Beschrijving

Camping de Lakens is een hippe en sfeervolle camping in de duinen van Bloemendaal. De camping richt zich op een jong publiek en gezinnen die van design en comfort houden. Met veel luxe huuraccommodaties en een relaxte sfeer is het een populaire 'glamping'-bestemming. Honden zijn niet toegestaan.

Wat heeft Camping de Lakens te bieden?

  • Sport en spel
  • Voor de kinderen
  • Zwemmen
  • Eten & drinken
  • Wellness
  • Praktische voorzieningen
  • Verblijfsmogelijkheden

Beoordelingen

Lou Ise Beoordeling van Google
6,0

Positief: We hebben een lang weekend doorgebracht op deze camping. De locatie, vlakbij het strand, en de camping zelf zijn fantastisch. Helaas was onze plek op woensdagavond rond 21:00 uur al bezet. We waren ontzettend gefrustreerd, omdat we onze tent niet zomaar ergens anders konden opzetten. We zijn naar de receptie gegaan en ondanks het late uur hebben ze ons geholpen. Daar waren we erg van onder de indruk. Negatief: Door de vertraging met de bezette plek moesten we onze tent helaas in de stromende regen opzetten, ondanks dat we de tijd goed hadden ingeschat met behulp van de regenradar. We vonden het ook behoorlijk lawaaiig vanwege de nabijgelegen racebaan en helaas vinden we de prijs van ongeveer €140 per nacht te hoog. Al met al zouden we in de toekomst dus voor een goedkopere camping kiezen. We bedanken jullie desondanks voor jullie verblijf 😊

Monika Reichenberg Beoordeling van Google
4,0

We kwamen zonder reservering aan en troffen misschien niet de meest ervaren medewerker bij de receptie. We staan ​​nu op plek 559, pal naast het pad naar andere plekken, terwijl er echt mooie plekken beschikbaar zijn, en dat alles voor meer dan €70 per nacht. We hebben op veel betere en goedkopere campings overnacht. Wat jammer!

Lars Beoordeling van Google
10

Fantastische camping met alles wat je je maar kunt wensen. Een geweldige plek die niets te wensen overlaat en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding biedt. Ondanks de grootte is de camping erg rustig en de sanitaire voorzieningen zijn brandschoon. Een groot pluspunt: honden zijn niet toegestaan! We komen zeker terug!

Tanja Sommer Beoordeling van Google
10

We vonden de camping leuk. De staanplaatsen in de duinen waren prachtig. De bediening in het restaurant vonden we echter minder goed. We moesten lang wachten op de ober. Ze accepteerden alleen pinbetalingen, dus we hebben er niet gegeten.

581wilmaw Beoordeling van Tripadvisor
8,0

Prachtig verzorgde camping. Op advies v medewerker hebben we kanpeerplek 637 gekozen : een beauty ! Prive en mooi beschut met een picknicktafel en genoeg ruimte voor je auto . Het leek wel of we er alleen waren: zo stil overdag en ‘s nachts. Het enige waar we last v hadden waren de meeuwen die in onze tent waren gekomen om onze stroopwafels, tortelinis en borrelnootjes op te eten😂. En het geritsel v konijntjes. We hadden onbeperkt gebruik v sauna wat heerlijk was. Ongeveer 15 minuten is het wandelen naar het strand. Helaas waren al veel strandtenten gesloten .

Liquidsnowchick Beoordeling van Google
10

Fantastische camping! Mensen hebben comentaar over de hygiene in de toilet gebouwen maar dat is absoluut niet de schuld van de camping zelf. Ik heb ze elke keer zien schoonmaken en ze doen het echt precies. Echter is het de mensen die het vies achterlaten het probleem. Regelmatig zag ik hoe mensen het vies en smerig achterlieten en sprak ze erop aan. De camping is oprecht fantastisch en het personeel ook! Ik werd elke keer goed geholpen als ik vragen had en ze hadden het oprecht naar hun zin in hun werk. Voor de mensen die klagen wil ik 1 ding meegeven denk eerst na of dit de schuld is van andere kampeerders en spreek elkaar erop aan. Het is een kleine moeite om elkaar aan te spreken inplaats van de camoing de schuld te geven. Camping de Lakens, jullie zijn oprecht toppers en ik heb extreem genoten op de prachtige camping met prachtige medewerkers! Liefs plaatsje 550 in het f1 weekend❤️

peter schop Beoordeling van Google
10

Heerlijke camping met een zeer relaxte sfeer. Het sanitair is schoon en voldoende aanwezig. De Spar winkel heeft een ruim assortiment en uitstekende verse producten. Er zijn legio mogelijkheden om je te vermaken zoals bijvoorbeeld sauna, massage, fietsverhuur, speelvoorzieningen, surfen etc. Dit is echt een top camping.

yolande nijenhuis Beoordeling van Google
6,0

De camping is prachtig. Mooie ligging, mooie omgeving. Dit jaar kwamen we voor het vierde jaar. Maar voorlopig wel het laatste jaar. Sanitair was dit jaar niet zo schoon zoals we gewend waren. Een aantal keren doorgegeven aan de receptie. Maar blijkbaar was het lastig om het beter te regelen. Heel jammer… met deze prijzen mag je wel verwachten dat dit beter in orde is.

628laurensd Beoordeling van Tripadvisor
10

ik denk dat het deze maand al de 30ste keer is dat we op de camping hebben gestaan en net als altijd is alles perfect voor elkaar. Ik kan snappen dat sommige mensen soms zeuren over kleine dingen, maar in totaal is dit een geweldige camping. Ten eerste: de locatie. Waar vind je zoiets. Op elke plek heb je een prachtig uitzicht. De prijzen: Ja, je betaald iets meer, maar dat is het ruimschoots waard. Als je minder wilt betalen ga je op een grasveldje staan, toch? Faciliteiten: o.a. een supermarkt die alles heeft. Klopt, alles is iets duurder dan je plaatselijke Jumbo of wat dan ook, maar die mensen moeten het in 6 maanden verdienen en je kan er lopend heen en elke dag vers, 7 dagen per week. Fietsverhuur, bbq verhuur, genoeg en fijne toiletgebouwen (ja, zijn af en toe wat minder schoon, maar wanneer iemand na het schoonmaken toiletpapier op de grond laat liggen kan de camping er niets aan doen, toch?), gratis sauna's (met 's werelds beste valdouche ever :) en ga zo maar door. Er zijn ook genoeg onderkomens wanneer je geen tent hebt. Wij hebben ook al vaak in de Backpackshack gezeten (dikke tip: neem, als ze beschikbaar zijn, wanneer je met z'n tweetjes bent, de 3-persoons)(is de meerprijs meer dan waard!). En daar is mijn enig puntje van kritiek. Waarom nu ineens de meerprijs voor handdoeken en ontbijt?! Ontbijt zou een optie moeten zijn, zeker geen verplichting. Voor de rest alleen maar pluspunten. Tot een volgende (is alweer geboekt)!

Marjolein Beoordeling van Google
8,0

3 nachtjes op deze camping verbleven, last minute geboekt dus het werd een tent. Ter plekke hebben we een upgrade kunnen regelen voor 2 nachtjes naar een seashack, een Tiny house met alles wat je nodig hebt. De trap naar het bed is verticaal en lastig beklimmen, ook kan je boven niet staan dus voor oudere mensen is dit geen goede optie. Verder echt leuk en fijn! De laatste nacht in een tent op het mooiste stukje van de camping en met alles wat je nodig hebt. Je loopt zo het strand op, er is een complete supermarkt en fietsverhuur. De massages zijn heerlijk, echt een aanrader om te boeken bij Doortje. Lieve vrouw die weet wat ze doet. Minpunten? De jeugdkampen, we hebben er zelf geen last van gehad maar we kunnen ons voorstellen dat je je er wel aan stoort. De seashacks zijn erg duur (€220 p/nacht laagseizoen) en je ligt naast zo'n kamp. Heel weinig sanitair voor zo'n grote camping. We hebben meerdere keren contact gehad, vreemd dat ze telefonisch steeds zeiden dat alles vol was terwijl we op de site wel wat konden vinden. De prijzen zijn behoorlijk, je hebt iets unieks maar voor 3 nachtjes met z'n tweetjes waren wij meer dan €500 kwijt. De man van de fietsverhuur is heel onaardig, bereid je voor als je een fiets wilt huren.

Adres & contact

Plan je route