Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping De Hoge Linde te bieden?
- Voor de kinderen
- Praktische voorzieningen
Wat heeft Camping De Hoge Linde te bieden?
Voor de kinderen
- Speeltuin
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Wifi
Beoordelingen
Vreemd dat er geen honden zijn toegestaan.
Op koningsdag, 2 uur na sluitingstijd, wouden wij hier graag nog één nachtje kamperen. Receptie was al dicht, maar na een belletje werden we alsnog heel vriendelijk onthaald en kregen nog een mooi plekje. Vervolgens is het hier een oase van rust, je hoor niks anders dan allemaal verschillende vogelengezang. 5 Sterren!
Wij staan al 12 jaar met veel plezier met ons gezin hier op de camping in een stacaravan. De sfeer is heel prettig en rustig en kindvriendelijk. Een grote speeltuin waar de kids zich de hele dag kunnen vermaken en als extra is er recent een kabelbaan geplaatst waar ze helemaal enthousiast over zijn! Het voelt voor ons echt als een tweede thuis en zullen dit nog vele jaren blijven doen! De eigenaren van de camping zijn vriendelijke mensen en zijn 24/7 bereikbaar mocht er wat zijn. Mijn man heeft hier zelf met zijn ouders vanaf zijn geboorte tot zijn 8ste jaar gestaan, dus wij zijn hier niet zomaar terecht gekomen. Nog altijd blij met de keuze geweest om hier (voor mijn man) terug te komen! Hou je van rust en natuur kan ik je het zeker aanraden; je loopt namelijk zo het bos in! Ps. In de zomer zijn er leuke activiteiten voor de kinderen (en ook voor volwassenen)
Periode mei ...Drie sterren "gaat wel". 🟩Ontvangst met vriendelijke eigenaren. Die je wel een luisterd oor bieden maar of er wat mee gedaan wordt is de vraag. Wij hadden toch wel een dingetje over de avond rust. Die aangeven wordt op de site. Misschien kwam het doordat wij midden tussen stacaravans stonden op een stukje groen. 🟥Om te kamperen raden wij dit park niet aan. Het leek er een beetje op dat onze reservering niet goed gegaan was en tussen de stacaravans in belanden met onze tent Aan de rand van het park zijn een aantal afgezette kampeerplekken 🟧Toiletten zijn netjes en schoon. Let wel op met kleine kinderen de schoonmaakmiddelen staan in de douche ruimte en toilet. Warm water gaat via 1 euro kan je 5 minuten douchen. 🟩Een grote kantine waar veel georganiseerd wordt zelfs in het laag seizoen. 🟩 Een hele nette grote speeltuin voor de Kids op het park. 🟩 je loopt zo het bos in vanaf het park.
Fijne camping. Superleuk voor de kinderen. Enorm gastvrije en vriendelijke eigenaren. Camping was vol maar creëerde toch een leuk plekje voor ons kampeerbusje waarvoor ze vervolgens maar 10,00 rekende. Gaat me niet om. Het geld maar dat vind ik dan supersympatiek. Waar vind je dat.
Een fijne camping waar rust , service en gezelligheid hoog in het vaandel staan en de beheerder met zijn vrouw er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De sanitaire voorzieningen zijn schoon. Zaterdag avond entertainment in centrale clubhuis. En een zeer mooie omgeving waar het heerlijk fietsen is.
Laatste 6 beoordelingen
Vreemd dat er geen honden zijn toegestaan.
Op koningsdag, 2 uur na sluitingstijd, wouden wij hier graag nog één nachtje kamperen. Receptie was al dicht, maar na een belletje werden we alsnog heel vriendelijk onthaald en kregen nog een mooi plekje. Vervolgens is het hier een oase van rust, je hoor niks anders dan allemaal verschillende vogelengezang. 5 Sterren!
Wij staan al 12 jaar met veel plezier met ons gezin hier op de camping in een stacaravan. De sfeer is heel prettig en rustig en kindvriendelijk. Een grote speeltuin waar de kids zich de hele dag kunnen vermaken en als extra is er recent een kabelbaan geplaatst waar ze helemaal enthousiast over zijn! Het voelt voor ons echt als een tweede thuis en zullen dit nog vele jaren blijven doen! De eigenaren van de camping zijn vriendelijke mensen en zijn 24/7 bereikbaar mocht er wat zijn. Mijn man heeft hier zelf met zijn ouders vanaf zijn geboorte tot zijn 8ste jaar gestaan, dus wij zijn hier niet zomaar terecht gekomen. Nog altijd blij met de keuze geweest om hier (voor mijn man) terug te komen! Hou je van rust en natuur kan ik je het zeker aanraden; je loopt namelijk zo het bos in! Ps. In de zomer zijn er leuke activiteiten voor de kinderen (en ook voor volwassenen)
Periode mei ...Drie sterren "gaat wel". 🟩Ontvangst met vriendelijke eigenaren. Die je wel een luisterd oor bieden maar of er wat mee gedaan wordt is de vraag. Wij hadden toch wel een dingetje over de avond rust. Die aangeven wordt op de site. Misschien kwam het doordat wij midden tussen stacaravans stonden op een stukje groen. 🟥Om te kamperen raden wij dit park niet aan. Het leek er een beetje op dat onze reservering niet goed gegaan was en tussen de stacaravans in belanden met onze tent Aan de rand van het park zijn een aantal afgezette kampeerplekken 🟧Toiletten zijn netjes en schoon. Let wel op met kleine kinderen de schoonmaakmiddelen staan in de douche ruimte en toilet. Warm water gaat via 1 euro kan je 5 minuten douchen. 🟩Een grote kantine waar veel georganiseerd wordt zelfs in het laag seizoen. 🟩 Een hele nette grote speeltuin voor de Kids op het park. 🟩 je loopt zo het bos in vanaf het park.
Fijne camping. Superleuk voor de kinderen. Enorm gastvrije en vriendelijke eigenaren. Camping was vol maar creëerde toch een leuk plekje voor ons kampeerbusje waarvoor ze vervolgens maar 10,00 rekende. Gaat me niet om. Het geld maar dat vind ik dan supersympatiek. Waar vind je dat.
Een fijne camping waar rust , service en gezelligheid hoog in het vaandel staan en de beheerder met zijn vrouw er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De sanitaire voorzieningen zijn schoon. Zaterdag avond entertainment in centrale clubhuis. En een zeer mooie omgeving waar het heerlijk fietsen is.
Adres & contact
-
Dwarsweg 65B, 3959 AG Overberg
-
+31343481448
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen