Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camperpark Amsterdam te bieden?
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Wellness
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camperpark Amsterdam te bieden?
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Campingwinkel / Supermarkt
- Restaurant
Wellness
- Sauna
Verhuur & recreatie
- Fiets
Praktische voorzieningen
- Sanitair
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
De 2e keer dat we hier verbleven. Inchecken is verbeterd we werden vriendelijk ontvangen bij de poort. Het is een grote camper stadscamping, maar daar merk je niet veel van. Voldoende en schoon sanitair, ruime plek om bij je camper te zitten. Met de metro of de fiets zo in centrum van Amsterdam en ook mooie fiets routes buiten de stad. Wat ons betreft weer 5 sterren.
Super nette camping!! Makkelijk om met de metro de stad in te gaan. Restaurant echt een aanrader heerlijk gegeten. We komen zekers keer terug!!
Mooie plaatsen en nette toiletten en douches. De cassette reinigers zijn top en bovendien gratis. Zeer fijne omgeving en direct bij metrostation vanwaar je in 20 min in centrum staat.
Een nachtje gestaan. Ziggo Dome is 20 minuten fietsen namelijk. Camping is heel erg netjes. Muziek in de wc: altijd fijn. Sanitair was schoon. Beetje vreemd : zeer ruime wc's maar een ietwat krappe douche. €0.80 voor 5 minuten is ok. Camperplek ook ruim voldoende.
Prima sanitair, verwarmde ruimte met douches, super schoon. Mooie verharde camperplaatsen. Zelfincheck werkt goed. Veilige plek, alleen toegankelijk voor gasten, zelfs de voetgangersingang. 300 meter loopafstand van metro (lijn 53) die je naar hartje Amsterdam brengt zonder over te stappen. Ideaal.
Super schoon en rustig camperpsrk. Goede uitvalsbasis om Amsterdam te bezoeken. Openbaar vervoer in de directe omgeving.
Prima toegankelijke camperplaats achter veilige, afgesloten ingang. Zelf inchecken en plek kiezen via terminal. In- en uitgang middels cardreader. Vlakbij metrostation (na hoofdingang, linksaf doorlopen) goede verbinding met Amsterdam Centraal. Goede en schone toiletten, (betaalde) douche. Muntjeswissel in het douche gebouw. Door verdiepte ligging van weg in tunnel redelijk rustig
Prima plek! Had geen elektra nodig, maar toch plek met elektra voor het laagste tarief :). Let op: Om het terrein op te kunnen rijden, de camper naast de toegangsautomaat, op de linker weghelft zetten! Op de rechter weghelft herkent die geen voertuig :(
Geweldige locatie! Letterlijk direct achter de afrit van de snelweg, dus je hoeft niet door de stad te rijden — ideaal, ook met een grote camper. De metro is vlakbij, waardoor je in no-time in het centrum bent. Ondanks dat het winterseizoen al was begonnen en er niets meer open was, was het verblijf prima. Wat wel echt tegenvalt: €11 reserveringskosten voor een volledig automatische online boeking. Dat slaat nergens op. Daarnaast kon ik buiten het seizoen geen plek boeken zonder elektra, terwijl ik dat niet nodig heb. Er was ook niemand telefonisch bereikbaar om dit even te overleggen. Jammer, want verder is het een prima camping.
Hallo Amsterdam, Graag geven wij u feedback over ons verblijf. We hebben er echt van genoten - een geweldige stad, en de plaats is zeer gunstig gelegen, schoon en goed georganiseerd. We hebben echter een paar suggesties voor verbetering. We hielden niet van de douchemunten, en het was des te vervelender dat de douche stopte, ook al raakte de tijd op. Muziek in de badkamer is altijd een leuke toevoeging, maar je zender klinkt als een middengolfzender uit de jaren 70, met meer ruis dan muziek. Ook de buitentoiletten vonden we niet ideaal. Waar laat je de waszak en handdoek? Daarnaast waren er geen mogelijkheden om iets op te hangen in de badkamer. Ondanks deze kleine ongemakken was het een geweldige vakantie met vriendelijke mensen. We zouden graag terug te komen. Hartelijke groeten
Laatste 10 beoordelingen
De 2e keer dat we hier verbleven. Inchecken is verbeterd we werden vriendelijk ontvangen bij de poort. Het is een grote camper stadscamping, maar daar merk je niet veel van. Voldoende en schoon sanitair, ruime plek om bij je camper te zitten. Met de metro of de fiets zo in centrum van Amsterdam en ook mooie fiets routes buiten de stad. Wat ons betreft weer 5 sterren.
Super nette camping!! Makkelijk om met de metro de stad in te gaan. Restaurant echt een aanrader heerlijk gegeten. We komen zekers keer terug!!
Mooie plaatsen en nette toiletten en douches. De cassette reinigers zijn top en bovendien gratis. Zeer fijne omgeving en direct bij metrostation vanwaar je in 20 min in centrum staat.
Een nachtje gestaan. Ziggo Dome is 20 minuten fietsen namelijk. Camping is heel erg netjes. Muziek in de wc: altijd fijn. Sanitair was schoon. Beetje vreemd : zeer ruime wc's maar een ietwat krappe douche. €0.80 voor 5 minuten is ok. Camperplek ook ruim voldoende.
Prima sanitair, verwarmde ruimte met douches, super schoon. Mooie verharde camperplaatsen. Zelfincheck werkt goed. Veilige plek, alleen toegankelijk voor gasten, zelfs de voetgangersingang. 300 meter loopafstand van metro (lijn 53) die je naar hartje Amsterdam brengt zonder over te stappen. Ideaal.
Super schoon en rustig camperpsrk. Goede uitvalsbasis om Amsterdam te bezoeken. Openbaar vervoer in de directe omgeving.
Prima toegankelijke camperplaats achter veilige, afgesloten ingang. Zelf inchecken en plek kiezen via terminal. In- en uitgang middels cardreader. Vlakbij metrostation (na hoofdingang, linksaf doorlopen) goede verbinding met Amsterdam Centraal. Goede en schone toiletten, (betaalde) douche. Muntjeswissel in het douche gebouw. Door verdiepte ligging van weg in tunnel redelijk rustig
Prima plek! Had geen elektra nodig, maar toch plek met elektra voor het laagste tarief :). Let op: Om het terrein op te kunnen rijden, de camper naast de toegangsautomaat, op de linker weghelft zetten! Op de rechter weghelft herkent die geen voertuig :(
Geweldige locatie! Letterlijk direct achter de afrit van de snelweg, dus je hoeft niet door de stad te rijden — ideaal, ook met een grote camper. De metro is vlakbij, waardoor je in no-time in het centrum bent. Ondanks dat het winterseizoen al was begonnen en er niets meer open was, was het verblijf prima. Wat wel echt tegenvalt: €11 reserveringskosten voor een volledig automatische online boeking. Dat slaat nergens op. Daarnaast kon ik buiten het seizoen geen plek boeken zonder elektra, terwijl ik dat niet nodig heb. Er was ook niemand telefonisch bereikbaar om dit even te overleggen. Jammer, want verder is het een prima camping.
Hallo Amsterdam, Graag geven wij u feedback over ons verblijf. We hebben er echt van genoten - een geweldige stad, en de plaats is zeer gunstig gelegen, schoon en goed georganiseerd. We hebben echter een paar suggesties voor verbetering. We hielden niet van de douchemunten, en het was des te vervelender dat de douche stopte, ook al raakte de tijd op. Muziek in de badkamer is altijd een leuke toevoeging, maar je zender klinkt als een middengolfzender uit de jaren 70, met meer ruis dan muziek. Ook de buitentoiletten vonden we niet ideaal. Waar laat je de waszak en handdoek? Daarnaast waren er geen mogelijkheden om iets op te hangen in de badkamer. Ondanks deze kleine ongemakken was het een geweldige vakantie met vriendelijke mensen. We zouden graag terug te komen. Hartelijke groeten
Adres & contact
-
Loosdrechtdreef 7, 1108 AZ Amsterdam
-
+31206967326
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen