Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping De Badhoeve te bieden?
- Praktische voorzieningen
Wat heeft Camping De Badhoeve te bieden?
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Wifi
Beoordelingen
Kleine camping, goed voor enkele dagen. Restaurant was triestig,veel dingen niet te verkrijgen wegens uitverkoop (einde seizoen). Iedereen moet eten of je nu in het begin of o het einde van het seizoen komt.
Wat een leuke plek om te kamperen! Prachtig uitzicht en dat zo dicht bij ons huis. Zeer vriendelijke dame bij de receptie. Klein restaurant en relaxte sfeer. Zowel vaste huisjes als kampeerplekken voor tenten, campers en caravans.
Wij bestelde hier onder andere groentenkroketjes en kregen in plaats hiervan bitterballen. Omdat mijn vriendin vegetarisch is, probeerde te bij de serveerster te achterhalen wat zij nu exact had gekregen. Als reactie pakte deze dame een bitterbal van mijn vriendin haar bord en at een deel ervan op. Dit kennelijk met de intentie om te bevestigen dat het vegetarisch was. Hierna legde ze de half opgegeten bitterbal weer terug op het bord van mijn vriendin. Zo van; ''eet maar op verder''. Dit ging allemaal met haar blote handen. Dit was met afstand het meest onfatsoenlijke, en onbeschoftste wat wij in heel lange tijd hebben meegemaakt. Om nog maar niet te spreken van het gebrek aan respect of hygiëne. Ik zou iedereen aanraden deze plek te vermijden!
Geweldige vier dagen gehad. Kleinschalige camping, waar je als trekker of 'gewone' vakantieganger heerlijk kunt vertoeven. Zwem-, vis- en vaarwater liggen aan de camping en je bent zo in onze prachtige hoofdstad. Aan te raden is om laatstgenoemde met fiets te bezoeken. Lekker goedkoop en fietsen door Amsterdam is het mooiste dat er is. Compliment aan het personeel. De eerste avond kwamen wij na sluitingstijd om een drankje te nuttigen. Dit kon gewoon hoewel er niet meer gepind kon worden. Volgende dag konden wij de rekening voldoen. Kapot.... waar zie je dat nog? Daarnaast hebben wij geen hinder ervaren van vliegtuigen zoals enkele reviews doen vermoeden. Er ging er wel eens eentje over, maar dat is niet anders dan op andere plekken in Nederland.
Op het nieuwe gedeelte van de camperplaats gestaan. Erg leuke plek met fantastisch uitzicht en een half uurtje fietsen van Amsterdam! Toiletten en douches waren netjes en schoon. Maar wel erg gedateerd. Druk van de douche viel regelmatig weg waardoor er een pisstraalyje eruit kwam. Er waren geen papieren handdoeken om je handen af te drogen na het handen wassen. Het eten in het restaurant was voortreffelijk en heerlijk!
De pods zijn echt top! Geweldige ervaring heerlijk geslapen, schoon en alles wat je nodig hebt gaan we zeker vaker doen echt een aanrader om met vrienden of familie te doen!
Laatste 6 beoordelingen
Kleine camping, goed voor enkele dagen. Restaurant was triestig,veel dingen niet te verkrijgen wegens uitverkoop (einde seizoen). Iedereen moet eten of je nu in het begin of o het einde van het seizoen komt.
Wat een leuke plek om te kamperen! Prachtig uitzicht en dat zo dicht bij ons huis. Zeer vriendelijke dame bij de receptie. Klein restaurant en relaxte sfeer. Zowel vaste huisjes als kampeerplekken voor tenten, campers en caravans.
Wij bestelde hier onder andere groentenkroketjes en kregen in plaats hiervan bitterballen. Omdat mijn vriendin vegetarisch is, probeerde te bij de serveerster te achterhalen wat zij nu exact had gekregen. Als reactie pakte deze dame een bitterbal van mijn vriendin haar bord en at een deel ervan op. Dit kennelijk met de intentie om te bevestigen dat het vegetarisch was. Hierna legde ze de half opgegeten bitterbal weer terug op het bord van mijn vriendin. Zo van; ''eet maar op verder''. Dit ging allemaal met haar blote handen. Dit was met afstand het meest onfatsoenlijke, en onbeschoftste wat wij in heel lange tijd hebben meegemaakt. Om nog maar niet te spreken van het gebrek aan respect of hygiëne. Ik zou iedereen aanraden deze plek te vermijden!
Geweldige vier dagen gehad. Kleinschalige camping, waar je als trekker of 'gewone' vakantieganger heerlijk kunt vertoeven. Zwem-, vis- en vaarwater liggen aan de camping en je bent zo in onze prachtige hoofdstad. Aan te raden is om laatstgenoemde met fiets te bezoeken. Lekker goedkoop en fietsen door Amsterdam is het mooiste dat er is. Compliment aan het personeel. De eerste avond kwamen wij na sluitingstijd om een drankje te nuttigen. Dit kon gewoon hoewel er niet meer gepind kon worden. Volgende dag konden wij de rekening voldoen. Kapot.... waar zie je dat nog? Daarnaast hebben wij geen hinder ervaren van vliegtuigen zoals enkele reviews doen vermoeden. Er ging er wel eens eentje over, maar dat is niet anders dan op andere plekken in Nederland.
Op het nieuwe gedeelte van de camperplaats gestaan. Erg leuke plek met fantastisch uitzicht en een half uurtje fietsen van Amsterdam! Toiletten en douches waren netjes en schoon. Maar wel erg gedateerd. Druk van de douche viel regelmatig weg waardoor er een pisstraalyje eruit kwam. Er waren geen papieren handdoeken om je handen af te drogen na het handen wassen. Het eten in het restaurant was voortreffelijk en heerlijk!
De pods zijn echt top! Geweldige ervaring heerlijk geslapen, schoon en alles wat je nodig hebt gaan we zeker vaker doen echt een aanrader om met vrienden of familie te doen!
Adres & contact
-
Uitdammerdijk 10, 1026 CP Amsterdam
-
+31204904294
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen