Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft EuroParcs De Wije Werelt te bieden?
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft EuroParcs De Wije Werelt te bieden?
Voor de kinderen
- Animatieprogramma
- Indoorspeeltuin
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Rivier (of vlakbij)
- Strand
- Zee (of vlakbij)
- Zwembad buiten
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Campingwinkel / Supermarkt
- Restaurant
Verhuur & recreatie
- Fiets
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Sanitair
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Wij kamperen er op dit moment.
Very nice cabins, helpful staff, clean apartments
Mooi park in rustige omgeving.
Mooie omgeving, voldoende mogelijkheden om de omgeving te verkennen. Diversen steden op een rij are afstand, shoppen.
Wat een prachtige park met mooie bungalows. Alles is keurig netjes bijgehouden, mooie ruime bungalows mooi ingericht en super zuiver. De omgeving van het park is geweldig. Het personeel is erg vriendelijk en gezellig. Jullie krijgen een dikke 10 van me.
Locatie is perfect. Midden in de natuur. Je loopt zo het bos in en de zandverstuiving op. Weinig mensen, stilte in het bos, heerlijk. Camping is groot, persoonlijk vind ik de verhuurdobjecten erg dicht op elkaar staan. Jammer dat een prachtige locatie als dit zo volgepropt is. Restaurant is een aanrader. Woning was schoon, wel hier en daar aan opknapbeurt toe. Toch zijn er weinig woningen op parken die zo netjes en schoon zijn. Jammer dat er een Amerikaanse koelkast staat, waarvan ijsmachine niet werkt.
Super mooi groot park, mooi verzorgd en genoeg activiteiten te doen voor jong en oud, en zeker deze camping ligt op een super locatie, voor fiets en of wandeltochten. Ook de originele accomodaties op het terrein zijn super leuk om te zien of om in te slapen. Al met al een strakke camping waar genoeg te beleven valt.
Mooie camping met een fijne ligging: je loopt zo het bos in, en juist daarom hadden wij deze plek uitgekozen. Het sanitair was netjes, schoon en verwarmd – erg prettig, zeker in september. Het winkeltje had ruime openingstijden en heerlijke broodjes, en het personeel was bijzonder vriendelijk. Ook het terrein zelf was super netjes onderhouden, wat je goed merkt aan de kwaliteit en de uitstraling. Toch waren er ook wat minpunten. Een dag na onze aankomst werd het zwembad al leeggepompt. Dat vonden we vreemd, want de camping zat nog aardig vol en dit stond nergens vermeld bij het boeken. Je verwacht een zwembad als je daarvoor kiest, en met temperaturen boven de 20 graden had dat nog prima gebruikt kunnen worden. Daarnaast zijn er erg veel seizoenplaatsen. Daardoor voelden wij ons soms een beetje een vreemde eend in de bijt, en zelfs wat bekeken door de vaste gasten. Achteraf bleek er een apart toeristenveld te zijn, maar dat was bij het boeken niet duidelijk aangegeven – anders hadden we liever daar gestaan. Na het hoogseizoen is het bovendien wel erg rustig op de camping. Ondanks dat zowel de camping als de huisjes nog goed bezet waren, ontbrak het een beetje aan sfeer. Een klein stukje animatie of wat gezelligheid in het restaurant (bijvoorbeeld live muziek, een pubquiz of bingo) had dit al een stuk levendiger gemaakt. Nu was het met minder weer soms wat saai en stil, waardoor we ons sneller gingen vervelen. Om die redenen zijn we uiteindelijk vijf dagen eerder naar huis gegaan. Jammer, want de basis is echt goed, maar met wat extra aandacht voor het laagseizoen zou de ervaring veel aantrekkelijker zijn.
Uitstekend park en prima huisjes. Wij hadden een boslodge voor 4 personen. Ons huisje was niet groot maar omdat we goed weer hadden en we vaak buiten konden zitten was het goed te doen.
Prachtige locatie. Camping is bar achteruit gegaan ten opzichte van tien jaar geleden. Vol met vaste plaatsen waarvan die mensen denken dat ze de eigenaar zijn. Vreselijk veel honden op de camping die blaffen van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat. Knettergek wordt je daarvan. Zaten in een glamping tent. Ruim genoeg voor vier. Krap voor zes man. LET OP!! Tenten voor vier en zes persoons zijn even groot en precies hetzelfde alleen bij een zespersoons tent krijg je er een trapje en twee matrassen boven op de keuken bij!!! De tent is vol schimmel. Aan tentdoek en in de douche en hoeken. Tent was niet van binnen (keukentje en badkamer) schoongemaakt toen we erin kwamen. Helaas. Ondanks dat het een auto vrije camping is rijden er de hele dag door auto busjes en dergelijke over de camping 10km per uur kennen ze hier niet. Zeker wel een pluspunt van deze camping (en op de leuke speeltuin na ook het enige pluspunt) is de zandverstuiving welke grenst aan de camping. Prachtig natuurgebied. Het is jammer om te zien dat zo’n leuke camping compleet kapot gemaakt wordt door vaste gasten en een werkelijk waardeloos restaurant op de camping. Volgend jaar zeer zeker niet weer!!!
Laatste 13 beoordelingen
Wij kamperen er op dit moment.
Very nice cabins, helpful staff, clean apartments
Mooi park in rustige omgeving.
Mooie omgeving, voldoende mogelijkheden om de omgeving te verkennen. Diversen steden op een rij are afstand, shoppen.
Wat een prachtige park met mooie bungalows. Alles is keurig netjes bijgehouden, mooie ruime bungalows mooi ingericht en super zuiver. De omgeving van het park is geweldig. Het personeel is erg vriendelijk en gezellig. Jullie krijgen een dikke 10 van me.
Locatie is perfect. Midden in de natuur. Je loopt zo het bos in en de zandverstuiving op. Weinig mensen, stilte in het bos, heerlijk. Camping is groot, persoonlijk vind ik de verhuurdobjecten erg dicht op elkaar staan. Jammer dat een prachtige locatie als dit zo volgepropt is. Restaurant is een aanrader. Woning was schoon, wel hier en daar aan opknapbeurt toe. Toch zijn er weinig woningen op parken die zo netjes en schoon zijn. Jammer dat er een Amerikaanse koelkast staat, waarvan ijsmachine niet werkt.
Super mooi groot park, mooi verzorgd en genoeg activiteiten te doen voor jong en oud, en zeker deze camping ligt op een super locatie, voor fiets en of wandeltochten. Ook de originele accomodaties op het terrein zijn super leuk om te zien of om in te slapen. Al met al een strakke camping waar genoeg te beleven valt.
Mooie camping met een fijne ligging: je loopt zo het bos in, en juist daarom hadden wij deze plek uitgekozen. Het sanitair was netjes, schoon en verwarmd – erg prettig, zeker in september. Het winkeltje had ruime openingstijden en heerlijke broodjes, en het personeel was bijzonder vriendelijk. Ook het terrein zelf was super netjes onderhouden, wat je goed merkt aan de kwaliteit en de uitstraling. Toch waren er ook wat minpunten. Een dag na onze aankomst werd het zwembad al leeggepompt. Dat vonden we vreemd, want de camping zat nog aardig vol en dit stond nergens vermeld bij het boeken. Je verwacht een zwembad als je daarvoor kiest, en met temperaturen boven de 20 graden had dat nog prima gebruikt kunnen worden. Daarnaast zijn er erg veel seizoenplaatsen. Daardoor voelden wij ons soms een beetje een vreemde eend in de bijt, en zelfs wat bekeken door de vaste gasten. Achteraf bleek er een apart toeristenveld te zijn, maar dat was bij het boeken niet duidelijk aangegeven – anders hadden we liever daar gestaan. Na het hoogseizoen is het bovendien wel erg rustig op de camping. Ondanks dat zowel de camping als de huisjes nog goed bezet waren, ontbrak het een beetje aan sfeer. Een klein stukje animatie of wat gezelligheid in het restaurant (bijvoorbeeld live muziek, een pubquiz of bingo) had dit al een stuk levendiger gemaakt. Nu was het met minder weer soms wat saai en stil, waardoor we ons sneller gingen vervelen. Om die redenen zijn we uiteindelijk vijf dagen eerder naar huis gegaan. Jammer, want de basis is echt goed, maar met wat extra aandacht voor het laagseizoen zou de ervaring veel aantrekkelijker zijn.
Uitstekend park en prima huisjes. Wij hadden een boslodge voor 4 personen. Ons huisje was niet groot maar omdat we goed weer hadden en we vaak buiten konden zitten was het goed te doen.
Prachtige locatie. Camping is bar achteruit gegaan ten opzichte van tien jaar geleden. Vol met vaste plaatsen waarvan die mensen denken dat ze de eigenaar zijn. Vreselijk veel honden op de camping die blaffen van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat. Knettergek wordt je daarvan. Zaten in een glamping tent. Ruim genoeg voor vier. Krap voor zes man. LET OP!! Tenten voor vier en zes persoons zijn even groot en precies hetzelfde alleen bij een zespersoons tent krijg je er een trapje en twee matrassen boven op de keuken bij!!! De tent is vol schimmel. Aan tentdoek en in de douche en hoeken. Tent was niet van binnen (keukentje en badkamer) schoongemaakt toen we erin kwamen. Helaas. Ondanks dat het een auto vrije camping is rijden er de hele dag door auto busjes en dergelijke over de camping 10km per uur kennen ze hier niet. Zeker wel een pluspunt van deze camping (en op de leuke speeltuin na ook het enige pluspunt) is de zandverstuiving welke grenst aan de camping. Prachtig natuurgebied. Het is jammer om te zien dat zo’n leuke camping compleet kapot gemaakt wordt door vaste gasten en een werkelijk waardeloos restaurant op de camping. Volgend jaar zeer zeker niet weer!!!
Vroeger zijn we hier wel geweest toen het nog Ardoer was. Gelukkig is het zijn charme niet verloren ondanks dat er nu wat minder kampeerplekken zijn. Prachtig gelegen bij het Mossels Zand en vlakbij Otterlo. Sanitair brandschoon en zeer ruim. Waterkraan en stroom aanwezig bij elke plek.Er worden veel leuke dingen op het park georganiseerd. We stonden 3 nachten voor nog geen €90,-, dat is goedkoper dan menig buitenlandse camping! We waren hier in een relatief rustige periode.
Glampingtent 313; top dagen gehad met 2 jonge kids en 3 volwassenen. Mooie luxe tent en voldoende buitenruimte. Alleen de trap naar de vide heeft ronde treden ipv platte. Zeer pijnlijk aan je voeten. Prettige omgeving en heel relaxed allemaal. Er werd in de ochtend zelfs gebeld dat we eerder welkom waren! We gaan nog een keer! Animatie team en Joost met zijn show, ook leuk!
Het is een prima park met vriendelijke medewerkers. We hebben heerlijk gefietst in de prachtige omgeving. Voor kinderen is er van alles te doen. Het viel ons wel op dat veel huisjes niet bewoond waren. Wij hadden huisje 626 met vreselijke meubelen(zeer zachten sofa’s en bank) en dito bedden. De vloer was scheef waardoor de deuren ook niet goed in de sponningen hingen. We zouden best nog eens naar dit park gaan maar dan een ander huisje.
Adres & contact
-
Arnhemseweg 100-102, 6731 BV Otterlo
-
+31318591201
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen