Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Campingpark De Linie te bieden?
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Campingpark De Linie te bieden?
Voor de kinderen
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
Praktische voorzieningen
- Sanitair
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
Beoordelingen
Het hele jaar geopend. Sinds deze winter uitgebreid met 2 extra gestabilisserde camperplaatsen.
Zojuist teruggekomen van een weekje op Camping de Linie.Het begon al met de reservering, vrolijk werd de telefoon al opgenomen en heel prettig werd alles geregeld. We hadden een voorkeur voor plaats, geen probleem, netjes geregeld. Je mag staan waar en hoe je wilt. Sanitair netjes en schoon ( wellicht een tikkeltje jammer dat deze net te ver weg stond maar dat mocht de pret niet drukken) Super aardige mensen en je voelt je er meteen heel erg welkom. We komen zeker nog eens terug als is het maar voor een weekendje vissen voor de mannen. Dank jullie wel voor deze leuke ervaring. Toon en Ursula van Dongen (111)🙋‍♀️
Recreatiepark De Linie is al vanaf de eerste ontmoeting een enorme fijne camping. Het park is deels voorzien van ruime, mooie en vooral gezellig ingerichte chalets die voor maximaal 6 personen te huur zijn. Maar er zijn ook leuke trekkershutten, en ruime open campingplaatsen (sommigen onder de fruitbomen) te huur. Er is veel groen en ruimte en de sfeer is gezellig en gemoedelijk. Dat begint al bij de entree waar de eigenaars je van harte welkom heten, en die je graag te woord staan met leuke tips om je te vermaken in de omgeving. En, die zijn er genoeg! Ook de kleintjes vermaken zich opperbest in de speeltuin of in de schone zwemvijver, en tijdens de zomermaanden is er voldoende op de camping te beleven, w.o. bingo, playbackshow, een Pubquiz, barbecue en nog veel meer! Recreatiepark De Linie heeft alles te bieden én meer, en als je hier eenmaal bent geweest ga je zeker terugkomen!
We hebben een B&B gehuurd en een hele fijne tijd gehad. Alles was goed geregeld. Goede bedden, prettige douche en alles wat je nodig hebt stond klaar in de loft. De omgeving is prachtig bosrijk.
Fijne rustige camping, Bedden zijn goed. Verwarming van de nieuwe trekkershut kan iets beter bij nachttemperatuur onder 0° Warmte van de wandverwarming blijft op 1 plek recht onder de verwarming. Wil je het warmer krijgen dan moet je onder de heater gaan staan
Fijne rustige camping, Bedden zijn goed. Verwarming van de nieuwe trekkershut kan iets beter bij nachttemperatuur onder 0° Warmte van de wandverwarming blijft op 1 plek recht onder de verwarming. Wil je het warmer krijgen dan moet je onder de heater gaan staan
Wij zijn hier met 5 Personen een weekendje weg geweest en hadden chalet 30. Wat een heerlijk chalet en van alle gemakken voorzien. De camping is klein maar gezellig en we werden dan ook super vriendelijk ontvangen door de Thea en Marjolein. Er zijn diverse vaste seizoens plaatsen maar ook zeker losse campeerders en iedereen is super gastvrij. En als klap op de vuurpijl, hadden we zaterdagavond ook nog een gezellige avond tijdens de jaarlijkse Playbackshow. Camping de Linie is een mengelmoes van rust, gezelligheid en gastvrijheid. wij komen hier zeker nog eens terug
Laatste 7 beoordelingen
Het hele jaar geopend. Sinds deze winter uitgebreid met 2 extra gestabilisserde camperplaatsen.
Zojuist teruggekomen van een weekje op Camping de Linie.Het begon al met de reservering, vrolijk werd de telefoon al opgenomen en heel prettig werd alles geregeld. We hadden een voorkeur voor plaats, geen probleem, netjes geregeld. Je mag staan waar en hoe je wilt. Sanitair netjes en schoon ( wellicht een tikkeltje jammer dat deze net te ver weg stond maar dat mocht de pret niet drukken) Super aardige mensen en je voelt je er meteen heel erg welkom. We komen zeker nog eens terug als is het maar voor een weekendje vissen voor de mannen. Dank jullie wel voor deze leuke ervaring. Toon en Ursula van Dongen (111)🙋‍♀️
Recreatiepark De Linie is al vanaf de eerste ontmoeting een enorme fijne camping. Het park is deels voorzien van ruime, mooie en vooral gezellig ingerichte chalets die voor maximaal 6 personen te huur zijn. Maar er zijn ook leuke trekkershutten, en ruime open campingplaatsen (sommigen onder de fruitbomen) te huur. Er is veel groen en ruimte en de sfeer is gezellig en gemoedelijk. Dat begint al bij de entree waar de eigenaars je van harte welkom heten, en die je graag te woord staan met leuke tips om je te vermaken in de omgeving. En, die zijn er genoeg! Ook de kleintjes vermaken zich opperbest in de speeltuin of in de schone zwemvijver, en tijdens de zomermaanden is er voldoende op de camping te beleven, w.o. bingo, playbackshow, een Pubquiz, barbecue en nog veel meer! Recreatiepark De Linie heeft alles te bieden én meer, en als je hier eenmaal bent geweest ga je zeker terugkomen!
We hebben een B&B gehuurd en een hele fijne tijd gehad. Alles was goed geregeld. Goede bedden, prettige douche en alles wat je nodig hebt stond klaar in de loft. De omgeving is prachtig bosrijk.
Fijne rustige camping, Bedden zijn goed. Verwarming van de nieuwe trekkershut kan iets beter bij nachttemperatuur onder 0° Warmte van de wandverwarming blijft op 1 plek recht onder de verwarming. Wil je het warmer krijgen dan moet je onder de heater gaan staan
Fijne rustige camping, Bedden zijn goed. Verwarming van de nieuwe trekkershut kan iets beter bij nachttemperatuur onder 0° Warmte van de wandverwarming blijft op 1 plek recht onder de verwarming. Wil je het warmer krijgen dan moet je onder de heater gaan staan
Wij zijn hier met 5 Personen een weekendje weg geweest en hadden chalet 30. Wat een heerlijk chalet en van alle gemakken voorzien. De camping is klein maar gezellig en we werden dan ook super vriendelijk ontvangen door de Thea en Marjolein. Er zijn diverse vaste seizoens plaatsen maar ook zeker losse campeerders en iedereen is super gastvrij. En als klap op de vuurpijl, hadden we zaterdagavond ook nog een gezellige avond tijdens de jaarlijkse Playbackshow. Camping de Linie is een mengelmoes van rust, gezelligheid en gastvrijheid. wij komen hier zeker nog eens terug
Adres & contact
-
Markstraat 3A, 4043 JX Opheusden
-
+31488481214
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen