Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping De Duindoorn te bieden?
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping De Duindoorn te bieden?
Voor de kinderen
- Animatieprogramma
- Indoorspeeltuin
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Strand
- Zee (of vlakbij)
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Campingwinkel / Supermarkt
- Restaurant
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
Beoordelingen
We zijn er met het hele gezin naartoe gegaan en hebben er drie dagen doorgebracht. Het was een heerlijke, ontspannende tijd. We zouden er graag nog eens terugkomen 😊
Een zeer schone en goed onderhouden camping met onberispelijk verzorgde sanitaire voorzieningen. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, en sommigen spreken zelfs Duits. Tip: Koop douchemunten bij het inchecken, zodat je niet afhankelijk bent van de openingstijden. Hoewel er niet veel activiteiten voor kinderen zijn, was wat er was meer dan voldoende voor ons. Het restaurant biedt goed eten voor een eerlijke prijs en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het Bunkermuseum ligt direct naast de camping en is perfect voor een wandeling. Het strand is ook op loopafstand. Buslijn 382 biedt een gemakkelijke verbinding naar Sloterdijk, vanwaar je rechtstreeks de tram of trein naar het centrum van Amsterdam kunt nemen. Tickets zijn heel eenvoudig: je checkt in en uit met je bankpas bij het in- en uitstappen. We voelden ons zeer op ons gemak, raden de camping van harte aan en komen zeker terug.
We hebben hier twee nachten met onze camper doorgebracht. Het personeel is, als ze er zijn, vriendelijk. De receptie is geopend van 9.00 tot 16.00 uur en van 18.30 tot 19.00 uur. Buiten deze tijden kun je niet zomaar in- of uitrijden, omdat de slagboom door een medewerker geopend moet worden. Voor douches (5 minuten) moet je muntjes kopen voor € 1,25. Het water loopt 5 minuten continu en er is geen temperatuurregeling.
Kamperen is hier gewoonweg fantastisch. Ik kan het van harte aanbevelen.
De toiletten waren erg schoon, het terrein was goed onderhouden en de plaatsen waren vlak. De plaatsen waren zo opgezet dat auto's, caravans, enz. in een cirkel aan de buitenkant geparkeerd stonden, met tafels binnen. Dit bood weinig privacy. Een douchemunt kostte € 1,25 en € 0,20 voor warm water. Er waren echter voldoende (koud) drinkwaterpunten. De eigenaren waren nogal onvriendelijk.
Wij hebben hier enorm genoten. Vlak bij het strand maar ook bij het industriële haven geburen. Super lekkere verse vis gegeten in de haven. Douches en toiletten waren zeer proper en ruim. Wij vonden net dat we daar vriendelijk onthaald werden en voor de rest gerust gelaten. Wij komen zeker terug!
Afgelopen weekend tijdens de F1 zandvoort hier geslapen. Ze hebben de boel leuk aangekleed en extra's geregeld. Vriendelijk personeel heerlijk gegeten voor weinig geld en genoeg keuze. De douche muntjes en de warmwater betaling is wel een minpunt. Maar dat is ook het enige wat ik kan bedenken. Ik kom hier zeker weer ondanks dat het een uurtje fietsen is naar het circuit.
Vreemde service. We ik wilden op maandagochtend vroeg weg, maar omdat ‘de andere gasten dan nog slapen’ mochten we niet vóór 9.00 uur weg. We mochten eventueel die laatste nacht op de parkeerstrook voor de receptie staan om dan vervolgens (niet eerder dan) 7.00 uur te kunnen vertrekken. Wel hebben we voor die nacht de volle mep voor betaald. Er zijn zoveels regels en beperkingen dat je je hier niet bepaald welkom voelt.
Erg onvriendelijk geholpen aan de balie. Niets verteld over dat je douchemunten nodig had om te douchen. S' avonds waren ze onbereikbaar om alsnog douchemunten te kopen. Gelukkig was er een lieve medekamperder die 2 douche munten gaf. Zelf voor parkeren moet je betalen, ga 100 meter verderop gratis parkeren zou ik zeggen. En wat ik nog nooit heb meegemaakt dat je voor de afwas 20ct moet betalen voor een beetje warmwater. Douchegebouw en toiletten waren erg schoon. Ik vind het te duur voor wat het is. Ook je afval kan je maar op bepaalden momenten weggooien het hek gaat gewoon opslot. Ijmuiden zee parkeerplaats ook erg duur 12, 50 voor een dag. Je kan lopen maar is erg ver zeker als je spullen bij je heb. Verder is het een super goeie kitespot. Ps ze staan in de anwb camping gids maar zijn te gierig om korting te geven. Alleen in de maand december en januari wie gaat er dan camperen????
Super tijd gehad op deze mooie goed verzorgde camping vlak bij het strand. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ruime kampeer plekken en zeer goed bereikbaar. Deze camping raad ik aan iedereen aan en ik zal hier zeker weten terugkeren!
Laatste 10 beoordelingen
We zijn er met het hele gezin naartoe gegaan en hebben er drie dagen doorgebracht. Het was een heerlijke, ontspannende tijd. We zouden er graag nog eens terugkomen 😊
Een zeer schone en goed onderhouden camping met onberispelijk verzorgde sanitaire voorzieningen. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, en sommigen spreken zelfs Duits. Tip: Koop douchemunten bij het inchecken, zodat je niet afhankelijk bent van de openingstijden. Hoewel er niet veel activiteiten voor kinderen zijn, was wat er was meer dan voldoende voor ons. Het restaurant biedt goed eten voor een eerlijke prijs en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het Bunkermuseum ligt direct naast de camping en is perfect voor een wandeling. Het strand is ook op loopafstand. Buslijn 382 biedt een gemakkelijke verbinding naar Sloterdijk, vanwaar je rechtstreeks de tram of trein naar het centrum van Amsterdam kunt nemen. Tickets zijn heel eenvoudig: je checkt in en uit met je bankpas bij het in- en uitstappen. We voelden ons zeer op ons gemak, raden de camping van harte aan en komen zeker terug.
We hebben hier twee nachten met onze camper doorgebracht. Het personeel is, als ze er zijn, vriendelijk. De receptie is geopend van 9.00 tot 16.00 uur en van 18.30 tot 19.00 uur. Buiten deze tijden kun je niet zomaar in- of uitrijden, omdat de slagboom door een medewerker geopend moet worden. Voor douches (5 minuten) moet je muntjes kopen voor € 1,25. Het water loopt 5 minuten continu en er is geen temperatuurregeling.
Kamperen is hier gewoonweg fantastisch. Ik kan het van harte aanbevelen.
De toiletten waren erg schoon, het terrein was goed onderhouden en de plaatsen waren vlak. De plaatsen waren zo opgezet dat auto's, caravans, enz. in een cirkel aan de buitenkant geparkeerd stonden, met tafels binnen. Dit bood weinig privacy. Een douchemunt kostte € 1,25 en € 0,20 voor warm water. Er waren echter voldoende (koud) drinkwaterpunten. De eigenaren waren nogal onvriendelijk.
Wij hebben hier enorm genoten. Vlak bij het strand maar ook bij het industriële haven geburen. Super lekkere verse vis gegeten in de haven. Douches en toiletten waren zeer proper en ruim. Wij vonden net dat we daar vriendelijk onthaald werden en voor de rest gerust gelaten. Wij komen zeker terug!
Afgelopen weekend tijdens de F1 zandvoort hier geslapen. Ze hebben de boel leuk aangekleed en extra's geregeld. Vriendelijk personeel heerlijk gegeten voor weinig geld en genoeg keuze. De douche muntjes en de warmwater betaling is wel een minpunt. Maar dat is ook het enige wat ik kan bedenken. Ik kom hier zeker weer ondanks dat het een uurtje fietsen is naar het circuit.
Vreemde service. We ik wilden op maandagochtend vroeg weg, maar omdat ‘de andere gasten dan nog slapen’ mochten we niet vóór 9.00 uur weg. We mochten eventueel die laatste nacht op de parkeerstrook voor de receptie staan om dan vervolgens (niet eerder dan) 7.00 uur te kunnen vertrekken. Wel hebben we voor die nacht de volle mep voor betaald. Er zijn zoveels regels en beperkingen dat je je hier niet bepaald welkom voelt.
Erg onvriendelijk geholpen aan de balie. Niets verteld over dat je douchemunten nodig had om te douchen. S' avonds waren ze onbereikbaar om alsnog douchemunten te kopen. Gelukkig was er een lieve medekamperder die 2 douche munten gaf. Zelf voor parkeren moet je betalen, ga 100 meter verderop gratis parkeren zou ik zeggen. En wat ik nog nooit heb meegemaakt dat je voor de afwas 20ct moet betalen voor een beetje warmwater. Douchegebouw en toiletten waren erg schoon. Ik vind het te duur voor wat het is. Ook je afval kan je maar op bepaalden momenten weggooien het hek gaat gewoon opslot. Ijmuiden zee parkeerplaats ook erg duur 12, 50 voor een dag. Je kan lopen maar is erg ver zeker als je spullen bij je heb. Verder is het een super goeie kitespot. Ps ze staan in de anwb camping gids maar zijn te gierig om korting te geven. Alleen in de maand december en januari wie gaat er dan camperen????
Super tijd gehad op deze mooie goed verzorgde camping vlak bij het strand. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ruime kampeer plekken en zeer goed bereikbaar. Deze camping raad ik aan iedereen aan en ik zal hier zeker weten terugkeren!
Adres & contact
-
Badweg 40, 1976 BZ IJmuiden
-
+31255510773
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen