Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping de Lakens te bieden?
- Sport en spel
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Wellness
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping de Lakens te bieden?
Sport en spel
- Fitnessruimte
Voor de kinderen
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Strand
- Zee (of vlakbij)
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Campingwinkel / Supermarkt
- Restaurant
Wellness
- Massage
- Sauna
Praktische voorzieningen
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
Beoordelingen
Positief: We hebben een lang weekend doorgebracht op deze camping. De locatie, vlakbij het strand, en de camping zelf zijn fantastisch. Helaas was onze plek op woensdagavond rond 21:00 uur al bezet. We waren ontzettend gefrustreerd, omdat we onze tent niet zomaar ergens anders konden opzetten. We zijn naar de receptie gegaan en ondanks het late uur hebben ze ons geholpen. Daar waren we erg van onder de indruk. Negatief: Door de vertraging met de bezette plek moesten we onze tent helaas in de stromende regen opzetten, ondanks dat we de tijd goed hadden ingeschat met behulp van de regenradar. We vonden het ook behoorlijk lawaaiig vanwege de nabijgelegen racebaan en helaas vinden we de prijs van ongeveer €140 per nacht te hoog. Al met al zouden we in de toekomst dus voor een goedkopere camping kiezen. We bedanken jullie desondanks voor jullie verblijf 😊
We kwamen zonder reservering aan en troffen misschien niet de meest ervaren medewerker bij de receptie. We staan nu op plek 559, pal naast het pad naar andere plekken, terwijl er echt mooie plekken beschikbaar zijn, en dat alles voor meer dan €70 per nacht. We hebben op veel betere en goedkopere campings overnacht. Wat jammer!
Fantastische camping met alles wat je je maar kunt wensen. Een geweldige plek die niets te wensen overlaat en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding biedt. Ondanks de grootte is de camping erg rustig en de sanitaire voorzieningen zijn brandschoon. Een groot pluspunt: honden zijn niet toegestaan! We komen zeker terug!
We vonden de camping leuk. De staanplaatsen in de duinen waren prachtig. De bediening in het restaurant vonden we echter minder goed. We moesten lang wachten op de ober. Ze accepteerden alleen pinbetalingen, dus we hebben er niet gegeten.
Prachtig verzorgde camping. Op advies v medewerker hebben we kanpeerplek 637 gekozen : een beauty ! Prive en mooi beschut met een picknicktafel en genoeg ruimte voor je auto . Het leek wel of we er alleen waren: zo stil overdag en ‘s nachts. Het enige waar we last v hadden waren de meeuwen die in onze tent waren gekomen om onze stroopwafels, tortelinis en borrelnootjes op te eten😂. En het geritsel v konijntjes. We hadden onbeperkt gebruik v sauna wat heerlijk was. Ongeveer 15 minuten is het wandelen naar het strand. Helaas waren al veel strandtenten gesloten .
Fantastische camping! Mensen hebben comentaar over de hygiene in de toilet gebouwen maar dat is absoluut niet de schuld van de camping zelf. Ik heb ze elke keer zien schoonmaken en ze doen het echt precies. Echter is het de mensen die het vies achterlaten het probleem. Regelmatig zag ik hoe mensen het vies en smerig achterlieten en sprak ze erop aan. De camping is oprecht fantastisch en het personeel ook! Ik werd elke keer goed geholpen als ik vragen had en ze hadden het oprecht naar hun zin in hun werk. Voor de mensen die klagen wil ik 1 ding meegeven denk eerst na of dit de schuld is van andere kampeerders en spreek elkaar erop aan. Het is een kleine moeite om elkaar aan te spreken inplaats van de camoing de schuld te geven. Camping de Lakens, jullie zijn oprecht toppers en ik heb extreem genoten op de prachtige camping met prachtige medewerkers! Liefs plaatsje 550 in het f1 weekend❤️
Heerlijke camping met een zeer relaxte sfeer. Het sanitair is schoon en voldoende aanwezig. De Spar winkel heeft een ruim assortiment en uitstekende verse producten. Er zijn legio mogelijkheden om je te vermaken zoals bijvoorbeeld sauna, massage, fietsverhuur, speelvoorzieningen, surfen etc. Dit is echt een top camping.
De camping is prachtig. Mooie ligging, mooie omgeving. Dit jaar kwamen we voor het vierde jaar. Maar voorlopig wel het laatste jaar. Sanitair was dit jaar niet zo schoon zoals we gewend waren. Een aantal keren doorgegeven aan de receptie. Maar blijkbaar was het lastig om het beter te regelen. Heel jammer… met deze prijzen mag je wel verwachten dat dit beter in orde is.
ik denk dat het deze maand al de 30ste keer is dat we op de camping hebben gestaan en net als altijd is alles perfect voor elkaar. Ik kan snappen dat sommige mensen soms zeuren over kleine dingen, maar in totaal is dit een geweldige camping. Ten eerste: de locatie. Waar vind je zoiets. Op elke plek heb je een prachtig uitzicht. De prijzen: Ja, je betaald iets meer, maar dat is het ruimschoots waard. Als je minder wilt betalen ga je op een grasveldje staan, toch? Faciliteiten: o.a. een supermarkt die alles heeft. Klopt, alles is iets duurder dan je plaatselijke Jumbo of wat dan ook, maar die mensen moeten het in 6 maanden verdienen en je kan er lopend heen en elke dag vers, 7 dagen per week. Fietsverhuur, bbq verhuur, genoeg en fijne toiletgebouwen (ja, zijn af en toe wat minder schoon, maar wanneer iemand na het schoonmaken toiletpapier op de grond laat liggen kan de camping er niets aan doen, toch?), gratis sauna's (met 's werelds beste valdouche ever :) en ga zo maar door. Er zijn ook genoeg onderkomens wanneer je geen tent hebt. Wij hebben ook al vaak in de Backpackshack gezeten (dikke tip: neem, als ze beschikbaar zijn, wanneer je met z'n tweetjes bent, de 3-persoons)(is de meerprijs meer dan waard!). En daar is mijn enig puntje van kritiek. Waarom nu ineens de meerprijs voor handdoeken en ontbijt?! Ontbijt zou een optie moeten zijn, zeker geen verplichting. Voor de rest alleen maar pluspunten. Tot een volgende (is alweer geboekt)!
3 nachtjes op deze camping verbleven, last minute geboekt dus het werd een tent. Ter plekke hebben we een upgrade kunnen regelen voor 2 nachtjes naar een seashack, een Tiny house met alles wat je nodig hebt. De trap naar het bed is verticaal en lastig beklimmen, ook kan je boven niet staan dus voor oudere mensen is dit geen goede optie. Verder echt leuk en fijn! De laatste nacht in een tent op het mooiste stukje van de camping en met alles wat je nodig hebt. Je loopt zo het strand op, er is een complete supermarkt en fietsverhuur. De massages zijn heerlijk, echt een aanrader om te boeken bij Doortje. Lieve vrouw die weet wat ze doet. Minpunten? De jeugdkampen, we hebben er zelf geen last van gehad maar we kunnen ons voorstellen dat je je er wel aan stoort. De seashacks zijn erg duur (€220 p/nacht laagseizoen) en je ligt naast zo'n kamp. Heel weinig sanitair voor zo'n grote camping. We hebben meerdere keren contact gehad, vreemd dat ze telefonisch steeds zeiden dat alles vol was terwijl we op de site wel wat konden vinden. De prijzen zijn behoorlijk, je hebt iets unieks maar voor 3 nachtjes met z'n tweetjes waren wij meer dan €500 kwijt. De man van de fietsverhuur is heel onaardig, bereid je voor als je een fiets wilt huren.
Laatste 14 beoordelingen
Positief: We hebben een lang weekend doorgebracht op deze camping. De locatie, vlakbij het strand, en de camping zelf zijn fantastisch. Helaas was onze plek op woensdagavond rond 21:00 uur al bezet. We waren ontzettend gefrustreerd, omdat we onze tent niet zomaar ergens anders konden opzetten. We zijn naar de receptie gegaan en ondanks het late uur hebben ze ons geholpen. Daar waren we erg van onder de indruk. Negatief: Door de vertraging met de bezette plek moesten we onze tent helaas in de stromende regen opzetten, ondanks dat we de tijd goed hadden ingeschat met behulp van de regenradar. We vonden het ook behoorlijk lawaaiig vanwege de nabijgelegen racebaan en helaas vinden we de prijs van ongeveer €140 per nacht te hoog. Al met al zouden we in de toekomst dus voor een goedkopere camping kiezen. We bedanken jullie desondanks voor jullie verblijf 😊
We kwamen zonder reservering aan en troffen misschien niet de meest ervaren medewerker bij de receptie. We staan nu op plek 559, pal naast het pad naar andere plekken, terwijl er echt mooie plekken beschikbaar zijn, en dat alles voor meer dan €70 per nacht. We hebben op veel betere en goedkopere campings overnacht. Wat jammer!
Fantastische camping met alles wat je je maar kunt wensen. Een geweldige plek die niets te wensen overlaat en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding biedt. Ondanks de grootte is de camping erg rustig en de sanitaire voorzieningen zijn brandschoon. Een groot pluspunt: honden zijn niet toegestaan! We komen zeker terug!
We vonden de camping leuk. De staanplaatsen in de duinen waren prachtig. De bediening in het restaurant vonden we echter minder goed. We moesten lang wachten op de ober. Ze accepteerden alleen pinbetalingen, dus we hebben er niet gegeten.
Prachtig verzorgde camping. Op advies v medewerker hebben we kanpeerplek 637 gekozen : een beauty ! Prive en mooi beschut met een picknicktafel en genoeg ruimte voor je auto . Het leek wel of we er alleen waren: zo stil overdag en ‘s nachts. Het enige waar we last v hadden waren de meeuwen die in onze tent waren gekomen om onze stroopwafels, tortelinis en borrelnootjes op te eten😂. En het geritsel v konijntjes. We hadden onbeperkt gebruik v sauna wat heerlijk was. Ongeveer 15 minuten is het wandelen naar het strand. Helaas waren al veel strandtenten gesloten .
Fantastische camping! Mensen hebben comentaar over de hygiene in de toilet gebouwen maar dat is absoluut niet de schuld van de camping zelf. Ik heb ze elke keer zien schoonmaken en ze doen het echt precies. Echter is het de mensen die het vies achterlaten het probleem. Regelmatig zag ik hoe mensen het vies en smerig achterlieten en sprak ze erop aan. De camping is oprecht fantastisch en het personeel ook! Ik werd elke keer goed geholpen als ik vragen had en ze hadden het oprecht naar hun zin in hun werk. Voor de mensen die klagen wil ik 1 ding meegeven denk eerst na of dit de schuld is van andere kampeerders en spreek elkaar erop aan. Het is een kleine moeite om elkaar aan te spreken inplaats van de camoing de schuld te geven. Camping de Lakens, jullie zijn oprecht toppers en ik heb extreem genoten op de prachtige camping met prachtige medewerkers! Liefs plaatsje 550 in het f1 weekend❤️
Heerlijke camping met een zeer relaxte sfeer. Het sanitair is schoon en voldoende aanwezig. De Spar winkel heeft een ruim assortiment en uitstekende verse producten. Er zijn legio mogelijkheden om je te vermaken zoals bijvoorbeeld sauna, massage, fietsverhuur, speelvoorzieningen, surfen etc. Dit is echt een top camping.
De camping is prachtig. Mooie ligging, mooie omgeving. Dit jaar kwamen we voor het vierde jaar. Maar voorlopig wel het laatste jaar. Sanitair was dit jaar niet zo schoon zoals we gewend waren. Een aantal keren doorgegeven aan de receptie. Maar blijkbaar was het lastig om het beter te regelen. Heel jammer… met deze prijzen mag je wel verwachten dat dit beter in orde is.
ik denk dat het deze maand al de 30ste keer is dat we op de camping hebben gestaan en net als altijd is alles perfect voor elkaar. Ik kan snappen dat sommige mensen soms zeuren over kleine dingen, maar in totaal is dit een geweldige camping. Ten eerste: de locatie. Waar vind je zoiets. Op elke plek heb je een prachtig uitzicht. De prijzen: Ja, je betaald iets meer, maar dat is het ruimschoots waard. Als je minder wilt betalen ga je op een grasveldje staan, toch? Faciliteiten: o.a. een supermarkt die alles heeft. Klopt, alles is iets duurder dan je plaatselijke Jumbo of wat dan ook, maar die mensen moeten het in 6 maanden verdienen en je kan er lopend heen en elke dag vers, 7 dagen per week. Fietsverhuur, bbq verhuur, genoeg en fijne toiletgebouwen (ja, zijn af en toe wat minder schoon, maar wanneer iemand na het schoonmaken toiletpapier op de grond laat liggen kan de camping er niets aan doen, toch?), gratis sauna's (met 's werelds beste valdouche ever :) en ga zo maar door. Er zijn ook genoeg onderkomens wanneer je geen tent hebt. Wij hebben ook al vaak in de Backpackshack gezeten (dikke tip: neem, als ze beschikbaar zijn, wanneer je met z'n tweetjes bent, de 3-persoons)(is de meerprijs meer dan waard!). En daar is mijn enig puntje van kritiek. Waarom nu ineens de meerprijs voor handdoeken en ontbijt?! Ontbijt zou een optie moeten zijn, zeker geen verplichting. Voor de rest alleen maar pluspunten. Tot een volgende (is alweer geboekt)!
3 nachtjes op deze camping verbleven, last minute geboekt dus het werd een tent. Ter plekke hebben we een upgrade kunnen regelen voor 2 nachtjes naar een seashack, een Tiny house met alles wat je nodig hebt. De trap naar het bed is verticaal en lastig beklimmen, ook kan je boven niet staan dus voor oudere mensen is dit geen goede optie. Verder echt leuk en fijn! De laatste nacht in een tent op het mooiste stukje van de camping en met alles wat je nodig hebt. Je loopt zo het strand op, er is een complete supermarkt en fietsverhuur. De massages zijn heerlijk, echt een aanrader om te boeken bij Doortje. Lieve vrouw die weet wat ze doet. Minpunten? De jeugdkampen, we hebben er zelf geen last van gehad maar we kunnen ons voorstellen dat je je er wel aan stoort. De seashacks zijn erg duur (€220 p/nacht laagseizoen) en je ligt naast zo'n kamp. Heel weinig sanitair voor zo'n grote camping. We hebben meerdere keren contact gehad, vreemd dat ze telefonisch steeds zeiden dat alles vol was terwijl we op de site wel wat konden vinden. De prijzen zijn behoorlijk, je hebt iets unieks maar voor 3 nachtjes met z'n tweetjes waren wij meer dan €500 kwijt. De man van de fietsverhuur is heel onaardig, bereid je voor als je een fiets wilt huren.
Wij stonden op het gedeelte genaamd Surfana. Prachtige camping, midden in de duinen. Voorzieningen zijn goed tot uitstekend. Ontbijt buffet was zalig en het beste was dat er de hele dag gratis koffie was! Super. Nadelen vond ik dat de camping vlakbij het circuit van Zandvoort ligt en we dus zo’n beetje de hele dag (drie dagen achter elkaar) herrie hoorden van de raceauto’s. Ook ligt de camping onder een aanvliegroute van Schiphol. Het personeel laat een wisselend beeld zien. Ongeveer de helft had het hospitality gen, de andere helft niet (Annemijn (schrijf ik dat goed?) was een topper!! De safari-tenten waren niet echt wind bestendig. Verder was er niet echt sfeer op de camping. Dus een mooie camping, dat wel, maar volgende keer pakken we een andere.
We verbleven in de sea cocoon, een heel ruime accomodatie. Mooie bank, leuke vide, prins keuken met alles er op en er aan. Het was er schoon, wel wat kleine slordigheden, maar niet storend. Airco aanwezig. Eigen sanitair. Douchen moest in een bad, niet heel ideaal, maar het blijft kamperen. Op de vlonder voor de accomodatie stonden 2 schommel ligstoelen en een picknick bank. Voor zo’n dure accomodatie vonden we dit wat primitief. Toch wel echt genoten. Onze pubers hadden niet heel veel te doen op de camping zelf.
Wij hadden een seashack de luxe gereserveerd: 2 nachten 500 euro! Het wordt gepresenteerd als luxe hotelkamer en dat klopt echt niet. Bedden op vide alleen via hele steile trap bereikbaar en dan je er vervolgens niet staan. Beloofde uitzicht was matig door extreem vuile ramen. Ontbijt was oke maar heel gewoon. Tuinstoelen van ijzer dus verre van comfortabel. Leuke ervaring op prachtige plek maar helft van de prijs zou beter passend zijn.
Erg leuke camping in de duinen, vlakbij het strand. Kids vonden speeltuinen geweldig. Gaan zeker nog eens terug, hebben er van genoten. Enige punt van kritiek: sanitair gebouwen, zowel wc’s als douches, worden echt niet vaak genoeg schoongemaakt. Ook melding van gemaakt tijdens verblijf. Jammer, zou het perfect maken. Zou liever iets meer betalen en dat dit wel goed wordt onderhouden.
Adres & contact
-
Zeeweg 60, 2051 EC Bloemendaal
-
+31235411570
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen