Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping Oosterbeeks Rijnoever te bieden?
- Sport en spel
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping Oosterbeeks Rijnoever te bieden?
Sport en spel
- Kano's/Kajaks
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Rivier (of vlakbij)
- Strand
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Restaurant
Praktische voorzieningen
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Echt heerlijk plekje!
Uitstekende camping voor fietsvakanties. Schilderachtige ligging aan de rivier. Vriendelijke en gastvrije gastheer.
Fijne en gemoedelijke camping met vriendelijke eigenaren. Verbeterpuntje is het aantal toiletten en douches, wat echt te weinig is voor de hoeveelheid plekken.
Leuke camping waar ik vlakbij woon en lekker even heen kan met mijn zoontje om te spelen.
Mooie camping op een mooie plek aan het water. Auto mag niet op plaats blijven staan en douchen is 1 euro voor 5 minuten. Ik denk dat de investering voor de zonneboiler terugverdiend moet worden. Terrein is netjes. Toiletten zijn schoon en in orde. Wel wat weinig als de camping vol zit. Overdekte plaats voor slecht weer momenten is praktisch. Mooie trampoline voor de kinderen. We hadden een terras kachel gehuurd waarbij het hout inclusief was. Dat is erg praktisch en lekker warm voor op de koude avond. Ik zou er zo weer naartoe gaan.
Vond het een rare camping. Iets voor geitenwollen sokken types. Want het is een bio camping. Kwam hier alleen maar, omdat de boerderij camping op zondag is gesloten. Trekkers plaats was €16,50 Douchen kost een euro. S'avonds een paar uur lawaai muziek. Daarna is het stil op de camping.
Twee dagen op deze camping gestaan met camper ,we zijn met z’n tweeën en onze hond Tinus. Kosten ; 42,35 euro per dag, wel wat fors vonden wij, de douche kost ook weer een euro per 5 min. Verder wel een prachtige plek, fijne sfeer! Sanitair oké en schoon, wel weinig toiletten voor zo’n camping… Genoten van het Klompenpad, in die zin een perfecte locatie. Jammer dat het koffiehuis ma en di dicht waren, dat vinden wij nou net leuk aan een camping , ff eind middag een terrasje pakken. Maargoed zo heeft ieder mens z’n wens! Heb een zonnige zomer! Hans & Ien
In het paasweekend vier dagen gestaan. Wat een mooie camping. Prachtig gelegen. Pepijn en Marieke zorgen er voor dat je echt kunt genieten van je verblijf. Komen zeker een keer terug.
Wat een prachtige locatie zo aan de kabbelende Nederrijn. Schone camping, toilet en douche worden 2x per dag schoongemaakt. Wij hadden de zogenaamde pipo wagen, erg leuk ingericht op een mooi stekkie vd camping met eigen bankje in de ochtend- en middagzon. Daarnaast en privé picknicktafel waar je rustig zit een en prachtig uitzicht hebt over de landerijen. De omgeving is ook erg mooi en wanneer je warm genoeg is (en de sluizen staan dicht), kun je een verfrissende duik in de Fijn nemen.
De camping is niets op tegen. Echter het stel dat sinds begin dit jaar de camping heeft overgenomen geeft niet de indruk dit echt leuk te vinden. Geen warm ontvangst, lopen soms saggerijnig over de camping heen. Daarnaast worden feestjes tot 1 uur 's nachts getolereerd. Een van de regels is dat het na 10 uur stil moet zijn en de campingbaas heeft geen zin er in dit zelf te handhaven. Er worden onbekende kosten in rekening gebracht die niet worden gecommuniceerd en niet op de tarievenlijst staan bij uitchecken opeens gemeld. Wij hadden netjes onze gasten aangemeld en later bleek dat wij daar 3,5 pp voor moesten betalen per dagdeel. Stond ook niet op de eindsafrekening die wij later ontvingen per e-mail. Volgens mij is dit ook willekeur. Dus let op wat je doet je kunt er zo maar aan het eind voor betalen.
Laatste 13 beoordelingen
Echt heerlijk plekje!
Uitstekende camping voor fietsvakanties. Schilderachtige ligging aan de rivier. Vriendelijke en gastvrije gastheer.
Fijne en gemoedelijke camping met vriendelijke eigenaren. Verbeterpuntje is het aantal toiletten en douches, wat echt te weinig is voor de hoeveelheid plekken.
Leuke camping waar ik vlakbij woon en lekker even heen kan met mijn zoontje om te spelen.
Mooie camping op een mooie plek aan het water. Auto mag niet op plaats blijven staan en douchen is 1 euro voor 5 minuten. Ik denk dat de investering voor de zonneboiler terugverdiend moet worden. Terrein is netjes. Toiletten zijn schoon en in orde. Wel wat weinig als de camping vol zit. Overdekte plaats voor slecht weer momenten is praktisch. Mooie trampoline voor de kinderen. We hadden een terras kachel gehuurd waarbij het hout inclusief was. Dat is erg praktisch en lekker warm voor op de koude avond. Ik zou er zo weer naartoe gaan.
Vond het een rare camping. Iets voor geitenwollen sokken types. Want het is een bio camping. Kwam hier alleen maar, omdat de boerderij camping op zondag is gesloten. Trekkers plaats was €16,50 Douchen kost een euro. S'avonds een paar uur lawaai muziek. Daarna is het stil op de camping.
Twee dagen op deze camping gestaan met camper ,we zijn met z’n tweeën en onze hond Tinus. Kosten ; 42,35 euro per dag, wel wat fors vonden wij, de douche kost ook weer een euro per 5 min. Verder wel een prachtige plek, fijne sfeer! Sanitair oké en schoon, wel weinig toiletten voor zo’n camping… Genoten van het Klompenpad, in die zin een perfecte locatie. Jammer dat het koffiehuis ma en di dicht waren, dat vinden wij nou net leuk aan een camping , ff eind middag een terrasje pakken. Maargoed zo heeft ieder mens z’n wens! Heb een zonnige zomer! Hans & Ien
In het paasweekend vier dagen gestaan. Wat een mooie camping. Prachtig gelegen. Pepijn en Marieke zorgen er voor dat je echt kunt genieten van je verblijf. Komen zeker een keer terug.
Wat een prachtige locatie zo aan de kabbelende Nederrijn. Schone camping, toilet en douche worden 2x per dag schoongemaakt. Wij hadden de zogenaamde pipo wagen, erg leuk ingericht op een mooi stekkie vd camping met eigen bankje in de ochtend- en middagzon. Daarnaast en privé picknicktafel waar je rustig zit een en prachtig uitzicht hebt over de landerijen. De omgeving is ook erg mooi en wanneer je warm genoeg is (en de sluizen staan dicht), kun je een verfrissende duik in de Fijn nemen.
De camping is niets op tegen. Echter het stel dat sinds begin dit jaar de camping heeft overgenomen geeft niet de indruk dit echt leuk te vinden. Geen warm ontvangst, lopen soms saggerijnig over de camping heen. Daarnaast worden feestjes tot 1 uur 's nachts getolereerd. Een van de regels is dat het na 10 uur stil moet zijn en de campingbaas heeft geen zin er in dit zelf te handhaven. Er worden onbekende kosten in rekening gebracht die niet worden gecommuniceerd en niet op de tarievenlijst staan bij uitchecken opeens gemeld. Wij hadden netjes onze gasten aangemeld en later bleek dat wij daar 3,5 pp voor moesten betalen per dagdeel. Stond ook niet op de eindsafrekening die wij later ontvingen per e-mail. Volgens mij is dit ook willekeur. Dus let op wat je doet je kunt er zo maar aan het eind voor betalen.
Hele fijne camping met leuke nieuwe eigenaren. Er zijn mooie plekjes langs het water of ruimere plekken op het veld. Veel bikepackers en wandelaars wat een leuk sfeertje geeft. Het terras van de Koffiehaven is fijn. Sanitair is prima. Je kunt een vuurtje stoken bij de camping of lekker bij het algemene vuur gaan zitten. Aanrader!
Leuke kleine camping, kindvriendelijk en zeer schoon sanitair. Ik sluit me volledig aan bij de 2 bovenstaande beschrijvingen en kom zeker nog eens terug vanwege de mooie ligging, de vriendelijke eigenaren en de prettige gasten.
1 nacht met twee fietsers gestaan. Twee kleine tentjes. Dit is een camping zoals een camping hoort te zijn. Mooie plekjes. Ook langs de rivier. Vriendelijk onthaal. Geweldig kantine met mooie bar. (Maandag gesloten.). Lekker zwemmen in de rivier.
Adres & contact
-
Polderweg 1, 6862 VX Oosterbeek
-
+31263333777
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen