Foto's
Foto's
Beschrijving
Beoordelingen
Leuke kinderboerderij met veel dieren, de kleinkinderen hebben enorm genoten, er is meer te doen dan in Heemskerk. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Super leuke kleinschalige gratis toegankelijke dierentuin!
Leuke dierentuin, zeker een bezoek waard. Heerlijke honing gekocht in het Zoovenirs winkeltje
Een heel klein dierentuintje ter grootte van een kinderboerderij. De krokodil was leuk om te zien en de kwarktaart in het winkeltje was erg lekker. Het is dat we in de buurt waren, te klein om ver voor te rijden. Gratis entree!!!!
Erg verrassende en diervriendelijke plek! Leuke speurtocht. Bezocht met mijn zoon van 12 jaar. Koop vooral wat (leuk knuffeltje, een lekkere cappuccino of warme chocomelk) in het winkeltje want het draait op vrijwilligers en ze vragen geen entree.
Leuk rond gekeken weer eens. Waarom 2 grote lege hokken of meer binnen? De vissen op pootjes, zoals ik ze noem en nog meer. Alleen op de terugweg, werd onze jongste niet lekker! Erg plotseling! Medewerker T? Ruimde het op. Want het was buiten ergens. Echt hij heeft opslag verdiend! Tot gauw weer eens! Let wel op met kleine kinderen. Als je over het bruggetje loopt vanuit de speeltuin, dan heb je links water. Daar kunnen jonge kinderen wel naartoe, als u niet oplet. Geen hek daar,wel nog een paadje parallel ernaast! Let goed op!
onhygiënisch hebben niet eens zeep bij de wc's en dat al erg lang niet... en doen niks met feedback en of vragen, beloven wel van alles maar vervolgens gebeurt er niks. Ook als je enige feedback wil geven wijzen ze gelijk vingers terug en proberen ze hun gedrag goed te praten. Of beloven ze valse dingen en komen daar dan later op terug. Er gaat een hoop mis helaas. Mijn advies is vertrouw ze niet en zorg goed voor je zelf. Altijd voor jezelf kiezen.
Kleinschalige dierentuin, maar wat is het leuk aangekleed en opgezet! Leuke (korte) wandelroute langs verschillende verblijven. Aan de achterkant bij de boerderij een ingang naar nog meer verblijven. Onwijs leuk dat het op een eilandje is! Voldoende informatie om meer te leren over de aanwezige dieren. Parkeerplaats vinden was totaal geen probleem. Voor de ingang is een speeltuin waar je kind ook nog lekker kan spelen.
Wat gezellig erg knus en schoon en vriendelijke personeel. Wij gaan elke week opstap met ons dreumes maar is vaak te druk of te duur. Animal Farm is net leuk om even met de kleintjes naar de dieren te kijken samen voeging van kleine dierentuin en kinderboerderij.
Een overvolle kinderboerderij met verblijven die klein genoemd mogen worden. Aardige medewerkers die het bijhouden. Voor de kleintjes onder ons is het zeker een aanrader. Zij zien de omstandigheden van de dieren niet.
Laatste 12 beoordelingen
Leuke kinderboerderij met veel dieren, de kleinkinderen hebben enorm genoten, er is meer te doen dan in Heemskerk. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Super leuke kleinschalige gratis toegankelijke dierentuin!
Leuke dierentuin, zeker een bezoek waard. Heerlijke honing gekocht in het Zoovenirs winkeltje
Een heel klein dierentuintje ter grootte van een kinderboerderij. De krokodil was leuk om te zien en de kwarktaart in het winkeltje was erg lekker. Het is dat we in de buurt waren, te klein om ver voor te rijden. Gratis entree!!!!
Erg verrassende en diervriendelijke plek! Leuke speurtocht. Bezocht met mijn zoon van 12 jaar. Koop vooral wat (leuk knuffeltje, een lekkere cappuccino of warme chocomelk) in het winkeltje want het draait op vrijwilligers en ze vragen geen entree.
Leuk rond gekeken weer eens. Waarom 2 grote lege hokken of meer binnen? De vissen op pootjes, zoals ik ze noem en nog meer. Alleen op de terugweg, werd onze jongste niet lekker! Erg plotseling! Medewerker T? Ruimde het op. Want het was buiten ergens. Echt hij heeft opslag verdiend! Tot gauw weer eens! Let wel op met kleine kinderen. Als je over het bruggetje loopt vanuit de speeltuin, dan heb je links water. Daar kunnen jonge kinderen wel naartoe, als u niet oplet. Geen hek daar,wel nog een paadje parallel ernaast! Let goed op!
onhygiënisch hebben niet eens zeep bij de wc's en dat al erg lang niet... en doen niks met feedback en of vragen, beloven wel van alles maar vervolgens gebeurt er niks. Ook als je enige feedback wil geven wijzen ze gelijk vingers terug en proberen ze hun gedrag goed te praten. Of beloven ze valse dingen en komen daar dan later op terug. Er gaat een hoop mis helaas. Mijn advies is vertrouw ze niet en zorg goed voor je zelf. Altijd voor jezelf kiezen.
Kleinschalige dierentuin, maar wat is het leuk aangekleed en opgezet! Leuke (korte) wandelroute langs verschillende verblijven. Aan de achterkant bij de boerderij een ingang naar nog meer verblijven. Onwijs leuk dat het op een eilandje is! Voldoende informatie om meer te leren over de aanwezige dieren. Parkeerplaats vinden was totaal geen probleem. Voor de ingang is een speeltuin waar je kind ook nog lekker kan spelen.
Wat gezellig erg knus en schoon en vriendelijke personeel. Wij gaan elke week opstap met ons dreumes maar is vaak te druk of te duur. Animal Farm is net leuk om even met de kleintjes naar de dieren te kijken samen voeging van kleine dierentuin en kinderboerderij.
Een overvolle kinderboerderij met verblijven die klein genoemd mogen worden. Aardige medewerkers die het bijhouden. Voor de kleintjes onder ons is het zeker een aanrader. Zij zien de omstandigheden van de dieren niet.
Een heel leuke kinderboerderij met een grote verscheidenheid aan dieren, die leven in keurig bijgehouden kooien Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Wij mogen hier graag komen met de kleinkinderen.
Na lange tijd weer eens wezen kijken, maar wat een tegenvaller, bijna geen dier meer te zien, dus teleurgestelde kinderen. Ik zou niet gaan!!
Adres & contact
-
Luxemburglaan 4, 1946 SJ Beverwijk
-
+31618809540
-
Website bezoeken