Beschrijving

EuroParcs Buitenhuizen ligt in recreatiegebied Spaarnwoude. Het park biedt een groene oase tussen Amsterdam en Haarlem. Met een zwembad en wellness is het gericht op ontspanning. Ideaal voor wie de rust van de natuur wil combineren met stedentrips. De sfeer is ontspannen.

Wat heeft EuroParcs Buitenhuizen te bieden?

  • Sport en spel
  • Zwemmen
  • Eten & drinken
  • Verhuur & recreatie
  • Praktische voorzieningen
  • Verblijfsmogelijkheden

Beoordelingen

Richard Olijve Beoordeling van Google
8,0

Prima locatie, net huisje, net park. Mooie uitvalbasis voor Haarlem, de kust, Amsterdam of alledrie. Wel veel vliegtuigen, maar in het huisje heb je er niet veel last van. Ook wel leuk om te zien al die vliegtuigen.

Jose Krijnen Van Geel Beoordeling van Google
2,0

De opstijgende vliegtuigen van Schilhol die om de 1,5 min. over vliegen, was voor ons het grootste min punt. Mooi weer en niet buiten gezeten🙉🙈

Rinke k Beoordeling van Google
4,0

Vriendelijk personeel, maar hier huur je niet voor je plezier een vakantiehuisje. De nieuwere huisjes warmen snel op door de zon doordat ze platte daken hebben. De huiskamer heeft veel ramen, maar die kunnen niet opengezet worden. Ook ontbreekt zonwering. De slaapkamerramen (zonder horren) kunnen wel opengezet worden, maar doortochten is niet mogelijk. Door wisselvallig weer en harde wind was het niet aangenaam om buiten te zitten, maar in een opgewarmde woning waar het (ook snachts) 25 tot 29 graden is zit je ook niet fijn. Bij aankomst bleken er veel hondenharen van de vorige huurder op de bank en vloer te liggen, wat dezelfde avond nog is schoon gemaakt door de schoonmaak Op de tweede dag bleek de schuifpui niet meer te werken, waardoor we op de derde dag een nieuw huisje kregen toegewezen. Dit huisje rook echter muf en naar zweet, welke geur we niet wegkregen met alle deuren open. De inventaris in beide huisjes bleek ook ondermaats; kookgerei, schilmesjes en flesopeners bleken bijvoorbeeld niet aanwezig te zijn. Ook lijkt er niet voldoende nagedacht te zijn over het lichtplan in de huisjes; zo sta je aan het aanrecht in je eigen schaduw te werken. Er is een warmtepomp aanwezig; deze blijkt echter alleen te kunnen verwarmen en niet te kunnen koelen (koelfuncie is in alle huisjes uitgezet gaf de receptie aan). Ten slotte kan de ventilator in de badkamer niet aan/uitgezet worden. Concluderend; ondanks het relatief nieuwe huisje en vriendelijk personeel viel het verblijf erg tegen. Ik raad dit park dan ook niet aan.

Luuk v.Vulpen Beoordeling van Google
6,0

Op dit park 5 nachten gehad met mijn vriendin en onze kleine hond Rex. Bij aankomst bij het huistje zag het er buiten relatief goed uit! Erg fijn dat de gehele tuin was omheind met strijken met daarin een ijzer hek waar de hond niet doorheen kan! Binnenin het huisje zag het in een opslag prima uit, een wat ouder huisjes met vernieuwd meubilair. Echter bij de badkamer kwamen wij een zeer vieze badkamer tegen, haren van vorige bewoners, niet schoongemaakte radiatoren en schimmel boven in het plafond. Dit aangegeven bij de receptie hebben zij direct iemand gestuurd om dit grondig schoon te maken, dit is ook goed gebeurd. Het park ziet er leuk uit, goed onderhouden en zeer hond vriendelijk. Er is veel wind en redelijk wat vliegtuigen die over komen, maar dit was geen hinder voor ons.

W3106FNtimv Beoordeling van Tripadvisor
6,0

Prima verblijf maar niets bijzonders. Hadden opgemaakte bedden bij geboekt in het verblijf echter bleek bij aankomst dat dit niet verzorgd was. Ook was het bij geboekte hand doeken pakket niet aanwezig. Niet de grootste problemen natuurlijk maar toch wel vervelend. Huisje was van binnen wel netjes en schoon. Geen gekke dingen te zien en ook was de badkamer lekker schoon! De buitenkant van het huisje was echter niet netjes. Overal spinnen webben, stof en ongedierte aan het meubilair. Toen ik de parasol opende vielen de slakkenhuizen mij tegemoet. Als een huisje lang niet is gebruikt mag de buitenzijde ook wel wat aandacht verdienen. Op het park zelf is weinig te beleven maar ik denk dat je dat al ziet voor de boeking. Vond het alleen wel jammer dat het (kleine zwembad) om 17:00 al sluit. Wat ik niet echt begrijp want het is een bad zonder toezicht. Op warme dagen wil je ‘s avonds ipv je warme huisje toch even een duikje kunnen doen.

Bas van Driel Beoordeling van Google
2,0

Prima locatie. Wij zaten in een van de chaletjes. Alleen jammer van het personeel. Op de vraag of ik misschien een tweede wc rol kon krijgen (er was er maar 1 in onze wc, en je wilt niet ‘s ochtends ineens met broek op de knieen naar de balie toch?) werd zonder blikken of blozen aangegeven dat er standaard altijd maar 1 gegeven wordt (wat ik echt raar vind, gasten geef je toch gewoon ‘genoeg’ en zeker niet te weinig?), en dat je evt extra rollen zelf moet betalen?!. Alsof een wc geen basis behoefte is. Belachelijk. Dit was mijn eerste contact met de servicebalie. Welkom dus, not! En ook niet even zeggen het spijt me, of ‘ik snap het’. Deze komt niet van de hotel school, of anders is ze er het eerste jaar uitgevlogen. bah. Zonde hoor. Wij laten ons verblijf er niet door vergallen.

Lliwanneg Beoordeling van Tripadvisor
8,0

Bij aankomst stonk de badkamer extreem. Na wat onderzoek en de kranen een tijdje open te hebben gezet trok de lucht weg. Het was dus langdurig stilstaand water wat we roken. Daar zadel je een huurder niet mee op, maar hoort onderdeel te zijn van het protocol na langdurige leegstand. extreem veel spinnenwebben binnen en nog erger overal stofnesten. Het huisje was gewoonweg zeer matig schoongemaakt. Glazen waren erg vies waardoor we begonnen met een volle vaatwasser en ook de tafel en stoelen op het terras zijn te vies voor gebruik. dat maakt ook dat we hebben besloten niet buiten te zitten. Positief: voldoende ruim huisje, mooi groen en onderhouden park (maar blijkbaar niet overal, iets met contracten voor groenonderhoud?), goed bereikbaar met OV

mariannetV5237NR Beoordeling van Tripadvisor
6,0

Op zich een keurig net park. Jammer alleen dat we een enorme geluidshinder ondervonden van de aankomende en vertrekkende vliegtuigen Schiphol. Het huisje was oké, maar ook niet meer dan dat. Wat ons betreft geen aanrader dit park. Hoofdzakelijk door het lawaai van de vliegtuigen. Jammer.

379yenv Beoordeling van Tripadvisor
2,0

Wij hadden een 6 persoons L-Cube. De foto’s op de website zijn mooier dan de werkelijkheid! Onze chalet lag niet aan het water. Er was geen loungeset en geen buiten openhaard. Ook ontbrak een eetstoel voor de 6e persoon. Binnenin was het erg uitgeleefd. Overal beschadigingen en de gordijnen waren ronduit smerig. In de tuin veel onkruid. Het park ligt onder de aanvliegroute van Schiphol. Niet overdreven: elke 2-3 minuten een vliegtuig waardoor je het gesprek moet onderbreken om elkaar te verstaan. Een erg klein zwembad voor zo’n groot park. Beschadigingen aan de woning moet je binnen 1 uur na inchecken bij de receptie melden ivm je borg. Ontbijtservice (broodjes bestellen) moet voor 17u. Op de aankomstdag waren we hiervoor 10 min. te laat waardoor ze niks meer voor ons kon betekenen. Ons chalet had veel lichtinval, een goed werkende airco en vaatwasser. Een tweede wc bij 6 personen is niet overbodig. €1300 voor 3 nachten vonden wij een slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ook 2 weken moeten wachten op mijn borg van €400.

Raiher Beoordeling van Tripadvisor
6,0

Park is op zich netjes. Helaas zijn de minimarkt en cafetaria gesloten. Hierdoor moet je voor boodschappen al snel een kilometer of 8 rijden. De ligging van het park is wel ideaal want je kunt binnen 20 min in amsterdam, haarlem, zandvoort, beverwijk of zaandam zijn. Het huisje was op enkele punten beschadigd. Zo ontbrak er een knop van het gasfornuis, was het zeil op de vloer op sommige punten losgelaten met scherpe randen als gevolg en de verwarming op de slaapkamer was heet ondanks dat de thermostaat op 5 gr stond.

Adres & contact

Plan je route