Beschrijving

EuroParcs De Hooge Veluwe ligt, zoals de naam al aangeeft, vlakbij het Nationaal Park. Het is een ideale uitvalsbasis voor natuurliefhebbers. Met een binnen- en buitenzwembad biedt het park comfort en vermaak. De sfeer is rustig en de focus ligt op het beleven van de Veluwse natuur.

Wat heeft EuroParcs De Hooge Veluwe te bieden?

  • Sport en spel
  • Zwemmen
  • Eten & drinken
  • Verhuur & recreatie
  • Praktische voorzieningen
  • Verblijfsmogelijkheden

Beoordelingen

melsalva Beoordeling van Tripadvisor
2,0

Wat een saai park zeg, lijkt eerder een begraafplaats dan een gezellige park, valt he le maal niks te beleven op het park zelf, hygiëne is heel slecht van de huisjes zelf.. veelste donker s’avonds buiten. Wij besloten een nachtje eerder te vertrekken.

Terina Brands Beoordeling van Google
8,0

Leuk, kleinschalig park met redelijk wat voorzieningen. Restaurant, gym, fietsverhuur, speelgelegenheden voor kinderen, zwembad. Het receptiepersoneel was heel vriendelijk. Het restaurant zijn we 1 x geweest, het was rustig. Ziet er leuk uit, we zijn heel vriendelijk geholpen en het eten smaakte goed (geen hoogstandje maar wel lekker). Dit hoorde ik ook van de overige gasten. We hadden een hele leuke chalet met hottub en sauna. Chalet was schoon en leuk gemeubileerd. Alleen waren er wel wat onderhoudsdingetjes die het geheel wat minder deed lijken. Denk aan vlekken in de bank, kapotte plinten en scheuren in de vloer. De omgeving is prachtig en veel te doen in de buurt.

wendymM1553BN Beoordeling van Tripadvisor
2,0

Wij zijn hier 10 dagen geweest. Waaronder de kerstdagen. Op 1ste kerstdag werden we wakker en hadden we geen water. De onderhoudsman was erg vriendelijk en verwees ons door naar de receptie, de leidingen waren bevroren. Bij de receptie werd er geen enkele empathie getoond. We konden niet douchen, afwassen of naar de toilet. Er werd aangegeven dat zodra de zon zou gaan schijnen het wel weer opgelost zou zijn. Toen we in de middag terug kwamen was er nog steeds geen water. We hebben een ander huisje gekregen maar was echt een downgrade. Van een 6 persoonshuisje met 2 badkamers gingen we naar een 4 persoons met 1 badkamer en ook moesten we zelf de bedden opmaken terwijl we daarvoor betaald hadden. Er is geen contact opgenomen voor compensatie. 2e kerstdag moesten we ergens anders vieren omdat dit qua ruimte niet passend was (we konden niet iedereen kwijt)) Er is geen enkele reactie op onze mail geweest, er is geen contact met ons opgenomen en bij de receptie wordt alleen gezegd dat de manager het te druk heeft om te reageren. Nooit meer naar dit park!

Laura Prins Beoordeling van Google
10

Het park ziet er goed verzorgd uit, de huisjes zijn prachtig! Goed onderhouden, schitterende omgeving. Het park ligt net buiten Arnhem, vlakbij het kruller muller museum, openluchtzwembad museum en Burgers Zoo. Het centrum is goed te bereiken met de bus, vlakbij het park is een bushalte en met ongeveer 15 minuten zit je bij het Centraal station en dus ook in het centrum van Arnhem.

Saskia Kuipers Beoordeling van Google
10

Wij verbleven in een Tiny House voor 4 personen. Deze is erg ruim en van alle gemakken voorzien. Helaas geen eigen parkeergelegenheid maar gelukkig was de parkeerplaats niet ver van het huisje. Wij hebben fietsen gehuurd want het was best een wandeling naar de receptie. Op het park is ook voldoende te beleven al hebben wij alleen van het afhaal restaurant gebruik gemaakt. De omgeving is prachtig en de ingang van Nationaal Park de Hoge Veluwe zit letterlijk aan de andere kant van de weg.

F9776LIsilviaj Beoordeling van Tripadvisor
8,0

Leuk, rustig, kleinschalig park, netjes onderhouden. Wij hadden een tiny house, gezellig interieur en netjes ingericht. Personeel heel vriendelijk. Complimenten voor de jongedame die op zondag in haar eentje de balie en de winkel draaide. Ze was de rust zelve, supervriendelijk met best veel klanten in de winkel. Respect! Dicht bij Arnhem en de Veluwe, leuke uitstapjes kunnen maken.

Pascal van Gelder Beoordeling van Google
4,0

Wij hebben voor dit weekend een accomodatie geboekt, maar we moeten deze zondagochtend om 10:00 uur (!) al verlaten. Wellicht maakt de locatie nog wat goed (en dan zal ik mijn beoordeling zeker aanpassen), maar hiermee staat het park al 2-0 achter.

Erg Boos Beoordeling van Google
2,0

Na maanden uitgekeken te hebben naar deze vakantie helaas een teleurstellende start. Koelkast werkte niet, tijdelijke reservekoelkast in de gang, beloofde vergoeding voor bedorven vlees/zuivel/vruchten nooit gekregen. Koffiezetapparaat kapot, parkmedewerker gebruikte veel van onze capsules om te testen, beloofde nieuwe te brengen maar nooit gebeurd. Slechts één sleutel met sleutelhanger “reservesleutel”, minder vrijheid dan andere gasten. In- en uitrijkaart was verlopen vóór het einde van ons verblijf, wij wilden boodschappen doen voor de winkel zou sluiten maar konden hier door het park niet verlaten. Tuintje vol onkruid, bedlinnen (waarvoor betaald is) met grote onhygiënische vlek, zilvervisjes aanwezig, schoonmaak ondermaats (schoner achtergelaten dan in ontvangst genomen). Elektriciteit viel vaak weg, verlichting dimde en flikkerde. Fitness onbruikbaar (apparaten buiten werking), zwembad sluit vroeg met discutabele reden (er zou dan geen toezicht meer zijn terwijl bij de ingang staat dat er geen toezicht is en het is op eigen risico..). Receptie onbereikbaar, medewerker dreigend, klantenservice onvriendelijk aan de telefoon. Pluspunten: veel katten (leuk), fijne gesprekken met andere gasten. Conclusie: Het park is redelijk en de omgeving heeft potentie maar door gebreken in de accommodatie, de slechte staat van faciliteiten en vooral het onvriendelijke en onprofessionele gedrag van sommige medewerkers hebben wij geen comfortabel begin van onze vakantie gehad. Voor de prijs die neerkomt op twee maanden huur, mag men simpelweg meer kwaliteit en gastvrijheid verwachten.

Adres & contact

Plan je route