Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Boerencamping Swarthoeve te bieden?
- Sport en spel
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Wellness
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Boerencamping Swarthoeve te bieden?
Sport en spel
- Kano's/Kajaks
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Strand
- Zee (of vlakbij)
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Campingwinkel / Supermarkt
- Restaurant
Wellness
- Beautycenter
Praktische voorzieningen
- Sanitair
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Geweldige camping! Eigenaar ook mega vriendelijk. We waren hier voor de dam tot dam loop en dat was erg dichtbij. Prima plek voor onze camper en tentje erbij. Sanitaire helemaal in orde. Wij komen volgend jaar terug.
Mooi plekje voor als je naar zaandam wilt gaan met de fiets
Een heerlijk plekje, heel rustig. Eenvoudige toiletten.
De omgeving en t uitzicht van deze camping is prachtig verder ziet het er niet uit zeer rommelig en ouwbollig wij komen nooit meer terug
We staan er een paar weekenden met onze camper omdat we aan het verbouwen zijn in Zaandam (lekker dichtbij). We worden altijd vriendelijk ontvangen door de hardwerkende eigenaren. De communicatie verloopt ook heel soepel. Je staat midden tussen de weilanden, hondje is aangelijnd welkom en men kan er vers vlees bestellen. Het sanitair voldoet prima en was schoon. Echt een leuke boerencamping.
4 nachten geboekt. Het geheel maakt een zeer onverzorgde indruk. Sanitair is wel schoon, afwasplaats smorgens vol vliegenpoep en muggen. Eigenaren niet gezien of gesproken. Bij ontvangst (smiddags ingehuurde kracht op "receptie") wilde ze ons voor 5 dagen een plek geven op het reserve terrein...geen schaduw, geen stroom. En het geheel ligt onder aanvliegroute Schiphol, elke minuut stijgt er een op! Kortom, eerste teleurstelling in 20 jaar bij de boer kamperen in Nederland. En de molens zijn echt niet te zien vanaf je kampeerplek. Wel op korte fietsafstand. En nergens een overdekte plek voor je fiets.
Helaas voor mij 3 sterren. Eerst even de plussen: De plekken zijn voldoende en mooi uitzicht over de landerijen. Sanitair schoon en voldoet. Vriendelijke eigenaar. De mindere punten: Veel wind, weinig bescherming Persoonlijk zou ik mn kind hier niet met gerust hart alleen naar de beestjes laten. Ook de onbeschermde sloot zorgt dat je op moet letten. Ratten klem aanwezig? Graag zou ik dat vernemen zodat ik weet waar de ijzeren pin voor dient? Ons kleinkind was er wel dicht in de buurt gekomen De sloot werd uitgebaggerd, natuurlijk het moet gebeuren, echter is het nodig op zaterdag tussen 17:00 en 18:00 uur op 4 meter van de campers of caravans? Ik zou daar een doordeweekse dag voor kiezen.
Laatste 7 beoordelingen
Geweldige camping! Eigenaar ook mega vriendelijk. We waren hier voor de dam tot dam loop en dat was erg dichtbij. Prima plek voor onze camper en tentje erbij. Sanitaire helemaal in orde. Wij komen volgend jaar terug.
Mooi plekje voor als je naar zaandam wilt gaan met de fiets
Een heerlijk plekje, heel rustig. Eenvoudige toiletten.
De omgeving en t uitzicht van deze camping is prachtig verder ziet het er niet uit zeer rommelig en ouwbollig wij komen nooit meer terug
We staan er een paar weekenden met onze camper omdat we aan het verbouwen zijn in Zaandam (lekker dichtbij). We worden altijd vriendelijk ontvangen door de hardwerkende eigenaren. De communicatie verloopt ook heel soepel. Je staat midden tussen de weilanden, hondje is aangelijnd welkom en men kan er vers vlees bestellen. Het sanitair voldoet prima en was schoon. Echt een leuke boerencamping.
4 nachten geboekt. Het geheel maakt een zeer onverzorgde indruk. Sanitair is wel schoon, afwasplaats smorgens vol vliegenpoep en muggen. Eigenaren niet gezien of gesproken. Bij ontvangst (smiddags ingehuurde kracht op "receptie") wilde ze ons voor 5 dagen een plek geven op het reserve terrein...geen schaduw, geen stroom. En het geheel ligt onder aanvliegroute Schiphol, elke minuut stijgt er een op! Kortom, eerste teleurstelling in 20 jaar bij de boer kamperen in Nederland. En de molens zijn echt niet te zien vanaf je kampeerplek. Wel op korte fietsafstand. En nergens een overdekte plek voor je fiets.
Helaas voor mij 3 sterren. Eerst even de plussen: De plekken zijn voldoende en mooi uitzicht over de landerijen. Sanitair schoon en voldoet. Vriendelijke eigenaar. De mindere punten: Veel wind, weinig bescherming Persoonlijk zou ik mn kind hier niet met gerust hart alleen naar de beestjes laten. Ook de onbeschermde sloot zorgt dat je op moet letten. Ratten klem aanwezig? Graag zou ik dat vernemen zodat ik weet waar de ijzeren pin voor dient? Ons kleinkind was er wel dicht in de buurt gekomen De sloot werd uitgebaggerd, natuurlijk het moet gebeuren, echter is het nodig op zaterdag tussen 17:00 en 18:00 uur op 4 meter van de campers of caravans? Ik zou daar een doordeweekse dag voor kiezen.
Adres & contact
-
Engewormer 32, 1531 MX Wormer
-
+31613104699
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen