Foto's
Minicamping Logement Doosje
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Minicamping Logement Doosje te bieden?
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Wellness
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Minicamping Logement Doosje te bieden?
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
Eten & drinken
- Restaurant
Wellness
- Sauna
- Whirlpool
Praktische voorzieningen
- Sanitair
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Wat een fantastische accommodatie. Heerlijk in het buitengebied met ruime vergezichten en rust. Heerlijk restaurant met open vuur. Geweldige high tea gehad. 👍
Ons Huwelijksreisje in 2018. Voortreffelijk! Prachtige kamer, heerlijk ontbijt en goed diner. We hebben genoten van de omgeving 🌻
Fantastische plek. Hoewel we met ons camperbusje midden in de eerste herfststorm zaten en dus van de omgeving weinig hebben gezien, hebben we echt genoten hier. Als je hier verblijft, sluit dan zeker aan bij het diner, aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.
Wil je even helemaal uit de drukte van alledag, ga dan hier naar toe. De toerit naar de boerderij geeft wat vraagtekens, maar wel duidelijk. Ontvangst aller vriendelijkst. Kamer mooi en compleet met ligbad en losse inloopdouche. (H)eerlijk ontbijt en fantastisch diner met veel producten uit eigen tuin. Niets meer aan doen!
Wij hadden vandaag een Hightea, het was fantastisch! Heerlijke zelfgemaakte lekkernijen mooi verzorgd en opgediend. Wij waren verrast over deze fantastische plek en komen graag nog eens terug 😄👍
Afgelopen zondag hadden wij een high tea , babyshower , de locatie was prachtig . Echter de high tea viel tegen alles was wel home made . 1 persoon vergeten doordat deze glutenvrij was .dit was wel aangegeven bij het reserveren . De eerste ronde kreeg iedereen 5 zoete hapjes , dit was iets te veel , helaas ook niks in babyshower thema . En het meeste veel te zoet . Tweede ronde viel tegen 1 nasiballetje 1 kippenvleugeltje , klein kipspiesje ( glutenvrij weer vergeten kwam pas toen we al waren uitgegeten) terwijl de glutenvrij al minder keuze had . Die kreeg ipv koffiebroodje ( wat ook bij de hartige ronde zat , en we in mijn beleving al meer dan voldoende zoet hadden gehad ) Een cracker met pesto /gemalen gras en 1 komkommerschijfje , niet lekker Laatste ronde ienieminischaaltjes , voor ieder 2 dit was het toetje , ze hadden nog een restje rabarber 4 schaaltjes , iets bruins veel te zoet ze omschreef het zelf als drab uit de wadden , en nog iets met sinaasappel ook megazoet en niet lekker . We hebben nog een ronde fris besteld cola en icetea dit was lauw en zat geen prik in . Dus voor ons , was de high tea zeker geen aanrader , we waren met 8 personen hebben de kosten door 7 gedeeld en hebben p.p. 35.00 euro betaald dit vonden we voor wat we kregen te duur.
We hadden gehoord dat je bij Doosje zo lekker kon eten. Nou wij op pad. Dwars door de weilanden, een flink eind, maar dan opeens bordjes langs de weg, dat we goed zitten. Het restaurant ziet er heel gezellig uit. Het eten is wat de pot schaft, maar die pot is wel heel erg lekker. We kregen 5 heerlijke gangen, die met heel veel zorg en liefde waren gemaakt. We hadden een heerlijke avond. Dank aan de eigenaren. En de terugreis lukt ook vast wel. Groot licht en rijden maar. Eventueel ga je er ook slapen. Nog beter.
Zo een gezellige sfeer.... Zo een leuke locatie op een onverwachte plek..... Zo een heerlijk eten...... Zulke gastvrije ontvangst....... Beviel zo goed dat we maar meteen weer gereserveerd hebben voor de tapasavond!
Wat een heerlijke ambiance, lekker eten, heerlijk vers. Leuk ingerichte gastenverblijven, kleinschalig! Rustig gelegen, ebikes te huur in Zoutkamp! Leuke fietsroute naar Lauwersoog! Drankje bij de open haard! Kortom een aanrader!
Super gastvrij, erg authentieke b&b. Het hele interieur doet denken aan de wachtruimtes bij de efteling! Ontbijt erg origineel, geen kwantiteit maar kwaliteit! Heerlijk afgelegen. Ook het diner was heerlijk! Wij komen zeker terug! Vriendelijke uitbaters die er echt een belevenis van maken.
Laatste 11 beoordelingen
Wat een fantastische accommodatie. Heerlijk in het buitengebied met ruime vergezichten en rust. Heerlijk restaurant met open vuur. Geweldige high tea gehad. 👍
Ons Huwelijksreisje in 2018. Voortreffelijk! Prachtige kamer, heerlijk ontbijt en goed diner. We hebben genoten van de omgeving 🌻
Fantastische plek. Hoewel we met ons camperbusje midden in de eerste herfststorm zaten en dus van de omgeving weinig hebben gezien, hebben we echt genoten hier. Als je hier verblijft, sluit dan zeker aan bij het diner, aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.
Wil je even helemaal uit de drukte van alledag, ga dan hier naar toe. De toerit naar de boerderij geeft wat vraagtekens, maar wel duidelijk. Ontvangst aller vriendelijkst. Kamer mooi en compleet met ligbad en losse inloopdouche. (H)eerlijk ontbijt en fantastisch diner met veel producten uit eigen tuin. Niets meer aan doen!
Wij hadden vandaag een Hightea, het was fantastisch! Heerlijke zelfgemaakte lekkernijen mooi verzorgd en opgediend. Wij waren verrast over deze fantastische plek en komen graag nog eens terug 😄👍
Afgelopen zondag hadden wij een high tea , babyshower , de locatie was prachtig . Echter de high tea viel tegen alles was wel home made . 1 persoon vergeten doordat deze glutenvrij was .dit was wel aangegeven bij het reserveren . De eerste ronde kreeg iedereen 5 zoete hapjes , dit was iets te veel , helaas ook niks in babyshower thema . En het meeste veel te zoet . Tweede ronde viel tegen 1 nasiballetje 1 kippenvleugeltje , klein kipspiesje ( glutenvrij weer vergeten kwam pas toen we al waren uitgegeten) terwijl de glutenvrij al minder keuze had . Die kreeg ipv koffiebroodje ( wat ook bij de hartige ronde zat , en we in mijn beleving al meer dan voldoende zoet hadden gehad ) Een cracker met pesto /gemalen gras en 1 komkommerschijfje , niet lekker Laatste ronde ienieminischaaltjes , voor ieder 2 dit was het toetje , ze hadden nog een restje rabarber 4 schaaltjes , iets bruins veel te zoet ze omschreef het zelf als drab uit de wadden , en nog iets met sinaasappel ook megazoet en niet lekker . We hebben nog een ronde fris besteld cola en icetea dit was lauw en zat geen prik in . Dus voor ons , was de high tea zeker geen aanrader , we waren met 8 personen hebben de kosten door 7 gedeeld en hebben p.p. 35.00 euro betaald dit vonden we voor wat we kregen te duur.
We hadden gehoord dat je bij Doosje zo lekker kon eten. Nou wij op pad. Dwars door de weilanden, een flink eind, maar dan opeens bordjes langs de weg, dat we goed zitten. Het restaurant ziet er heel gezellig uit. Het eten is wat de pot schaft, maar die pot is wel heel erg lekker. We kregen 5 heerlijke gangen, die met heel veel zorg en liefde waren gemaakt. We hadden een heerlijke avond. Dank aan de eigenaren. En de terugreis lukt ook vast wel. Groot licht en rijden maar. Eventueel ga je er ook slapen. Nog beter.
Zo een gezellige sfeer.... Zo een leuke locatie op een onverwachte plek..... Zo een heerlijk eten...... Zulke gastvrije ontvangst....... Beviel zo goed dat we maar meteen weer gereserveerd hebben voor de tapasavond!
Wat een heerlijke ambiance, lekker eten, heerlijk vers. Leuk ingerichte gastenverblijven, kleinschalig! Rustig gelegen, ebikes te huur in Zoutkamp! Leuke fietsroute naar Lauwersoog! Drankje bij de open haard! Kortom een aanrader!
Super gastvrij, erg authentieke b&b. Het hele interieur doet denken aan de wachtruimtes bij de efteling! Ontbijt erg origineel, geen kwantiteit maar kwaliteit! Heerlijk afgelegen. Ook het diner was heerlijk! Wij komen zeker terug! Vriendelijke uitbaters die er echt een belevenis van maken.
Het weekend van 2 tot 4 juni 2023 een verwenarrangement geboekt bij Logement Doosje in Warfstermolen Friesland. Aankomst vanaf 16.00 uur voor een persoonlijke ontvangst door Dina en/of Benny. Het verwenarrangement houdt in: 2x overnachten, 2x ontbijt, 2x diner incl. drankjes, aperitief en koffie en een borrelplank. Hele aparte en leuke locatie op een boerderij. Wat een ruimte !! Ontbijt in/bij de keuken en diner in grote ruimte met in het midden een open haard. Heel gezellig. Onze ruime kamer met badkamer was“De Wouw” en lag in het bijgebouw dat voorheen werd gebruikt als groepsaccommodatie maar nu aparte kamers zijn. De eerste avond een heerlijk 4-gangen diner met aparte (culinaire) gerechten en de 2e avond een tapasavond met veel aparte hapjes waaronder een tweetal heerlijke soepjes en als dessert verschillende kleine zoete hapjes. We hebben beide avonden heerlijk gegeten en gedronken. De huiswijnen zijn goed uitgezocht en smaken heerlijk. Dina kan geweldig koken en Benny verstrekt (met de nodige humor) alle hapjes en drankjes. Bij mooi weer is het heerlijk toeven op het grasveld/terras voor de boerderij. Het nationaal park Lauwersmeer ligt vlakbij en daar kan heerlijk gewandeld worden. Kortom, we hebben een geweldig weekend gehad (we hadden daarbij ook prachtig weer) bij Logement Doosje in Warfstermolen. Annelies & André, Almere-haven
Adres & contact
-
Ooster Nieuwkruisland 1, 9852 TE Warfstermolen
-
+31651951788
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen