Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping Overbetuwe te bieden?
- Voor de kinderen
- Eten & drinken
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping Overbetuwe te bieden?
Voor de kinderen
- Kinderboerderij
Eten & drinken
- Restaurant
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
Beoordelingen
wij hadden er met Pasen een weekje een kampeerplek geboekt bij aankomst was er niemand op de receptie er lag een envelop met 2 A4 met wat je allemaal niet mag 2 munten om op en af het terrein te rijden we moesten zelf een plek uitzoeken en we waren de enige op heel de camping, volgende dag vlug weg een andere camping op gezocht daar was nog een plek en super gezellig. Dus nooit meer naar deze camping ze waren niet vriendelijk en er was niks maar dan ook niks te beleven
Wij waren met camper mooie locatie
Wat een ontzettend oude vieze hutten, de vloer was rot en werd door het linoleum bij elkaar gehouden. Keuken met losse fineer en de deuren die schots en scheef er in hingen. Dat voor €100 per nacht zonder linnengoed, anders kwam er nog €35 bij.
We zijn met een lange afstand wandeling bezig, en deze plek kwam op onze route. Wat een ontzettend armoedige bende, rijp voor de sloop en dat voor €100 per nacht en 17.50 pp linnen goed, dus dat zou €135 per nacht zijn en je moet betalen voor douche,terwijl we in Ravenstein in zeer nette hotelkamer met linnengoed voor €104 zaten. De aanrecht kastjes was oud, fineer hing erbij, elektra bediening afzuigkap was aan stukjes aan elkaar geplakt. De vloer is rot en zakje gewoon doorheen, hoe durf je dit te verhuren als comfort hut. Is er een instantie die dit kan sluiten?
Na een dagje bikepacken in de trekkershut geslapen. Precies wat je er van hoopt te krijgen. Schone hut, prima gaspitjes , zelfs een koelkast en tv. Sanitair was meer dan prima. Schoon en douche lekker ruim en lang warm water (wel 50 cent).
Een ACSI camping? Hoe dan??? Vandaag zijn we een rondje eroverheen gelopen om er evt twee weken te gaan staan. No way. De plekken zijn mooi. Maar dat is dan ook het enige. Voor de toiletruimte zoveel spinnenwebben daar is in weken niemand geweest en de stank. Bah om misselijk van te worden. Voor elk beetje warm water moet je muntjes hebben. Dit zou zo een mooi park kunnen zijn in een prachtige omgeving. Nou ACSI hier laten jullie heel wat steken vallen. Dus conclusie: NIET naartoe gaan.
Heerliik rustige camping. Sanitair idd wat verouderd maar schoon. Vriendelijke eigenaar. Alles nog lekker ouderwets opschrijven. Betaling middels overmaken. Koffie bar is vaak open en je kunt dan betalen door geld in het kistje te doen.
Lekker bed lekker dicht bij leuke plaats ik kan er wel 7 of8 dagen zitten het is zo leuk lekker lopen spelen de kinderen hebben iets te doen ze spreken geen duits bijvoorbeelt iemand is duits en julie kunnen het niet dan moeten je het oefenen
Laatste 8 beoordelingen
wij hadden er met Pasen een weekje een kampeerplek geboekt bij aankomst was er niemand op de receptie er lag een envelop met 2 A4 met wat je allemaal niet mag 2 munten om op en af het terrein te rijden we moesten zelf een plek uitzoeken en we waren de enige op heel de camping, volgende dag vlug weg een andere camping op gezocht daar was nog een plek en super gezellig. Dus nooit meer naar deze camping ze waren niet vriendelijk en er was niks maar dan ook niks te beleven
Wij waren met camper mooie locatie
Wat een ontzettend oude vieze hutten, de vloer was rot en werd door het linoleum bij elkaar gehouden. Keuken met losse fineer en de deuren die schots en scheef er in hingen. Dat voor €100 per nacht zonder linnengoed, anders kwam er nog €35 bij.
We zijn met een lange afstand wandeling bezig, en deze plek kwam op onze route. Wat een ontzettend armoedige bende, rijp voor de sloop en dat voor €100 per nacht en 17.50 pp linnen goed, dus dat zou €135 per nacht zijn en je moet betalen voor douche,terwijl we in Ravenstein in zeer nette hotelkamer met linnengoed voor €104 zaten. De aanrecht kastjes was oud, fineer hing erbij, elektra bediening afzuigkap was aan stukjes aan elkaar geplakt. De vloer is rot en zakje gewoon doorheen, hoe durf je dit te verhuren als comfort hut. Is er een instantie die dit kan sluiten?
Na een dagje bikepacken in de trekkershut geslapen. Precies wat je er van hoopt te krijgen. Schone hut, prima gaspitjes , zelfs een koelkast en tv. Sanitair was meer dan prima. Schoon en douche lekker ruim en lang warm water (wel 50 cent).
Een ACSI camping? Hoe dan??? Vandaag zijn we een rondje eroverheen gelopen om er evt twee weken te gaan staan. No way. De plekken zijn mooi. Maar dat is dan ook het enige. Voor de toiletruimte zoveel spinnenwebben daar is in weken niemand geweest en de stank. Bah om misselijk van te worden. Voor elk beetje warm water moet je muntjes hebben. Dit zou zo een mooi park kunnen zijn in een prachtige omgeving. Nou ACSI hier laten jullie heel wat steken vallen. Dus conclusie: NIET naartoe gaan.
Heerliik rustige camping. Sanitair idd wat verouderd maar schoon. Vriendelijke eigenaar. Alles nog lekker ouderwets opschrijven. Betaling middels overmaken. Koffie bar is vaak open en je kunt dan betalen door geld in het kistje te doen.
Lekker bed lekker dicht bij leuke plaats ik kan er wel 7 of8 dagen zitten het is zo leuk lekker lopen spelen de kinderen hebben iets te doen ze spreken geen duits bijvoorbeelt iemand is duits en julie kunnen het niet dan moeten je het oefenen
Adres & contact
-
Uilenburgsestraat 3, 6666 LA Heteren
-
+31264742233
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen