Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping Aan Veluwe te bieden?
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping Aan Veluwe te bieden?
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Rivier (of vlakbij)
- Zee (of vlakbij)
Eten & drinken
- Restaurant
Verhuur & recreatie
- Fiets
Praktische voorzieningen
- Sanitair
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Mooie camping. Fijne units erbij Prachtig bos waar de honden en wijzelf heerlijk Londen wandelen En wat een service en een vriendelijke beheerders die dagelijks kwamen kijken of het allemaal inorde was. Nog nooit zoiets meegemaakt, heel.prettig!
Dit was onze eerste camping tijdens ons Green Divide fietsavontuur. We hadden een kampeerplek met privé sanitair en dat is prima bevallen. Vriendelijke beheerder/eigenaar en voor een redelijke prijs. Puntje vonden wij wel de sportvelden in de buurt, dat gaf wat geluid, niet heel storend maar wel aanwezig, iets voor sommige om rekening mee te houden.
Fijne camping, contactloos inchecken werkt prima. Grote plek! Privé sanitair is echt heel fijn. Soms lastig delen met de buren, dan valt warm water weg. Verder vonden wij dat er vrij veel geluids-last was van de sportvelden. Dat gaat de hele dag en regelmatig ook 's avonds door. Zaterdagmorgen... schreeuwen, joelen. Het is vrijwel nooit stil. Dat hadden we niet bedacht bij een camping in het bos. Daarbij waren veel vaste bezoekers aan het opruimen. Onze buurman was drie dagen in de weer met de hoge drukspuit. Veel stilte was er dus niet. De omgeving biedt veel. We hebben heerlijk gewandeld en gefietst, Arnhem en Wageningen zijn leuk.
Mooi gelegen, en wat de camping aantrekkelijk maakt is eigen sanitair per plek. We stonden hier begin oktober met camper. Er is echter veel lawaai door naastgelegen sportveld en de prijs is ronduit belachelijk. We betaalden 49 per nacht voor 2 personen. Voor dat bedrag staan we naast de zeer drukke in/uitgang en de afvalcontainers.
Nette camping met eigen sanitair. Ik stond waarschijnlijk op t veldje waar veel doorstromers hun plekje krijgen, de andere veldjes waren drukker bezet. Mooie omgeving, je loopt of fietst meteen de bossen in! Erg goed bevallen, boodschappen doen in Oosterbeek, mooi dorp met veel mooie huizen, wel erg stil, Elke dag zondag leek t wel… Naast de sportvelden waar je, als t avond wordt geen last van hebt! Erg goed bevallen!
Mooi verzorgde camping. Heel ruime en grote plaatsen. Het is er echt heel stil. Prive sanitair is proper, juist groot genoeg voor een douche, toilet en wastafel. Er is geen receptie (alles is op voorhand gecommuniceerd via mail), er ligt een infoblad in het sanitair bij aankomst. En de beheerders komen regelmatig langs om te vragen of alles ok is. Heel rustig gelegen in de bossen, maar met de fiets ben je zo in het centrum van Oosterbeek, of zelfs Arnhem. En de fietsroutes naar de Veluwe zijn in de buurt. Wandelroutes kan je zo instappen van op de camping. Een camping om zeker nog eens naar terug te gaan!
Laatste 6 beoordelingen
Mooie camping. Fijne units erbij Prachtig bos waar de honden en wijzelf heerlijk Londen wandelen En wat een service en een vriendelijke beheerders die dagelijks kwamen kijken of het allemaal inorde was. Nog nooit zoiets meegemaakt, heel.prettig!
Dit was onze eerste camping tijdens ons Green Divide fietsavontuur. We hadden een kampeerplek met privé sanitair en dat is prima bevallen. Vriendelijke beheerder/eigenaar en voor een redelijke prijs. Puntje vonden wij wel de sportvelden in de buurt, dat gaf wat geluid, niet heel storend maar wel aanwezig, iets voor sommige om rekening mee te houden.
Fijne camping, contactloos inchecken werkt prima. Grote plek! Privé sanitair is echt heel fijn. Soms lastig delen met de buren, dan valt warm water weg. Verder vonden wij dat er vrij veel geluids-last was van de sportvelden. Dat gaat de hele dag en regelmatig ook 's avonds door. Zaterdagmorgen... schreeuwen, joelen. Het is vrijwel nooit stil. Dat hadden we niet bedacht bij een camping in het bos. Daarbij waren veel vaste bezoekers aan het opruimen. Onze buurman was drie dagen in de weer met de hoge drukspuit. Veel stilte was er dus niet. De omgeving biedt veel. We hebben heerlijk gewandeld en gefietst, Arnhem en Wageningen zijn leuk.
Mooi gelegen, en wat de camping aantrekkelijk maakt is eigen sanitair per plek. We stonden hier begin oktober met camper. Er is echter veel lawaai door naastgelegen sportveld en de prijs is ronduit belachelijk. We betaalden 49 per nacht voor 2 personen. Voor dat bedrag staan we naast de zeer drukke in/uitgang en de afvalcontainers.
Nette camping met eigen sanitair. Ik stond waarschijnlijk op t veldje waar veel doorstromers hun plekje krijgen, de andere veldjes waren drukker bezet. Mooie omgeving, je loopt of fietst meteen de bossen in! Erg goed bevallen, boodschappen doen in Oosterbeek, mooi dorp met veel mooie huizen, wel erg stil, Elke dag zondag leek t wel… Naast de sportvelden waar je, als t avond wordt geen last van hebt! Erg goed bevallen!
Mooi verzorgde camping. Heel ruime en grote plaatsen. Het is er echt heel stil. Prive sanitair is proper, juist groot genoeg voor een douche, toilet en wastafel. Er is geen receptie (alles is op voorhand gecommuniceerd via mail), er ligt een infoblad in het sanitair bij aankomst. En de beheerders komen regelmatig langs om te vragen of alles ok is. Heel rustig gelegen in de bossen, maar met de fiets ben je zo in het centrum van Oosterbeek, of zelfs Arnhem. En de fietsroutes naar de Veluwe zijn in de buurt. Wandelroutes kan je zo instappen van op de camping. Een camping om zeker nog eens naar terug te gaan!
Adres & contact
-
Sportlaan 1, 6861 AG Oosterbeek
-
+31224563109
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen