daarnaast maakten ze een meer dan goed gevuld ontbijt/lunchpakket voor ons, wat echt top was. De lunch en het avondeten in het restaurant waren ook erg lekker. Kortom: een dikke aanrader!
Mooie, schone kamers met heerlijke matrassen, fris beddengoed en zachte dekbedden. Ik had twee kamers geboekt voor in totaal vijf personen: de tweepersoonskamer had een keukentje, de vierpersoonskamer niet. De ene kamer lag boven, de andere beneden. Omdat de kamer boven een tafel voor vier personen had, hebben we een stoel van beneden gehaald en daar ontbeten. Dat bleek alleen wat onhandig, want de keuken was beneden. We liepen de hele tijd heen en weer over de gang en trap. “Oh, het zout vergeten…” — weer naar beneden. “Even een glas melk pakken” — nóg een keer naar beneden. Jemig. Volgende keer huren we gewoon een huisje. Ook was de wasbak van het 4 persoonskamertje verstopt en de douche koud, dus we hebben in de twee persoonskamer gedouched. Heerlijke badkamer in de 2 persoonskamer trouwens.
Verbleef ivm wandelen in de Pieterlodge. Zeer fijn onderkomen. Was schoon en prima onderkomen! Je kon er koffiezetten en er was een koelbox welke je kon gebruiken om je producten te koelen.. de sanitaire ruimtes waren zeer netjes. Ern heerlijk campeerverblijf!. Helaas was t restaurant op t park niet open. Maar het dorp lach op een paar minuren loopafstand waar verschillende winkels en eetgelegenheden waren.
Fijne plek om te overnachten, met ons tentje stonden wij op het trekkersveld. Net en verzorgd toiletgebouw. Op het veldje meer dan genoeg mogelijkheden om (overdekt) lekker te zitten. Aanrader voor Pieterpad wandelaren of fietsers!
Omdat wij in de buurt onze bruiloft hadden, hebben wij de nacht van te voren overnacht in een pod! Knus en rustig. Het ontbijt werd voor ons zelfs een half uur eerder al geregeld de volgende ochtend! Super service. Veel van onze gasten hebben na het feest geslapen op Marenland (hotelkamers, trekkershutten en een aantal pods) en ook zij waren verrast door de mooie locatie. Zeer tevreden!!
Adres & contact
-
Winsumerdiep 6, 9951 CG Winsum
-
+31595442750
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen