Beschrijving

Logement 't Doosje is een kleinschalige, knusse accommodatie, met enkele kampeerplekken. De naam suggereert een intieme en gezellige sfeer. Het is een rustige plek, ideaal voor wie op zoek is naar een persoonlijk en charmant verblijf.

Wat heeft Minicamping Logement Doosje te bieden?

  • Zwemmen
  • Eten & drinken
  • Wellness
  • Praktische voorzieningen
  • Verblijfsmogelijkheden

Beoordelingen

Machiel Iedema Beoordeling van Google
10

Wat een fantastische accommodatie. Heerlijk in het buitengebied met ruime vergezichten en rust. Heerlijk restaurant met open vuur. Geweldige high tea gehad. 👍

Sun Flower68 Beoordeling van Google
10

Ons Huwelijksreisje in 2018. Voortreffelijk! Prachtige kamer, heerlijk ontbijt en goed diner. We hebben genoten van de omgeving 🌻

kim van drie Beoordeling van Google
10

Fantastische plek. Hoewel we met ons camperbusje midden in de eerste herfststorm zaten en dus van de omgeving weinig hebben gezien, hebben we echt genoten hier. Als je hier verblijft, sluit dan zeker aan bij het diner, aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

Colani78 Beoordeling van Tripadvisor
10

Wil je even helemaal uit de drukte van alledag, ga dan hier naar toe. De toerit naar de boerderij geeft wat vraagtekens, maar wel duidelijk. Ontvangst aller vriendelijkst. Kamer mooi en compleet met ligbad en losse inloopdouche. (H)eerlijk ontbijt en fantastisch diner met veel producten uit eigen tuin. Niets meer aan doen!

Jenny van den Akker Beoordeling van Google
10

Wij hadden vandaag een Hightea, het was fantastisch! Heerlijke zelfgemaakte lekkernijen mooi verzorgd en opgediend. Wij waren verrast over deze fantastische plek en komen graag nog eens terug 😄👍

Ypie Bruinsma Beoordeling van Google
6,0

Afgelopen zondag hadden wij een high tea , babyshower , de locatie was prachtig . Echter de high tea viel tegen alles was wel home made . 1 persoon vergeten doordat deze glutenvrij was .dit was wel aangegeven bij het reserveren . De eerste ronde kreeg iedereen 5 zoete hapjes , dit was iets te veel , helaas ook niks in babyshower thema . En het meeste veel te zoet . Tweede ronde viel tegen 1 nasiballetje 1 kippenvleugeltje , klein kipspiesje ( glutenvrij weer vergeten kwam pas toen we al waren uitgegeten) terwijl de glutenvrij al minder keuze had . Die kreeg ipv koffiebroodje ( wat ook bij de hartige ronde zat , en we in mijn beleving al meer dan voldoende zoet hadden gehad ) Een cracker met pesto /gemalen gras en 1 komkommerschijfje , niet lekker Laatste ronde ienieminischaaltjes , voor ieder 2 dit was het toetje , ze hadden nog een restje rabarber 4 schaaltjes , iets bruins veel te zoet ze omschreef het zelf als drab uit de wadden , en nog iets met sinaasappel ook megazoet en niet lekker . We hebben nog een ronde fris besteld cola en icetea dit was lauw en zat geen prik in . Dus voor ons , was de high tea zeker geen aanrader , we waren met 8 personen hebben de kosten door 7 gedeeld en hebben p.p. 35.00 euro betaald dit vonden we voor wat we kregen te duur.

Ton van Hove Beoordeling van Google
10

We hadden gehoord dat je bij Doosje zo lekker kon eten. Nou wij op pad. Dwars door de weilanden, een flink eind, maar dan opeens bordjes langs de weg, dat we goed zitten. Het restaurant ziet er heel gezellig uit. Het eten is wat de pot schaft, maar die pot is wel heel erg lekker. We kregen 5 heerlijke gangen, die met heel veel zorg en liefde waren gemaakt. We hadden een heerlijke avond. Dank aan de eigenaren. En de terugreis lukt ook vast wel. Groot licht en rijden maar. Eventueel ga je er ook slapen. Nog beter.

madeleinepelle Beoordeling van Tripadvisor
10

Zo een gezellige sfeer.... Zo een leuke locatie op een onverwachte plek..... Zo een heerlijk eten...... Zulke gastvrije ontvangst....... Beviel zo goed dat we maar meteen weer gereserveerd hebben voor de tapasavond!

petrarY2879BS Beoordeling van Tripadvisor
10

Wat een heerlijke ambiance, lekker eten, heerlijk vers. Leuk ingerichte gastenverblijven, kleinschalig! Rustig gelegen, ebikes te huur in Zoutkamp! Leuke fietsroute naar Lauwersoog! Drankje bij de open haard! Kortom een aanrader!

SebastienEckebus Beoordeling van Tripadvisor
10

Super gastvrij, erg authentieke b&b. Het hele interieur doet denken aan de wachtruimtes bij de efteling! Ontbijt erg origineel, geen kwantiteit maar kwaliteit! Heerlijk afgelegen. Ook het diner was heerlijk! Wij komen zeker terug! Vriendelijke uitbaters die er echt een belevenis van maken.

Adres & contact

Plan je route