Foto's
Foto's
Beschrijving
Beoordelingen
Burgers Zoo, is de mooiste Zoo van Nederland (een 10)De Bush spreekt tot de verbeelding, het aquarium/ocean is erg mooi, de mangrove ook erg mooi, de woestijn wat minder. Hier kan Blijdorp(een 3) nog wat van leren, Blijdorp heeft dit allemaal niet!
Prachtig park of het nou mooi of wat slechter weer is.
Specifiek gids Evert heeft onze ervaring compleet gemaakt. Met zijn spontane feitjes en grappige verhalen heeft hij ons door de Bush geleid, en dat allemaal vrijwillig! Super leuk dat er zulke enthousiaste medewerkers werken die de ervaring compleet maken.
Prachtige dierentuin. Dit vind ik echt de mooiste van Nederland. Alleen jammer dat sommige ouders hun kinderen niet in toom kunnen houden...ivm dieren treiteren keihard op de hokken slaan of zooi in het water gooien! Misschien wat mensen bij de dieren verblijven zetten om mensen in de gaten te houden? Hoe jammer dat ook is...voor de rest niks te klagen personeel is vriendelijk mooi park dieren zien er goed uit!
Ik was er al een paar keer geweest voor een congres. Maar toen nooit tijd gehad om de zoo te bezoeken. Dus vandaag alleen voor de zoo afgereisd naar Arnhem. Met de plattegrond hebben we alle onderdelen gezien. Het park is thematisch ingericht. Overal staan duidelijke en interessante informatie borden. Er zijn overal banken zodat je even rustig kan kijken. Want de dieren zijn natuurlijk fantastisch om te zien. We vonden het al met al geweldig. De afwisseling, de verzorgde uitstraling,de vriendelijke medewerkers die wat extra informatie gaven. Het restaurant was prima qua keuze. We hebben er van 10 tot 15 uur rondgelopen en ons geen moment verveeld.
Eerste dag van de voorjaarsvakantie met een gezin van vier, met twee kinderen van 3 en 5 geweest. Het was regenachtig maar genoeg overdekte mogelijkheden. Het park en de horeca is schoon, netjes en verzorgd. We hebben ons veel langer vermaakt dan verwacht! De binnenspeeltuin was een groot succes en alle dieren waren goed te zien. Het was erg rustig.
Altijd leuk voor een gezellig dagje uit. Mooi opzet dierenpark waar (veel) dieren de ruimte hebben, mooi aquarium ook. Voordeel is ook dat je bij slecht weer voldoende mogelijkheden hebt voor binnen. De entree prijzen zijn redelijk net als het parkeren, echter om iets te eten in het restaurant vind ik behoorlijk aan de prijs, zeker gezien de kwaliteit van het eten.
Prachtige zoo, apenverblijven zijn wel een beetje treurig maar verder is het heel ruim, imposant en fotogeniek. Vooral ocean was een beleving en mangrove met alle vlinders, maar alle andere binnenverblijven zoals de woestijn en de jungle zijn een geweldige beleving. Minpuntje blijft wel de kosten van de horeca. Broodjes en dranken zijn best prijzig. Gemberthee was €3,75 en ik pakte er een zakje honing bij… dat kostte €1,00! Dus voor 1 glas theewater met schijfje gember en Honing was ik al €4,75 kwijt. Goed het is een gegeven dat eten en drinken in een pretpark of dierentuin prijzig is dus ja…
Leuke dierentuin! Rustig op een doordeweekse dag in de winter. Helaas veel dieren door de kou wel in de binnenverblijven. Binnen in de bush, desert en ocean was ook leuk. Alleen vonden wij het geen duidelijke en wandel route om overal langs te lopen. En 9 euro voor parkeren is erg aan de prijs. Al met al een leuke dierentuin. Maar omdat we niet in de buurt wonen zou ik niet nog eens echte terug komen.
Hele mooie dierentuin. We waren laat in het seizoen er waren daarom wat dieren binnen. Park is ook prachtig. Aquaria waren echt geweldig. Rolstoel service was perfect ook een kussen bij de rolstoel zodat je wat comfortabel zat. De restaurants waren duur dat is jammer.
Laatste 13 beoordelingen
Burgers Zoo, is de mooiste Zoo van Nederland (een 10)De Bush spreekt tot de verbeelding, het aquarium/ocean is erg mooi, de mangrove ook erg mooi, de woestijn wat minder. Hier kan Blijdorp(een 3) nog wat van leren, Blijdorp heeft dit allemaal niet!
Prachtig park of het nou mooi of wat slechter weer is.
Specifiek gids Evert heeft onze ervaring compleet gemaakt. Met zijn spontane feitjes en grappige verhalen heeft hij ons door de Bush geleid, en dat allemaal vrijwillig! Super leuk dat er zulke enthousiaste medewerkers werken die de ervaring compleet maken.
Prachtige dierentuin. Dit vind ik echt de mooiste van Nederland. Alleen jammer dat sommige ouders hun kinderen niet in toom kunnen houden...ivm dieren treiteren keihard op de hokken slaan of zooi in het water gooien! Misschien wat mensen bij de dieren verblijven zetten om mensen in de gaten te houden? Hoe jammer dat ook is...voor de rest niks te klagen personeel is vriendelijk mooi park dieren zien er goed uit!
Ik was er al een paar keer geweest voor een congres. Maar toen nooit tijd gehad om de zoo te bezoeken. Dus vandaag alleen voor de zoo afgereisd naar Arnhem. Met de plattegrond hebben we alle onderdelen gezien. Het park is thematisch ingericht. Overal staan duidelijke en interessante informatie borden. Er zijn overal banken zodat je even rustig kan kijken. Want de dieren zijn natuurlijk fantastisch om te zien. We vonden het al met al geweldig. De afwisseling, de verzorgde uitstraling,de vriendelijke medewerkers die wat extra informatie gaven. Het restaurant was prima qua keuze. We hebben er van 10 tot 15 uur rondgelopen en ons geen moment verveeld.
Eerste dag van de voorjaarsvakantie met een gezin van vier, met twee kinderen van 3 en 5 geweest. Het was regenachtig maar genoeg overdekte mogelijkheden. Het park en de horeca is schoon, netjes en verzorgd. We hebben ons veel langer vermaakt dan verwacht! De binnenspeeltuin was een groot succes en alle dieren waren goed te zien. Het was erg rustig.
Altijd leuk voor een gezellig dagje uit. Mooi opzet dierenpark waar (veel) dieren de ruimte hebben, mooi aquarium ook. Voordeel is ook dat je bij slecht weer voldoende mogelijkheden hebt voor binnen. De entree prijzen zijn redelijk net als het parkeren, echter om iets te eten in het restaurant vind ik behoorlijk aan de prijs, zeker gezien de kwaliteit van het eten.
Prachtige zoo, apenverblijven zijn wel een beetje treurig maar verder is het heel ruim, imposant en fotogeniek. Vooral ocean was een beleving en mangrove met alle vlinders, maar alle andere binnenverblijven zoals de woestijn en de jungle zijn een geweldige beleving. Minpuntje blijft wel de kosten van de horeca. Broodjes en dranken zijn best prijzig. Gemberthee was €3,75 en ik pakte er een zakje honing bij… dat kostte €1,00! Dus voor 1 glas theewater met schijfje gember en Honing was ik al €4,75 kwijt. Goed het is een gegeven dat eten en drinken in een pretpark of dierentuin prijzig is dus ja…
Leuke dierentuin! Rustig op een doordeweekse dag in de winter. Helaas veel dieren door de kou wel in de binnenverblijven. Binnen in de bush, desert en ocean was ook leuk. Alleen vonden wij het geen duidelijke en wandel route om overal langs te lopen. En 9 euro voor parkeren is erg aan de prijs. Al met al een leuke dierentuin. Maar omdat we niet in de buurt wonen zou ik niet nog eens echte terug komen.
Hele mooie dierentuin. We waren laat in het seizoen er waren daarom wat dieren binnen. Park is ook prachtig. Aquaria waren echt geweldig. Rolstoel service was perfect ook een kussen bij de rolstoel zodat je wat comfortabel zat. De restaurants waren duur dat is jammer.
Weinig dieren te zien. Veel planten vogels en vlinders, wilde dieren moet je zoeken als je geluk hebt zie je er 1. Veel te duur, flesje water 4 euro (oplichting) Restaurant eten mega duur. En te lang wachten. En ook nog eens koud. Enigste mooie van deze dierentuin is de overdekte jungle met vogels en vlinders Maar daar is dan alles mee gezegd Kleine kinderen kunnen veel spelen in verschillende speeltuintjes. Maar je komt natuurlijk niet voor de speeltuin met 30 euro per persoon. Je wilt dieren zien. En als je pech hebt zie je die niet. Tip ga naar blijdorp. Stukje kleiner maar veel meer dieren te zien. Artis ook goed. Nog kleiner maar veel meer dieren te zien. En neem zelf eten en drinken mee. Want je word opgelicht als je iets besteld
Het mooiste aan deze dierentuin blijven natuurlijk de mooie indoor werelden, de dieren leven hier echt vrij in hun nagebootste leefomgeving. Het aquarium gedeelte blijft ook indrukwekkend mooi. De buitenverblijven van de dieren zijn ook ruim op gezet en goed verzorgd.
Burgers Zoo is echt een prachtige dierentuin. Veel verschillende dieren, mooie verblijven, genoeg sanitaire voorziening en brandschoon. De dierentuin is niet enorm groot en daardoor prima te belopen. Daarnaast zijn er rolstoelen en kinderwagens te huur. Terecht de mooiste dierentuin van Nederland!!
Adres & contact
-
Antoon van Hooffplein 1, 6816 SH Arnhem
-
+31264424534
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen