Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping De Bosrand te bieden?
- Zwemmen
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping De Bosrand te bieden?
Zwemmen
- Rivier (of vlakbij)
Praktische voorzieningen
- Laadpaal
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Schöner ruhiger Campingplatz für ruheliebende Menschen. Wir waren eine Nacht dort und der Platz war sehr sauber und gepflegt, genauso wie die Waschräume. Personal sehr nett. Der Shop ist klein, aber gut bestückt. Restaurant war super lecker und preislich auch ok. Es gibt einen Spielplatz, für Familien auf Durchreise super. Ansonsten eher für das ältere Semester.
Leuke rustige camping in een mooie omgeving. De kinderen kwamen een nachtje logeren in de twee bed & breakfastkamers en mijn zus en zwager een nachtje bij ons in de caravan. Ook hadden we een ontbijtje erbij genomen voor één ochtend voor z'n allen. Dit was uitstekend verzorgd en lekker. Fijn dat er ook een grote overdekte ruimte is waar t.v gekeken kan worden, spelletjes gespeeld etc. We hadden de fiets niet mee dit weekend maar we zagen verschillende overdekte plekken waar je deze kan stallen. Sanitair ook dik in orde. Klein minpuntje: stroom is niet inbegrepen, ook niet tot een bepaald aantal Kwh, dat moet apart betaald worden. Maar verder een aanrader!
We hebben een heerlijke week gehad op deze mooie camping. De camping heeft mooi en vooral schoon sanitair. De plekken zijn ruim. Je kunt op de camping gebruik maken van een app waar veel informatie in te vinden is en waarin je je kunt aanmelden voor activiteiten. In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen. Langs de camping loopt een spoorlijn waar op zondag een stoomtrein langskomt. Ook leuk om een rit in mee te maken. We komen hier graag nog eens terug.
Wij waren 1 nachtje in de benb de Eekhoorn, alles wat je nodig hebt, is er! Erg schoon ook! Een aanrader!
Na ongeveer 15 jaar tent tevoorschijn gehaald. Dat gaan we weer eens uitproberen. Geen betere plek dan op deze camping. Heerlijk vrijblijvend alles netjes en schoon. Lekkere broodjes service. En heerlijke zelfgebakken pizza’s. Ruime plaatsen en lekker rustig. En helemaal top dat we zondag net zolang mochten blijven als we wilden. Super! De kampeer kriebels zijn door deze ervaring gebleven. Op naar een volgende keer.( klompenpad loopt langs de camping is een hele mooie route)
Twee nachten met de camper op deze camping geweest. De camping wordt door een enthousiast stel gerund. Vriendelijk ontvangst met duidelijke informatie. Mooie map mee, veel informatie. Wifi getest, uitstekend waar wij stonden. Kom gewoon de EK kijken. Sanitair is top, heerlijke douches zonder tijd en/of muntjes. Bestellen van broodjes verliep vlot, en echte vers geperste jus oranje. Mooie omgeving en de camping ligt er prachtig bij. En dan het geweldige eten van de foodtruck, heerlijk Italiaans gegeten. Klein puntje, wij stonden achter op de camping. Moesten wel een stukje lopen voor het sanitair. Misschien idee om dat privé sanitair wat uit te breiden voor gasten achter op de camping. Dikke 10 voor ons aan deze camping, wij komen zeker weer eens terug.
Leuke kleine camping. Gekampeerd met de caravan. Stroom en waterpunt bij de caravan. Schoon sanitair en ruimte genoeg om af te wassen. Openbaren ruimte met een tv en speelgelegenheden voor de kinderen mocht het slecht weer zijn. Ook is er een klein maar leuk speeltuintje. Jammer van het slechte weer maar ondanks de soms hevige regenval bleef de standplaats droog en hebben we geen wateroverlast gehad. Vlak bij de camping loopt de snelweg A 50 maar omdat deze hoger ligt heb je daar geen last van. Ook loopt er een spoor langs de camping, Daar heb je alleen maar plezier van want daar komt heel af en toe een stoomtrein langs. Leuk om te zien. We hadden een hond(je) bij. Die heeft ook een leuke vakantie gehad.
Mooie kleine camping aan de rand van het bos, met mooie fietsroutes in de buurt. Ook voor kleine kinderen is er een speeltuin. En enkele huur accomodaties. In het hoofdgebouw kun je overdek/binnen afwassen, tv kijken, en staat er een extra koeling, wasmachine, droger. Je kan overal gebruik van maken. En het sanitair is ook prima!
Afgelopen week waren wij enkele dagen op deze camping. Alleen het weer liet te wensen over, maar dat neem ik de campingeigenaar niet kwalijk. Alles was namelijk dik ik orde, en leek ook heel goed overdacht te zijn. Wij zoeken als tent-kampeerders vooral een goede en vlakke plek in een mooie omgeving, schaduw (hoewel we die nu niet echt nodig hadden....), goede en schone toiletten en douches, afwasplekken met warm water. Alles was hier ruimschoots aanwezig! Deze camping biedt daarnaast eigenlijk veel meer! Aanbevolen!
Laatste 9 beoordelingen
Schöner ruhiger Campingplatz für ruheliebende Menschen. Wir waren eine Nacht dort und der Platz war sehr sauber und gepflegt, genauso wie die Waschräume. Personal sehr nett. Der Shop ist klein, aber gut bestückt. Restaurant war super lecker und preislich auch ok. Es gibt einen Spielplatz, für Familien auf Durchreise super. Ansonsten eher für das ältere Semester.
Leuke rustige camping in een mooie omgeving. De kinderen kwamen een nachtje logeren in de twee bed & breakfastkamers en mijn zus en zwager een nachtje bij ons in de caravan. Ook hadden we een ontbijtje erbij genomen voor één ochtend voor z'n allen. Dit was uitstekend verzorgd en lekker. Fijn dat er ook een grote overdekte ruimte is waar t.v gekeken kan worden, spelletjes gespeeld etc. We hadden de fiets niet mee dit weekend maar we zagen verschillende overdekte plekken waar je deze kan stallen. Sanitair ook dik in orde. Klein minpuntje: stroom is niet inbegrepen, ook niet tot een bepaald aantal Kwh, dat moet apart betaald worden. Maar verder een aanrader!
We hebben een heerlijke week gehad op deze mooie camping. De camping heeft mooi en vooral schoon sanitair. De plekken zijn ruim. Je kunt op de camping gebruik maken van een app waar veel informatie in te vinden is en waarin je je kunt aanmelden voor activiteiten. In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen. Langs de camping loopt een spoorlijn waar op zondag een stoomtrein langskomt. Ook leuk om een rit in mee te maken. We komen hier graag nog eens terug.
Wij waren 1 nachtje in de benb de Eekhoorn, alles wat je nodig hebt, is er! Erg schoon ook! Een aanrader!
Na ongeveer 15 jaar tent tevoorschijn gehaald. Dat gaan we weer eens uitproberen. Geen betere plek dan op deze camping. Heerlijk vrijblijvend alles netjes en schoon. Lekkere broodjes service. En heerlijke zelfgebakken pizza’s. Ruime plaatsen en lekker rustig. En helemaal top dat we zondag net zolang mochten blijven als we wilden. Super! De kampeer kriebels zijn door deze ervaring gebleven. Op naar een volgende keer.( klompenpad loopt langs de camping is een hele mooie route)
Twee nachten met de camper op deze camping geweest. De camping wordt door een enthousiast stel gerund. Vriendelijk ontvangst met duidelijke informatie. Mooie map mee, veel informatie. Wifi getest, uitstekend waar wij stonden. Kom gewoon de EK kijken. Sanitair is top, heerlijke douches zonder tijd en/of muntjes. Bestellen van broodjes verliep vlot, en echte vers geperste jus oranje. Mooie omgeving en de camping ligt er prachtig bij. En dan het geweldige eten van de foodtruck, heerlijk Italiaans gegeten. Klein puntje, wij stonden achter op de camping. Moesten wel een stukje lopen voor het sanitair. Misschien idee om dat privé sanitair wat uit te breiden voor gasten achter op de camping. Dikke 10 voor ons aan deze camping, wij komen zeker weer eens terug.
Leuke kleine camping. Gekampeerd met de caravan. Stroom en waterpunt bij de caravan. Schoon sanitair en ruimte genoeg om af te wassen. Openbaren ruimte met een tv en speelgelegenheden voor de kinderen mocht het slecht weer zijn. Ook is er een klein maar leuk speeltuintje. Jammer van het slechte weer maar ondanks de soms hevige regenval bleef de standplaats droog en hebben we geen wateroverlast gehad. Vlak bij de camping loopt de snelweg A 50 maar omdat deze hoger ligt heb je daar geen last van. Ook loopt er een spoor langs de camping, Daar heb je alleen maar plezier van want daar komt heel af en toe een stoomtrein langs. Leuk om te zien. We hadden een hond(je) bij. Die heeft ook een leuke vakantie gehad.
Mooie kleine camping aan de rand van het bos, met mooie fietsroutes in de buurt. Ook voor kleine kinderen is er een speeltuin. En enkele huur accomodaties. In het hoofdgebouw kun je overdek/binnen afwassen, tv kijken, en staat er een extra koeling, wasmachine, droger. Je kan overal gebruik van maken. En het sanitair is ook prima!
Afgelopen week waren wij enkele dagen op deze camping. Alleen het weer liet te wensen over, maar dat neem ik de campingeigenaar niet kwalijk. Alles was namelijk dik ik orde, en leek ook heel goed overdacht te zijn. Wij zoeken als tent-kampeerders vooral een goede en vlakke plek in een mooie omgeving, schaduw (hoewel we die nu niet echt nodig hadden....), goede en schone toiletten en douches, afwasplekken met warm water. Alles was hier ruimschoots aanwezig! Deze camping biedt daarnaast eigenlijk veel meer! Aanbevolen!
Adres & contact
-
Wittekruisweg 47, 7364 AL Lieren
-
+31555062801
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen