Foto's
EuroParcs De Rijp
Foto's
Beschrijving
Wat heeft EuroParcs De Rijp te bieden?
- Sport en spel
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Wellness
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft EuroParcs De Rijp te bieden?
Sport en spel
- Bowling- of kegelbanen
- Mini en/of midgetgolf
- Sportterrein
Voor de kinderen
- Animatieprogramma
- Indoorspeeltuin
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Rivier (of vlakbij)
- Strand
- Waterglijbaan
- Waterspeeltuin
- Zee (of vlakbij)
- Zwembad binnen
- Zwembad buiten
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Restaurant
- Snackbar / Cafetaria
Wellness
- Sauna
- Whirlpool
Verhuur & recreatie
- BBQ
- Fiets
- Skelter
Praktische voorzieningen
- BBQ toegestaan
- Honden toegestaan
- Sanitair
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Er was al verwarring aan de receptie en blijkbaar waren ze zwaar overbooked. Eerst hadden we al geen oven waardoor we al ons geplande eten moesten wegsmijten. Daarna hebben we zelf zo'n drie uur moeten poetsen om het huisje een beetje leefbaar te maken (het was echt ranzig) Op een gegeven moment valt ook de stroom uit waardoor niet enkel geen wifi en televisie hebben, we hebben ook geen verwarming meer en alles in de koelkast is voor de vuilbak. We bellen de nooddienst, maar die handen gewoon op. Na 4u kregen we mensen aan de lijn die ons zogezegd zouden verder helpen maar dat gebeurde niet. Toen we om 4u snacht eindelijk weer iemand aan de lijn kregen,was het antwoord 'ga gezellig met z'n allen onder een dekentje zitten '! Wij zaten op dat moment al uren onder een deken, met een jas en sjaals aan, met twee dochters onder de tien jaar, om drie uur snachts! Dit park is echt walgelijk!
Rustig park. Komt o.a. omdat de jeugd naar school was. De bungalow 519 zag er netjes en schoon uit. Alles werkte prima in de bungalow. Konden helaas alleen maar donderdagavond in het restaurant eten. Het eten was zeer goed. En de bediening ondanks de drukte was vriendelijk en attent. De receptie vriendelijk en ondanks dat ik zelf 1x teveel een linnenpakket had geboekt. Kreeg ik deze zonder probleem gewoon terug gestort. Prima midweekje gehad.
Wij hebben hier een week verbleven met drie personen in accommodatie Pavilion 4, helaas is dit slecht bevallen. We waren alle dagen overdag in Amsterdam en gelukkig weinig in het huisje, want het was echt een verschrikking. De eerste paar dagen dat wij er zaten was het nog lekker zomers weer, hierdoor werd het in het chalet zo’n 35 graden! Er stond 1 gammele ventilator in het huisje, deze hebben we veel gebruikt maar dit hielp niet voldoende. Doordat er geen horren voor de ramen zaten kon je ook niet lekker doorluchten. We zaten direct aan het water, dus het was stikken van de hitte of het chalet vol muggen, vliegen etc. En van die muggen waren overal sporen te zien, het hele huis zat vol vieze vlekken van doodgeslagen muggen. Het plafond van de slaapkamer was 1 groot muggenkerkhof, overal bloed, vlekken en platgeslagen muggen heel vies! Daarbij kwam ik er ook nog achter dat er een schimmelplek zat in de slaapkamer, boven de kledingkast. Daarnaast stonk het enorm in de badkamer - hierover een melding gemaakt via de geboden e-mailservice, maar daar werd niks mee gedaan. De geur was zo heftig en intens dat we alleen het hoognodige in de badkamer deden (douchen en toilet gebruiken) en de rest maar bij de gootsteen in de keuken deden. Muf, smoezelig badkamertje. De lichtknop voor het licht in de woonkamer was kapot, waardoor we geen licht hadden (ook gemeld via de e-mailservice). Er lagen geen lucifers in het huisje, terwijl je deze nodig hebt om te kunnen koken - deze hebben we zelf nog gehaald bij de recepten. En de “milleustraat” is niet goed omschreven waar te vinden. Van de faciliteiten op het park hebben we verder geen gebruik gemaakt. Het had heel mooi en goed kunnen zijn, het park ligt op een prachtige plek en is mooi aangelegd. Erg jammer.
alles prima, hoewel verwacht al eens schade door domme vakantie toeristen die iets stuk maken, sleutels verliezen etc, maar de organisatie doet heel erg z'n best. bv de bakker broodjes worden geen overschotten verspilt. vriendelijke receptie en de huurfietsen waren uitstekend. het zwembad niet gebruikt.
Van 30 december 2024 T/M 3 januari 2025 geboekt. Toen we de sleutel gingen ophalen, werden we vriendelijke ontvangen. Werd netjes alles uitgelegd, goede service. Ons huisje.... het is een heerlijke huisje om in te verblijven, alles was voorzien. Maar kwa schoonmaak en onderhoud aan het huisje... moet wel wat verbeterd worden. Vooral de ramen, je zag de natte neusjes van honden onderaan.. kinderhandjes in het midden en daarboven de volwassen handen. Kwa onderhoud... hier en daar op nieuw kitten👌. Lokatie was perfect.... ondanks dat we storm hadden, waren we wel blij dat er een goede tv in het huisje was, waar je kon Netflix-en... (je eigen account kon koppelen.)
Het management is niet gericht op vakantie en ontspanning, wat zijn weerslag heeft op het personeel. Op 30 januari is het internet en tv offline gegaan. Na vier telefoontjes werd pas bij de receptie de echte reden doorgegeven, een kabel is beschadigd. Er is geen tijdlijn voor vervanging. Op 1 februari is er geen oplossing gecommuniceerd naar de gasten die hebben betaald voor de diensten die op de website worden geadverteerd. Er is geen antwoord op de vraag hoe lang dit gaat duren. Frustrerend.
Ga niet naar Europarcs, wat een vieze schimmelbende. Nooit meer Europarcs en ik voel me genoodzaakt mijn ervaring te delen om anderen te behoeden voor deze gruwelijke beproeving. Het vakantiehuisje dat ik boekte, bleek een ware nachtmerrie te zijn, een broedplaats van schimmel, vuil en verwaarlozing. We hadden er echt zin, een kort verblijf met het hele gezin in Nederland in een mooi huisje, althans zo leek het. Nog net op tijd aangekomen bij europarcs de Rijp om 16:45 om de sleutel van het vakantiehuis op te halen. We kregen huis nr 119 toegewezen, bij binnenkomst bleek al snel dat de boel smerig was, met name vieze toiletten en badkamers. Terug naar de receptie, beklag gedaan en we kregen een nieuwe vakantie woning toegewezen, op naar nummer 172. Bij binnenkomst direct al een muffe geur. Dit huisje was nog viezer dan het vorige, vieze toiletten, beschimmelde badkamers, spinnen raggen overal, lakenpakket met de schimmel erin, etensresten in nachtkastjes, vreemde schoenen in de kast, kartonnen dozen met etensresten in de garderobe, gordijnen met tandpasta vlekken, blauwe hoeslakens met vlekken, haren en beestjes. De keuken, als je het zo kon noemen, was een regelrechte belediging voor culinaire hygiëne. Elk oppervlak was bedekt met een plakkerige substantie die ik niet eens durfde aan te raken. De koelkast leek een wetenschappelijk experiment te herbergen met schimmels van verschillende kleuren en texturen. De hoop op het bereiden van een maaltijd verdween als sneeuw voor de zon. Terug naar de receptie uiteraard, echter na 17:00 de boel gesloten en daar sta je dan met je hele gezin, je kan geen kant op, noodgedwongen de nacht doorgebracht. Ik heb de nacht doorgebracht op een matras dat meer leek op een hobbelige achtbaan dan een plek om te rusten. Europarcs heeft zichzelf overtroffen met dit beschimmelde hol dat ze durven te presenteren als een vakantiehuisje. Het is duidelijk dat hygiëne en onderhoud geen prioriteit zijn voor dit bedrijf. Mijn advies aan potentiële gasten: blijf ver weg van Europarcs. We zijn daarna snel vertrokken naar een hotel in Alkmaar. De toegezegde financiële compensatie, tja die laat nog op zich wachten, van het kastje naar de muur.
Voorafgaand vroege incheck ad € 35 geboekt; i.p.v. 15.00 uur om 13.00 uur inchecken. Komen we om 13.00 uur aan……..blijkt de receptie van 12.30 - 14.00 uur gesloten. Omdat de deur van de receptie nog niet was gesloten, konden we toch naar binnen. Een onaardige receptioniste deelde twee gasten zonder ‘vroege incheck’ snauwerig mee dat zij pas om 14.00 uur konden inchecken. “En dat geldt ook voor u” meldde zij onvriendelijk ons. Toen we zeiden dat wij de vroege incheck hadden geboekt, pakte ze een mapje, lichtte een aantal gegevens toe waarna we konden wegwezen. Bij de bungalow aangekomen, bleek dat we geen sleutel hadden gekregen. Toen het noodnummer gebeld. Mevrouw zou wel even kijken. Wij meldden dat we de sleutel zouden komen ophalen. Toen we daar aankwamen, stonden we voor een gesloten glazen deur en werden door het aanwezige personeel volledig genegeerd. Toen maar weer het noodnummer gebeld. Vervolgens werd de deur open gedaan en werd ons de sleutel onder gemompel van een vorm van excuus in de handen gedrukt. Blijkbaar waren wij als gasten een hinderlijke onderbreking van hun werkzaamheden. En verder: bungalow was matig schoon, dood gedrukte insecten op de muur, schimmel in de douche. En bij aankomst konden we het park niet op. De slagboom was gesloten en de receptie was 600 meter verderop. ‘Leuk’ wanneer je slecht ter been bent. Verder is er geen fatsoenlijke bewegwijzering op het park zodat wij wel een kwartier hebben moeten zoeken waar onze bungalow was gelegen. Alles heb ik gemeld via de site van Euro Parcs. Nooit geen reactie gekregen. Dus dit park is echt een AFRADER!!!
We hadden een huisje gehuurd in de Rijp van 21-08-2023 tot 28-08-2023. Bij binnenkomst was het huisje vies, smerig, slecht gepoetst en het huisje rook naar rioollucht. Ook vertoonde ons huisje diverse gebreken. Gordijnen die overal los hingen en de verlichting in de woonkamer en slaapkamer was kapot. Verder op alle muren kapotgeslagen muggen. We hebben hiervan 22-08 melding gedaan bij de receptie en zij hebben van alles een notitie gemaakt. De technische dienst zou naar ons huisje komen en de gebreken herstellen. We weten niet of dit inmiddels gebeurd is aangezien wij door de staat van ons huisje besloten hebben om 26 augustus al naar huis te gaan. We hebben wel 21-08 een algemene mail gekregen van de parkmanager Michael waarin hij ons welkom heette met de vraag of we tevreden waren met ons huisje. Dan zou dit door de receptie verder opgepakt worden. Hebben hierop geantwoord dat er gebreken waren. Tot op heden niks gehoord. Gaan er vanuit dat iedereen deze mail bij aankomst ontvangt en dat deze Michael in het echt niet bestaat. We gaan ervanuit dat we vandaag wederom een mail van 1 of andere Michael krijgen waarin onze mening gevraagd wordt. Zullen hier in ieder geval niet op reageren omdat er met serieuze klachten niks gedaan wordt. Voor ons in ieder geval nooit meer Europarcs. Gezien de andere reviews die wij terug lezen zijn wij helaas niet de enige die deze mening deelt.
Slecht onderhouden huisje. Vies en niet schoongemaakt. Veel stof. Bloedheet en niet te doen met slapen. Geen horren waardoor ongedierte op de muren zitten (dood) Te kleine wc.bril en deze was zelfs niet vast gemaakt. Rioollucht. Buitenverblijf: onkruid erg hoog waardoor vlonder bij water niet te gebruiken was. Tuinmeubilair verroest, kapot en deels in bosjes gevonden.
Laatste 10 beoordelingen
Er was al verwarring aan de receptie en blijkbaar waren ze zwaar overbooked. Eerst hadden we al geen oven waardoor we al ons geplande eten moesten wegsmijten. Daarna hebben we zelf zo'n drie uur moeten poetsen om het huisje een beetje leefbaar te maken (het was echt ranzig) Op een gegeven moment valt ook de stroom uit waardoor niet enkel geen wifi en televisie hebben, we hebben ook geen verwarming meer en alles in de koelkast is voor de vuilbak. We bellen de nooddienst, maar die handen gewoon op. Na 4u kregen we mensen aan de lijn die ons zogezegd zouden verder helpen maar dat gebeurde niet. Toen we om 4u snacht eindelijk weer iemand aan de lijn kregen,was het antwoord 'ga gezellig met z'n allen onder een dekentje zitten '! Wij zaten op dat moment al uren onder een deken, met een jas en sjaals aan, met twee dochters onder de tien jaar, om drie uur snachts! Dit park is echt walgelijk!
Rustig park. Komt o.a. omdat de jeugd naar school was. De bungalow 519 zag er netjes en schoon uit. Alles werkte prima in de bungalow. Konden helaas alleen maar donderdagavond in het restaurant eten. Het eten was zeer goed. En de bediening ondanks de drukte was vriendelijk en attent. De receptie vriendelijk en ondanks dat ik zelf 1x teveel een linnenpakket had geboekt. Kreeg ik deze zonder probleem gewoon terug gestort. Prima midweekje gehad.
Wij hebben hier een week verbleven met drie personen in accommodatie Pavilion 4, helaas is dit slecht bevallen. We waren alle dagen overdag in Amsterdam en gelukkig weinig in het huisje, want het was echt een verschrikking. De eerste paar dagen dat wij er zaten was het nog lekker zomers weer, hierdoor werd het in het chalet zo’n 35 graden! Er stond 1 gammele ventilator in het huisje, deze hebben we veel gebruikt maar dit hielp niet voldoende. Doordat er geen horren voor de ramen zaten kon je ook niet lekker doorluchten. We zaten direct aan het water, dus het was stikken van de hitte of het chalet vol muggen, vliegen etc. En van die muggen waren overal sporen te zien, het hele huis zat vol vieze vlekken van doodgeslagen muggen. Het plafond van de slaapkamer was 1 groot muggenkerkhof, overal bloed, vlekken en platgeslagen muggen heel vies! Daarbij kwam ik er ook nog achter dat er een schimmelplek zat in de slaapkamer, boven de kledingkast. Daarnaast stonk het enorm in de badkamer - hierover een melding gemaakt via de geboden e-mailservice, maar daar werd niks mee gedaan. De geur was zo heftig en intens dat we alleen het hoognodige in de badkamer deden (douchen en toilet gebruiken) en de rest maar bij de gootsteen in de keuken deden. Muf, smoezelig badkamertje. De lichtknop voor het licht in de woonkamer was kapot, waardoor we geen licht hadden (ook gemeld via de e-mailservice). Er lagen geen lucifers in het huisje, terwijl je deze nodig hebt om te kunnen koken - deze hebben we zelf nog gehaald bij de recepten. En de “milleustraat” is niet goed omschreven waar te vinden. Van de faciliteiten op het park hebben we verder geen gebruik gemaakt. Het had heel mooi en goed kunnen zijn, het park ligt op een prachtige plek en is mooi aangelegd. Erg jammer.
alles prima, hoewel verwacht al eens schade door domme vakantie toeristen die iets stuk maken, sleutels verliezen etc, maar de organisatie doet heel erg z'n best. bv de bakker broodjes worden geen overschotten verspilt. vriendelijke receptie en de huurfietsen waren uitstekend. het zwembad niet gebruikt.
Van 30 december 2024 T/M 3 januari 2025 geboekt. Toen we de sleutel gingen ophalen, werden we vriendelijke ontvangen. Werd netjes alles uitgelegd, goede service. Ons huisje.... het is een heerlijke huisje om in te verblijven, alles was voorzien. Maar kwa schoonmaak en onderhoud aan het huisje... moet wel wat verbeterd worden. Vooral de ramen, je zag de natte neusjes van honden onderaan.. kinderhandjes in het midden en daarboven de volwassen handen. Kwa onderhoud... hier en daar op nieuw kitten👌. Lokatie was perfect.... ondanks dat we storm hadden, waren we wel blij dat er een goede tv in het huisje was, waar je kon Netflix-en... (je eigen account kon koppelen.)
Het management is niet gericht op vakantie en ontspanning, wat zijn weerslag heeft op het personeel. Op 30 januari is het internet en tv offline gegaan. Na vier telefoontjes werd pas bij de receptie de echte reden doorgegeven, een kabel is beschadigd. Er is geen tijdlijn voor vervanging. Op 1 februari is er geen oplossing gecommuniceerd naar de gasten die hebben betaald voor de diensten die op de website worden geadverteerd. Er is geen antwoord op de vraag hoe lang dit gaat duren. Frustrerend.
Ga niet naar Europarcs, wat een vieze schimmelbende. Nooit meer Europarcs en ik voel me genoodzaakt mijn ervaring te delen om anderen te behoeden voor deze gruwelijke beproeving. Het vakantiehuisje dat ik boekte, bleek een ware nachtmerrie te zijn, een broedplaats van schimmel, vuil en verwaarlozing. We hadden er echt zin, een kort verblijf met het hele gezin in Nederland in een mooi huisje, althans zo leek het. Nog net op tijd aangekomen bij europarcs de Rijp om 16:45 om de sleutel van het vakantiehuis op te halen. We kregen huis nr 119 toegewezen, bij binnenkomst bleek al snel dat de boel smerig was, met name vieze toiletten en badkamers. Terug naar de receptie, beklag gedaan en we kregen een nieuwe vakantie woning toegewezen, op naar nummer 172. Bij binnenkomst direct al een muffe geur. Dit huisje was nog viezer dan het vorige, vieze toiletten, beschimmelde badkamers, spinnen raggen overal, lakenpakket met de schimmel erin, etensresten in nachtkastjes, vreemde schoenen in de kast, kartonnen dozen met etensresten in de garderobe, gordijnen met tandpasta vlekken, blauwe hoeslakens met vlekken, haren en beestjes. De keuken, als je het zo kon noemen, was een regelrechte belediging voor culinaire hygiëne. Elk oppervlak was bedekt met een plakkerige substantie die ik niet eens durfde aan te raken. De koelkast leek een wetenschappelijk experiment te herbergen met schimmels van verschillende kleuren en texturen. De hoop op het bereiden van een maaltijd verdween als sneeuw voor de zon. Terug naar de receptie uiteraard, echter na 17:00 de boel gesloten en daar sta je dan met je hele gezin, je kan geen kant op, noodgedwongen de nacht doorgebracht. Ik heb de nacht doorgebracht op een matras dat meer leek op een hobbelige achtbaan dan een plek om te rusten. Europarcs heeft zichzelf overtroffen met dit beschimmelde hol dat ze durven te presenteren als een vakantiehuisje. Het is duidelijk dat hygiëne en onderhoud geen prioriteit zijn voor dit bedrijf. Mijn advies aan potentiële gasten: blijf ver weg van Europarcs. We zijn daarna snel vertrokken naar een hotel in Alkmaar. De toegezegde financiële compensatie, tja die laat nog op zich wachten, van het kastje naar de muur.
Voorafgaand vroege incheck ad € 35 geboekt; i.p.v. 15.00 uur om 13.00 uur inchecken. Komen we om 13.00 uur aan……..blijkt de receptie van 12.30 - 14.00 uur gesloten. Omdat de deur van de receptie nog niet was gesloten, konden we toch naar binnen. Een onaardige receptioniste deelde twee gasten zonder ‘vroege incheck’ snauwerig mee dat zij pas om 14.00 uur konden inchecken. “En dat geldt ook voor u” meldde zij onvriendelijk ons. Toen we zeiden dat wij de vroege incheck hadden geboekt, pakte ze een mapje, lichtte een aantal gegevens toe waarna we konden wegwezen. Bij de bungalow aangekomen, bleek dat we geen sleutel hadden gekregen. Toen het noodnummer gebeld. Mevrouw zou wel even kijken. Wij meldden dat we de sleutel zouden komen ophalen. Toen we daar aankwamen, stonden we voor een gesloten glazen deur en werden door het aanwezige personeel volledig genegeerd. Toen maar weer het noodnummer gebeld. Vervolgens werd de deur open gedaan en werd ons de sleutel onder gemompel van een vorm van excuus in de handen gedrukt. Blijkbaar waren wij als gasten een hinderlijke onderbreking van hun werkzaamheden. En verder: bungalow was matig schoon, dood gedrukte insecten op de muur, schimmel in de douche. En bij aankomst konden we het park niet op. De slagboom was gesloten en de receptie was 600 meter verderop. ‘Leuk’ wanneer je slecht ter been bent. Verder is er geen fatsoenlijke bewegwijzering op het park zodat wij wel een kwartier hebben moeten zoeken waar onze bungalow was gelegen. Alles heb ik gemeld via de site van Euro Parcs. Nooit geen reactie gekregen. Dus dit park is echt een AFRADER!!!
We hadden een huisje gehuurd in de Rijp van 21-08-2023 tot 28-08-2023. Bij binnenkomst was het huisje vies, smerig, slecht gepoetst en het huisje rook naar rioollucht. Ook vertoonde ons huisje diverse gebreken. Gordijnen die overal los hingen en de verlichting in de woonkamer en slaapkamer was kapot. Verder op alle muren kapotgeslagen muggen. We hebben hiervan 22-08 melding gedaan bij de receptie en zij hebben van alles een notitie gemaakt. De technische dienst zou naar ons huisje komen en de gebreken herstellen. We weten niet of dit inmiddels gebeurd is aangezien wij door de staat van ons huisje besloten hebben om 26 augustus al naar huis te gaan. We hebben wel 21-08 een algemene mail gekregen van de parkmanager Michael waarin hij ons welkom heette met de vraag of we tevreden waren met ons huisje. Dan zou dit door de receptie verder opgepakt worden. Hebben hierop geantwoord dat er gebreken waren. Tot op heden niks gehoord. Gaan er vanuit dat iedereen deze mail bij aankomst ontvangt en dat deze Michael in het echt niet bestaat. We gaan ervanuit dat we vandaag wederom een mail van 1 of andere Michael krijgen waarin onze mening gevraagd wordt. Zullen hier in ieder geval niet op reageren omdat er met serieuze klachten niks gedaan wordt. Voor ons in ieder geval nooit meer Europarcs. Gezien de andere reviews die wij terug lezen zijn wij helaas niet de enige die deze mening deelt.
Slecht onderhouden huisje. Vies en niet schoongemaakt. Veel stof. Bloedheet en niet te doen met slapen. Geen horren waardoor ongedierte op de muren zitten (dood) Te kleine wc.bril en deze was zelfs niet vast gemaakt. Rioollucht. Buitenverblijf: onkruid erg hoog waardoor vlonder bij water niet te gebruiken was. Tuinmeubilair verroest, kapot en deels in bosjes gevonden.
Adres & contact
-
Burgemeester Dalenbergstraat 50, 1486 MT West-Graftdijk
-
+31880708070
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen