Foto's
Foto's
Beschrijving
Beoordelingen
Voldoet niet aan de moderne norm voor dierenwelzijn. Fijn dat er hier werkplekken zijn voor mensen met een beperking.
2 weken geleden een spur-of-the-moment actie gedaan en deze leuke Jungle in Almere bezocht naar aanleiding van hun 'piemelplant' post op instagram. Lichtelijk teleurgesteld toen ik de plant zag, omdat ik een plant verwachtte a la 'Dennis the menace'; zo groot en de geur van ontbinding. Teleurgesteld omdat de plant nog geen 40 cm groot was 😅 Al met al heb ik een heel leuke middag gehad. Ik heb genoten van de mooie planten, bloemen en de hier en daar loslopende dieren. Ik had heel erg de neiging de dieren te aaien, maar heb mij ingehouden, omdat ik niet wist of het toegestaan was. Het personeel verdient ook een dikke pluim voor hun gastvrijheid, inzet en warmte die zij uitstralen ! Wat een mooie mensen 😇 Zeker voor herhaling vatbaar !
Heel leuk opgezet speel/doe tuin bij droog weer.
Een interessante, maar kleine dierentuin.
Klein maar fijn. Er is veel te zien!
Met mijn kleindochter heb ik een abonnement. We maken er zeer regelmatig gebruik van! Leuk dieren kijken en activiteiten doen. Buiten spelen is er ook leuk! De mensen die er werken zijn erg aardig en doen alles om er een fijne plek van te maken. Kortom, een aanrader!
Met ruim 20 personen vierden we bij jullie onze 55 jarige trouwdag. Lunch vooraf met broodjes, vega-kroketten, kaas, hagelslag, melk, water, thee, koffie en andere drankjes. We zaten aan lange tafels in een (tamelijk) privé hoekje. Schoon, goed onderhouden ruimte in junglesfeer. De bediening: supervriendelijke en behulpzaam. Daarna met de hele familie een tocht door de Jungle. Mooi onderhouden, goede uitleg over natuur, milieu, culturen en veel variatie: vissen, vogels, alpaca's, giga Afrikaanse stekelvarkens en nog veel meer. Alle dieren zo te zien in behoorlijk ruime behuizing. Grote favorieten: de stokstaartjes. We waren er van 13-17 uur en hadden nog bijna tijd tekort. De totaalprijs voor het hele evenement is heel redelijk. Goed gedaan Almere Jungle! Dit bezoek is voor herhaling vatbaar. Familie Le Poole
Voor kinderen echt heel leuk. Veel te zien en te doen. Vriendelijk personeel. Gekmakend is het gebrek aan duidelijke bordjes. Even naar het restaurant is practisch onmogelijk, een hele zoektocht. En, heel leuk, een touw waarmee kinderen over een rooster kunnen zwieren. Alleen precies voor het raam waardoor de allerkleinsten naar de schildpadden kunnen kijken. Niet handig. En ik vond het prettiger toen er nog op tijd gereserveerd kon worden. Het was nu echt veel te druk en dat is zowel voor dier als mens niet leuk.
Leuke gezellige plek om te bezoeken. De dieren en planten worden goed verzorgd. Het restaurantje heeft lekker eten, maar het is er wel een beetje koud. Honden zijn voor een kleine meerprijs welkom en dat is ook een leuk uitje voor hun! Het winkeltje is super schattig. Je mist wel een duidelijke wegbewijzering, waardoor je best vaak verdwaald. Aardig personeel en goed rolstoeltoegankelijk. Would recommend!
Wat een super gave dierentuin voor een leuke entree prijs. Wij hebben genoten en ook de interactieve dingen vonden de kids geweldig. Een aanrader voor een kleine dierentuin maar wel super gaaf
Laatste 13 beoordelingen
Voldoet niet aan de moderne norm voor dierenwelzijn. Fijn dat er hier werkplekken zijn voor mensen met een beperking.
2 weken geleden een spur-of-the-moment actie gedaan en deze leuke Jungle in Almere bezocht naar aanleiding van hun 'piemelplant' post op instagram. Lichtelijk teleurgesteld toen ik de plant zag, omdat ik een plant verwachtte a la 'Dennis the menace'; zo groot en de geur van ontbinding. Teleurgesteld omdat de plant nog geen 40 cm groot was 😅 Al met al heb ik een heel leuke middag gehad. Ik heb genoten van de mooie planten, bloemen en de hier en daar loslopende dieren. Ik had heel erg de neiging de dieren te aaien, maar heb mij ingehouden, omdat ik niet wist of het toegestaan was. Het personeel verdient ook een dikke pluim voor hun gastvrijheid, inzet en warmte die zij uitstralen ! Wat een mooie mensen 😇 Zeker voor herhaling vatbaar !
Heel leuk opgezet speel/doe tuin bij droog weer.
Een interessante, maar kleine dierentuin.
Klein maar fijn. Er is veel te zien!
Met mijn kleindochter heb ik een abonnement. We maken er zeer regelmatig gebruik van! Leuk dieren kijken en activiteiten doen. Buiten spelen is er ook leuk! De mensen die er werken zijn erg aardig en doen alles om er een fijne plek van te maken. Kortom, een aanrader!
Met ruim 20 personen vierden we bij jullie onze 55 jarige trouwdag. Lunch vooraf met broodjes, vega-kroketten, kaas, hagelslag, melk, water, thee, koffie en andere drankjes. We zaten aan lange tafels in een (tamelijk) privé hoekje. Schoon, goed onderhouden ruimte in junglesfeer. De bediening: supervriendelijke en behulpzaam. Daarna met de hele familie een tocht door de Jungle. Mooi onderhouden, goede uitleg over natuur, milieu, culturen en veel variatie: vissen, vogels, alpaca's, giga Afrikaanse stekelvarkens en nog veel meer. Alle dieren zo te zien in behoorlijk ruime behuizing. Grote favorieten: de stokstaartjes. We waren er van 13-17 uur en hadden nog bijna tijd tekort. De totaalprijs voor het hele evenement is heel redelijk. Goed gedaan Almere Jungle! Dit bezoek is voor herhaling vatbaar. Familie Le Poole
Voor kinderen echt heel leuk. Veel te zien en te doen. Vriendelijk personeel. Gekmakend is het gebrek aan duidelijke bordjes. Even naar het restaurant is practisch onmogelijk, een hele zoektocht. En, heel leuk, een touw waarmee kinderen over een rooster kunnen zwieren. Alleen precies voor het raam waardoor de allerkleinsten naar de schildpadden kunnen kijken. Niet handig. En ik vond het prettiger toen er nog op tijd gereserveerd kon worden. Het was nu echt veel te druk en dat is zowel voor dier als mens niet leuk.
Leuke gezellige plek om te bezoeken. De dieren en planten worden goed verzorgd. Het restaurantje heeft lekker eten, maar het is er wel een beetje koud. Honden zijn voor een kleine meerprijs welkom en dat is ook een leuk uitje voor hun! Het winkeltje is super schattig. Je mist wel een duidelijke wegbewijzering, waardoor je best vaak verdwaald. Aardig personeel en goed rolstoeltoegankelijk. Would recommend!
Wat een super gave dierentuin voor een leuke entree prijs. Wij hebben genoten en ook de interactieve dingen vonden de kids geweldig. Een aanrader voor een kleine dierentuin maar wel super gaaf
Het dierenpark is kleinschalig en wat eenvoudig opgezet, maar dat doet niets af aan het welzijn van de dieren: zij hebben zichtbaar voldoende ruimte. De entreeprijs is betaalbaar en het park is niet te druk, wat het erg prettig maakt voor een ontspannen bezoek. Met kinderen is het een prima bestemming voor een leuk dagje uit. De avonturenshow was bovendien een verrassend leuke toevoeging en zeker de moeite waard om mee te pakken.
Dit park viel mij echt mee. Het overtrof mijn verwachting. Parkeren is niet naast de deur. Maar een paar honderd meter lopen en gewoon gratis. En het personeel was zeer goed gemutst. Er is voldoende speelruimte voor de kinderen buiten en een binnenspeeltuin zou het afmaken. De dierentuin heeft geen uitgebreide of bijzondere dieren in de collectie. Maar ze zitten in goede verblijven. Met goede zichtbaarheid. En het water was overal zeer helder. De educatieve en entertainment voor de kinderen was zeer goed bedacht. De koffie en gebak in het cafe zou ik zeker niet overslaan. Ik moet ook een compliment geven voor de tuinmannen of vrouwen. Ik vond de tuinen buiten mooi gedaan. Het is van alle kleine tuinen de beste in zijn soort . Ik kan je aanbevelen als je binnen het uur reizen zit. Is het echt de moeite waard.
Mijn eerste indruk " bij elkaar geraapt zooitje" maar dat bij elkaar geraapte zooitje brengt ook wel de sfeer .. Ze hebben het erg leuk en mooi gemaakt. Verschillende thema gebieden en veel knoppen waar je op kunt drukken vol verrassingen. De verblijven hebben ze leuk aangekleed en het is een grappig klein parkje . Ik vind het persoonlijk qau sfeer en beleving een van de leukste dierentuinen in nederland (sowieso van de kleinere) Ochtendje niks te doen ? Zou ik zeggen ga hier keer kijken. (Ik heb niet te veel foto's gemaakt , dus ontdek het zelf haha)
Adres & contact
-
Kemphaanpad 2, 1358 AC Almere
-
+31365309930
-
Website bezoeken