Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping Geversduin te bieden?
- Sport en spel
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping Geversduin te bieden?
Sport en spel
- Padel
Voor de kinderen
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Strand
- Zee (of vlakbij)
Eten & drinken
- Restaurant
Verhuur & recreatie
- Fiets
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Geweldige camping, rustig ondanks de vele speeltuinen, schoon en goed onderhouden. 's Nachts is er beveiliging aanwezig om de rust te waarborgen.
Hele behulpzame mensen bij de receptie die meedenken nadat ik een fout had gemaakt met boeken. Genoten van een fijne plek op de camping. Toiletgebouw zag er prima uit ondanks de grote hoeveelheid mensen die daar gebruik van maakten.
Camping is mooi
Een mooie camping in de natuur van Heemskerk. Er zijn veel wandelroutes. Je fietst in een klein kwartiertje naar het strand van Heemskerk. Je kan op het strand alleen op de fiets of wandelend komen. Het strand is netjes en schoon en er staat 1 strandpaviljoen De Vrijheit. De camping heeft ruime plaatsen en de sfeer is prima. De horeca bij de speeltuin is prima in orde. Parkeren is gratis.
Camping Geversduin ligt in een prachtige omgeving, ideaal om te fietsen of te wandelen, vooral omdat de heide, het bos en de zee allemaal binnen handbereik zijn. De hele camping is zeer goed onderhouden en biedt fantastische speel- en sportfaciliteiten, met name voor kinderen en tieners. De waterspeeltuin was voor mij een absolute aanrader, vooral midden in de zomer. Ik verbleef in mijn daktent op de gele plek, die met zijn vele struiken en bomen een rustieke sfeer heeft en veel natuurlijke schaduw biedt, wat ik erg op prijs stelde. Handig was dat er een hangmat en een campingtafel met bankje direct bij de kampeerplek stonden. De paden naar de sanitaire voorzieningen waren prima begaanbaar en, zoals typisch is voor Nederlandse campings, was alles zeer schoon en modern. Het enige kleine minpuntje was de campingwinkel, hoewel ik er misschien met verkeerde verwachtingen naartoe ging. Ik heb het restaurant niet geprobeerd, maar over het algemeen heb ik erg genoten van mijn verblijf en kom ik graag terug.
Het was heel leuk kinderen konden spelen in het bos en in speeltuin. Eten was heerlijk. Je had grote plek voor caravan of tent wat je ook mee neemt.
Met 'Kamers' doel ik op de kampeerplekken. Hele knusse plekken tussen de bomen, maar ook op veldjes voor ieder wat wils. Vriendelijk en behulpzaam personeel met goede service. De locatie is prachtig en divers. Van de bossen en de duinen zo bij het strand!
Twee nachtjes weggeweest richting deze mooie camping als uitje en voor bezoek bij familie. Alles prima geregeld met informatie vooraf zodat bij de aankomst alles soepel en vlot verliep. Plekje prima te vinden. Was samen met de hond en hiervoor op een apart stuk. Lag wel direct bij de speeltuin maar geen last van gehad. Sanitair was super, alles heel netjes en een heerlijke warme goede douche. Fietshuur via de receptie geregeld en top gegaan. Lekker makkelijk om met de fiets rond te gaan ipv de auto. Zeker nog een keertje terug en dan wat langer
Afgelopen week verbleven wij in een Strandhuisje (nr 19) en kunnen dit helaas niet aanraden. • het huisje was niet schoon. De eettafel (en de vloer hieromheen) was erg plakkerig. In een hoek in de slaapkamer, waar het bed tegenaan stond, zat een strook van schimmel. Onder het bed lagen plukken stof. *maandag aangekomen. Dinsdagochtend hebben we dit gemeld, er zou diezelfde dag iemand langskomen. We geen verandering gemerkt in schoonmaak, uiteindelijk hebben we woensdag zelf schoongemaakt omdat het echt niet fris was. • het huisje is erg gehorig en wiebelig. In een tent of stacaravan heb je minder 'last' van geluiden en bewegingen dan in een strandhuisje. Wanneer ons zoontje (van ong 14 kilo) zich omdraaide, hoorde je het bed piepen en bewoog het huisje. De struiken moeten flink gesnoeid worden, deze krassen over het huis. Wij hadden gelukkig weinig wind in de nacht, ondanks dat gaf het al een bloed irritant geluid. • kleine punten; TV kaart werkte niet, borden/mokken hadden scherpe randjes door beschadigingen, hoeslaken in het pakket had een maat van een twijfelaar en paste 2x om het eenpersoonsmatras. • onderhoud op het park loopt achter, met name bij de speeltoestellen. Aantal onderdelen waar roodwitte linten om heen hingen, een aantal touwbruggen die gaten of losse (scherpe) draden hebben. Het strandhuisje kan binnen een lik verf gebruiken, de wanden ogen viezig. Groot deel van de buis van de afzuigkap is zichtbaar. We zijn één nacht eerder naar huis gegaan, na 3 slechte nachten waren we er helemaal klaar mee. Bij het uitchecken hebben we bovenstaande punten doorgeven. Geen excuus, tegemoetkoming oid vanwege een vies huisje. Het werd alleen opgeschreven met de opmerking dat dit niet de bedoeling is. Dat werd overigens de eerste keer ook gedaan/gezegd. Waren er ook pluspunten? Zeker. De camping zelf ligt in een mooi gebied, heerlijk groen. Het heeft verschillende speelplekken. Er is een winkeltje voor de vergeten boodschapjes. Voor de strandhuisjes is een leuke speelplek met een pomp. Voor de duinkebbins is ook een speelplek, met een kleine glijbaan. Die bij de strandhuisjes is wat ons betreft leuker en beter zichtbaar vanuit de huisjes. Overigens goed om te weten; er vliegen veel vliegtuigen over, in de nacht valt het aantal vliegtuigen wel mee. Het oogt als een erg grote camping, maar heeft wel redelijk wat plekken waar je niet op elkaars lip zit. UPDATE: Camping Geversduin heeft gereageerd met excuus en een compensatie in schoonmaakkosten, dit stel ik erg op prijs. Als het goed is wordt er aandacht besteed aan de punten die ik benoemd heb.
We hebben een hele fijne vakantie gehad op camping Geversduin. Heerlijk wakker worden in de natuur! Geweldige speeltuin, je fietst/loopt zo het bos in (naar het strand), over al erg vriendelijk personeel, een fijn winkeltje met verse broodjes en leuke duurzame producten. We waren erg blij met de patatjes en de (vegan) ijsjes bij het restaurant. Ook hebben we genoten van de live muziek, de activiteiten voor ons zoontje (2 jaar) en de massage. Wij zaten in een huisje (duin kabbin). Het was een fijn huisje, van alle gemakken voorzien en het bed slaapt fijn! Alleen was het niet schoon. We zijn best gemakkelijk, maar in verhouding tot de prijs mag het echt schoner zijn. Ook zouden wij (mochten wij nogmaals komen) voor een groter huisje gaan. De slaapplek voor de kinderen is niet ideaal. Er is geen gordijntje om het te verduisteren en het is erg smal. Daarom geven we toch geen 5 sterren. Al met al genoten! En de strandhuisjes zagen er erg leuk uit, dus wie weet!☀️
Laatste 15 beoordelingen
Geweldige camping, rustig ondanks de vele speeltuinen, schoon en goed onderhouden. 's Nachts is er beveiliging aanwezig om de rust te waarborgen.
Hele behulpzame mensen bij de receptie die meedenken nadat ik een fout had gemaakt met boeken. Genoten van een fijne plek op de camping. Toiletgebouw zag er prima uit ondanks de grote hoeveelheid mensen die daar gebruik van maakten.
Camping is mooi
Een mooie camping in de natuur van Heemskerk. Er zijn veel wandelroutes. Je fietst in een klein kwartiertje naar het strand van Heemskerk. Je kan op het strand alleen op de fiets of wandelend komen. Het strand is netjes en schoon en er staat 1 strandpaviljoen De Vrijheit. De camping heeft ruime plaatsen en de sfeer is prima. De horeca bij de speeltuin is prima in orde. Parkeren is gratis.
Camping Geversduin ligt in een prachtige omgeving, ideaal om te fietsen of te wandelen, vooral omdat de heide, het bos en de zee allemaal binnen handbereik zijn. De hele camping is zeer goed onderhouden en biedt fantastische speel- en sportfaciliteiten, met name voor kinderen en tieners. De waterspeeltuin was voor mij een absolute aanrader, vooral midden in de zomer. Ik verbleef in mijn daktent op de gele plek, die met zijn vele struiken en bomen een rustieke sfeer heeft en veel natuurlijke schaduw biedt, wat ik erg op prijs stelde. Handig was dat er een hangmat en een campingtafel met bankje direct bij de kampeerplek stonden. De paden naar de sanitaire voorzieningen waren prima begaanbaar en, zoals typisch is voor Nederlandse campings, was alles zeer schoon en modern. Het enige kleine minpuntje was de campingwinkel, hoewel ik er misschien met verkeerde verwachtingen naartoe ging. Ik heb het restaurant niet geprobeerd, maar over het algemeen heb ik erg genoten van mijn verblijf en kom ik graag terug.
Het was heel leuk kinderen konden spelen in het bos en in speeltuin. Eten was heerlijk. Je had grote plek voor caravan of tent wat je ook mee neemt.
Met 'Kamers' doel ik op de kampeerplekken. Hele knusse plekken tussen de bomen, maar ook op veldjes voor ieder wat wils. Vriendelijk en behulpzaam personeel met goede service. De locatie is prachtig en divers. Van de bossen en de duinen zo bij het strand!
Twee nachtjes weggeweest richting deze mooie camping als uitje en voor bezoek bij familie. Alles prima geregeld met informatie vooraf zodat bij de aankomst alles soepel en vlot verliep. Plekje prima te vinden. Was samen met de hond en hiervoor op een apart stuk. Lag wel direct bij de speeltuin maar geen last van gehad. Sanitair was super, alles heel netjes en een heerlijke warme goede douche. Fietshuur via de receptie geregeld en top gegaan. Lekker makkelijk om met de fiets rond te gaan ipv de auto. Zeker nog een keertje terug en dan wat langer
Afgelopen week verbleven wij in een Strandhuisje (nr 19) en kunnen dit helaas niet aanraden. • het huisje was niet schoon. De eettafel (en de vloer hieromheen) was erg plakkerig. In een hoek in de slaapkamer, waar het bed tegenaan stond, zat een strook van schimmel. Onder het bed lagen plukken stof. *maandag aangekomen. Dinsdagochtend hebben we dit gemeld, er zou diezelfde dag iemand langskomen. We geen verandering gemerkt in schoonmaak, uiteindelijk hebben we woensdag zelf schoongemaakt omdat het echt niet fris was. • het huisje is erg gehorig en wiebelig. In een tent of stacaravan heb je minder 'last' van geluiden en bewegingen dan in een strandhuisje. Wanneer ons zoontje (van ong 14 kilo) zich omdraaide, hoorde je het bed piepen en bewoog het huisje. De struiken moeten flink gesnoeid worden, deze krassen over het huis. Wij hadden gelukkig weinig wind in de nacht, ondanks dat gaf het al een bloed irritant geluid. • kleine punten; TV kaart werkte niet, borden/mokken hadden scherpe randjes door beschadigingen, hoeslaken in het pakket had een maat van een twijfelaar en paste 2x om het eenpersoonsmatras. • onderhoud op het park loopt achter, met name bij de speeltoestellen. Aantal onderdelen waar roodwitte linten om heen hingen, een aantal touwbruggen die gaten of losse (scherpe) draden hebben. Het strandhuisje kan binnen een lik verf gebruiken, de wanden ogen viezig. Groot deel van de buis van de afzuigkap is zichtbaar. We zijn één nacht eerder naar huis gegaan, na 3 slechte nachten waren we er helemaal klaar mee. Bij het uitchecken hebben we bovenstaande punten doorgeven. Geen excuus, tegemoetkoming oid vanwege een vies huisje. Het werd alleen opgeschreven met de opmerking dat dit niet de bedoeling is. Dat werd overigens de eerste keer ook gedaan/gezegd. Waren er ook pluspunten? Zeker. De camping zelf ligt in een mooi gebied, heerlijk groen. Het heeft verschillende speelplekken. Er is een winkeltje voor de vergeten boodschapjes. Voor de strandhuisjes is een leuke speelplek met een pomp. Voor de duinkebbins is ook een speelplek, met een kleine glijbaan. Die bij de strandhuisjes is wat ons betreft leuker en beter zichtbaar vanuit de huisjes. Overigens goed om te weten; er vliegen veel vliegtuigen over, in de nacht valt het aantal vliegtuigen wel mee. Het oogt als een erg grote camping, maar heeft wel redelijk wat plekken waar je niet op elkaars lip zit. UPDATE: Camping Geversduin heeft gereageerd met excuus en een compensatie in schoonmaakkosten, dit stel ik erg op prijs. Als het goed is wordt er aandacht besteed aan de punten die ik benoemd heb.
We hebben een hele fijne vakantie gehad op camping Geversduin. Heerlijk wakker worden in de natuur! Geweldige speeltuin, je fietst/loopt zo het bos in (naar het strand), over al erg vriendelijk personeel, een fijn winkeltje met verse broodjes en leuke duurzame producten. We waren erg blij met de patatjes en de (vegan) ijsjes bij het restaurant. Ook hebben we genoten van de live muziek, de activiteiten voor ons zoontje (2 jaar) en de massage. Wij zaten in een huisje (duin kabbin). Het was een fijn huisje, van alle gemakken voorzien en het bed slaapt fijn! Alleen was het niet schoon. We zijn best gemakkelijk, maar in verhouding tot de prijs mag het echt schoner zijn. Ook zouden wij (mochten wij nogmaals komen) voor een groter huisje gaan. De slaapplek voor de kinderen is niet ideaal. Er is geen gordijntje om het te verduisteren en het is erg smal. Daarom geven we toch geen 5 sterren. Al met al genoten! En de strandhuisjes zagen er erg leuk uit, dus wie weet!☀️
Voor gezinnen kan dit een fijne camping zijn. Er is voor jonge kinderen heel wat te doen. Er zijn ook heel veel jonge gezinnen en de kinderen rijden al graag rond op hun fietjes voor 8.00h. Maar moet kunnen. Er is nieuw sanitair en het is mooi, maar netjes??? Niet helemaal maar er is dan ook veel volk dat er gebruik van maakt. De afwas plaats was echt vuil. De ligging is goed en de plaatsen een beetje doormekaar. En niet helemaal vrij van plassen water. Allemaal niet zo erg, als je niet te duur bent maar voor 64 euro (2personen en camper van) verwacht ik echt wel meer. Dus de camping is goed maar heel duur.
Wij hebben zojuist 7 nachten overnacht bij de camping Geversduin. Het is een leuke camping als je net zoals wij elke dag iets wilt gaan ondernemen in de buurt. Onze kinderen zijn 9 en 7 jaar en hebben zich goed kunnen vermaken in de speeltuin bij het begin van de camping. Wij hadden voor een accommodatie gekozen. Duin onder , oftewel het vossenhol zoals wij het noemen. Vanwege de vos schildring op de deur. Het is een knusse studio achtige hobbit woning. We konden wel elke dag even op spinnenjacht gaan wat onze kinderen vonden dat niet zo tof. Het stoorde ons niet want het is te verwachten als je soort van onder de duinen slaapt. De badkamer was wel ruim. Alleen een beetje jammer dat de douche kop geen krachtige straal heeft. Verder was het wel heel fijn dat je zelf geen bedlinnen of handdoeken mee hoeft te nemen. Wat een echte meevaller was dat er een tv in het huisje stond. Tijdens het boeken was het voor ons niet echt duidelijk of er nu wel of niet een tv in het huisje zou zijn. Maar gelukkig voor onze kinderen konden ze in de avond nog wat televisie kijken. Een dingetje wat minder fijn was dat het hekje niet goed sloot. In de avond uren. Werd er veelvoudig aan de deur getrokken. Omdat de andere camping bezoekers wel nieuwsgierig zijn. Is wel jammer als de kinderen al slapen. Misschien is het een idee voor de camping dat er een bordje erbij komt te staan. Dat het meer duidelijkheid geeft dat er ook camping bezoekers erin verblijven. En ze het niet prettig vinden dat er aan de deur getrokken word. Voor de rest was het een leuke vakantie
Onze ervaring bij Camping Geversduin was ronduit teleurstellend. Vanaf aankomst voelden we ons niet welkom! Het personeel was weinig behulpzaam, wat de toon zette voor de rest van ons verblijf. Klantvriendelijkheid lijkt hier helaas geen prioriteit te zijn. Ook het management laat te wensen over. Er wordt slecht gecommuniceerd, De sanitaire voorzieningen waren ver onder de maat: verouderd, slecht onderhouden en onhygiënisch. Voor een camping die zichzelf profileert als duurzaam en gezinsvriendelijk, is dit absoluut niet wat je mag verwachten. Kortom: wij raden Camping Geversduin niet aan.
Grote camping met nogal wat oude vervallen caravans. Flexibiliteit na een boeking is nihil. Personeel moet onder druk van directie zich vooral niet klantvriendelijk opstellen. Prijs kwaliteit ten opzicht van andere campings te hoog. Tijdens hemelvaart wordt aan koppelverkoop gedaan omdat je altijd tot maandag moet betalen. Wordt gebracht al arrangement :-(
Superleuke camping met buiten normale vaste staanplaatsen en passanten plaatsen ook de mogelijkheid om verschillende huisjes en tenten te huren. Variërend van strandhuisje tot kruidentent, echt heel leuk. Goede campingwinkel en 2 restaurants, superplek!
Adres & contact
-
Beverwijkerstraatweg 205, 1901 NH Castricum
-
+31251661095
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen