Foto's
Familiecamping Vogelenzang
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Familiecamping Vogelenzang te bieden?
- Praktische voorzieningen
Wat heeft Familiecamping Vogelenzang te bieden?
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Wifi
Beoordelingen
Mega veel zand op de kampeervelden! Jammergenoeg, de advertentie liet mooie groene velden zien. Sanitair was alles behalve schoon, geen zeep bij de toiletten, 5 dagen lang niet. Sochtends wordt er schoongemaakt en kan je niet naar binnen... parkwinkel gesloten, geen muntenwisselaar bij de wasmachines en drogers. Wasmachine maakt niet schoon en je betaald er 6 euro voor! Sommige kranen bij de douche zijn omgedraaid, waar je dus extra goed. Oet opletten welke knop heet en welke knop koud water is! Draai je perongeluk de verkeerde dicht, sta je ineens onder mega heet water. Al met al, hoop geld weinig comfort behalve onze eigen tent.
Wij komen hier al jaren. Voorheen konden wij op het grote veld kamperen. Helaas kan dit niet meer. De camping is onlangs overgenomen, dit niet te gunste voor het kamperen en vaste plaatsen. Wel is het zwembad opgeknapt. Cafetaria aan het zwembad is luxer geworden.
Camping mooi gelegen: wat ouder maar daarmee ook mooi volgroeide omzoomde veldjes. Fijn restaurant met schappeljjke prijzen. Minder is de wifi geen tot weinig bereik op het veldje. Geldt gek genoeg ook voor 4 cq 5 g mobiel
1 grote bouwput. Ze zijn er een dure vakantiewoningen aan het bouwen. Vreselijk armoedig. Niks is meer onderhouden. Zijn maar niet naar de douches en toiletten geweest. Waren met de camper. Zonde van ons geld geweest. Zouden 2 restaurants zijn. Ook mislukt. Die was inmiddels al opgedoekt
Na alle toch wat negatieve reviews wil ik hier een positieve sturen. Ik heb namelijk een heel prettige ervaring gehad op deze camping. Super vriendelijke dame, Willy, bij de receptie! We hadden in eerste instantie een plek gekregen tegenover mensen met 3 grote honden. Onze hond schoot gelijk in de stress. Geen enkel probleem om te verkassen naar een heel fijne en rustige plek. Ook een paar uurtjes later wegrijden dan de tijd die er in de ochtend voor stond was geen probleem. Het is maar net hoe je jezelf opstelt. Het sanitair dicht bij de receptie was nieuw en schoon. Dus niets te klagen. Komen graag weer terug! 👋
Sinds de camping is verkocht aan een projectontwikkelaar is het overduidelijk dat de camping eigenlijk niet meer gewenst is maar de focus geheel ligt op het volbouwen van de lokatie met veel te dure ‘bungalows’. De vaste staplaatsen zijn daardoor al grotendeels onbewoond of verwijderd wat een zeer rommelige indruk maakt. Omdat het bouwen van de bungalows door juridische redenen vertraging oploopt zijn er nog wel campingplaatsen te boeken. Maar verwacht er niet teveel van. Op geen enkele plek is er bijvoorbeeld nog water te halen behalve in de afwasbakken waar de watertank dan weer niet lekker in past. Chemisch toilet legen is ook precies dat, er is geen water om te spoelen aanwezig. Afvalbakken zijn er nog wel maar allemaal op slot zodat je verplicht naar de receptie moet om het daar te brengen. Allemaal niet erg klantvriendelijk. En tel daar een overnachtingprijs van bijna 50 euro per nacht (op basis van 2 personen) bij op en je snapt dat er betere alternatieven in de buurt te vinden zijn ook Af te raden dus!
Camping Vogelenzang is recentelijk overgenomen en heeft door de komst van MarinaPark Residentie Bloemendaal nu ook de mogelijkheid om een vakantiewoning te huren. Met 3 vriendinnen hebben wij een heerlijk lang weekend gehad in de Villa Bloomingdale Luxe. Wat een heerlijke, knusse accommodatie. Van alle gemakken voorzien, ideaal dat er 2 badkamer ensuite aanwezig zijn. Vanaf het park ben je binnen no time bij stranden van Noordwijk en Bloemendaal. Wij hadden geluk met een zomers weekend en waren uiteraard daar te vinden! Een aanrader.
De eigenaar is de meest onbeschofte, naarste man die ik ken. Zegt Nee op een vriendelijke vraag en loopt dan weg. Wanneer ik probeer het gesprek verder voort te zetten krijg ik "Je weet hoe het werkt* te horen. Gaat hard achteruit. Ga niet meer.
Vreselijke beheerder, de hele dag rondrijdend in zijn diesel met sigaar in zijn mond over de camping. Heeft op iedereen commentaar en wat aan te merken. Vaste bezoekers wil hij het liefste kwijt. Hebben hier een paar jaar gestaan en gelukkig weg. Zwembad constant verwarming stuk, wc vaak smerig. Deze man meet met 2 maten, de 1 mag alles en de ander mag niks.
Camping zonder sfeer. Het leefde er in het trekkersdeel totaal niet. Gewoon een dooie boel. De prijs /kwaliteit verhouding klopte niet: te duur voor wat je kreeg. De dame aan de receptie was wel vriendelijk. Sanitair aan de voorzijde van de camping was redelijk. Wel te weinig wasbakken met zowel warm als koud water.
Laatste 10 beoordelingen
Mega veel zand op de kampeervelden! Jammergenoeg, de advertentie liet mooie groene velden zien. Sanitair was alles behalve schoon, geen zeep bij de toiletten, 5 dagen lang niet. Sochtends wordt er schoongemaakt en kan je niet naar binnen... parkwinkel gesloten, geen muntenwisselaar bij de wasmachines en drogers. Wasmachine maakt niet schoon en je betaald er 6 euro voor! Sommige kranen bij de douche zijn omgedraaid, waar je dus extra goed. Oet opletten welke knop heet en welke knop koud water is! Draai je perongeluk de verkeerde dicht, sta je ineens onder mega heet water. Al met al, hoop geld weinig comfort behalve onze eigen tent.
Wij komen hier al jaren. Voorheen konden wij op het grote veld kamperen. Helaas kan dit niet meer. De camping is onlangs overgenomen, dit niet te gunste voor het kamperen en vaste plaatsen. Wel is het zwembad opgeknapt. Cafetaria aan het zwembad is luxer geworden.
Camping mooi gelegen: wat ouder maar daarmee ook mooi volgroeide omzoomde veldjes. Fijn restaurant met schappeljjke prijzen. Minder is de wifi geen tot weinig bereik op het veldje. Geldt gek genoeg ook voor 4 cq 5 g mobiel
1 grote bouwput. Ze zijn er een dure vakantiewoningen aan het bouwen. Vreselijk armoedig. Niks is meer onderhouden. Zijn maar niet naar de douches en toiletten geweest. Waren met de camper. Zonde van ons geld geweest. Zouden 2 restaurants zijn. Ook mislukt. Die was inmiddels al opgedoekt
Na alle toch wat negatieve reviews wil ik hier een positieve sturen. Ik heb namelijk een heel prettige ervaring gehad op deze camping. Super vriendelijke dame, Willy, bij de receptie! We hadden in eerste instantie een plek gekregen tegenover mensen met 3 grote honden. Onze hond schoot gelijk in de stress. Geen enkel probleem om te verkassen naar een heel fijne en rustige plek. Ook een paar uurtjes later wegrijden dan de tijd die er in de ochtend voor stond was geen probleem. Het is maar net hoe je jezelf opstelt. Het sanitair dicht bij de receptie was nieuw en schoon. Dus niets te klagen. Komen graag weer terug! 👋
Sinds de camping is verkocht aan een projectontwikkelaar is het overduidelijk dat de camping eigenlijk niet meer gewenst is maar de focus geheel ligt op het volbouwen van de lokatie met veel te dure ‘bungalows’. De vaste staplaatsen zijn daardoor al grotendeels onbewoond of verwijderd wat een zeer rommelige indruk maakt. Omdat het bouwen van de bungalows door juridische redenen vertraging oploopt zijn er nog wel campingplaatsen te boeken. Maar verwacht er niet teveel van. Op geen enkele plek is er bijvoorbeeld nog water te halen behalve in de afwasbakken waar de watertank dan weer niet lekker in past. Chemisch toilet legen is ook precies dat, er is geen water om te spoelen aanwezig. Afvalbakken zijn er nog wel maar allemaal op slot zodat je verplicht naar de receptie moet om het daar te brengen. Allemaal niet erg klantvriendelijk. En tel daar een overnachtingprijs van bijna 50 euro per nacht (op basis van 2 personen) bij op en je snapt dat er betere alternatieven in de buurt te vinden zijn ook Af te raden dus!
Camping Vogelenzang is recentelijk overgenomen en heeft door de komst van MarinaPark Residentie Bloemendaal nu ook de mogelijkheid om een vakantiewoning te huren. Met 3 vriendinnen hebben wij een heerlijk lang weekend gehad in de Villa Bloomingdale Luxe. Wat een heerlijke, knusse accommodatie. Van alle gemakken voorzien, ideaal dat er 2 badkamer ensuite aanwezig zijn. Vanaf het park ben je binnen no time bij stranden van Noordwijk en Bloemendaal. Wij hadden geluk met een zomers weekend en waren uiteraard daar te vinden! Een aanrader.
De eigenaar is de meest onbeschofte, naarste man die ik ken. Zegt Nee op een vriendelijke vraag en loopt dan weg. Wanneer ik probeer het gesprek verder voort te zetten krijg ik "Je weet hoe het werkt* te horen. Gaat hard achteruit. Ga niet meer.
Vreselijke beheerder, de hele dag rondrijdend in zijn diesel met sigaar in zijn mond over de camping. Heeft op iedereen commentaar en wat aan te merken. Vaste bezoekers wil hij het liefste kwijt. Hebben hier een paar jaar gestaan en gelukkig weg. Zwembad constant verwarming stuk, wc vaak smerig. Deze man meet met 2 maten, de 1 mag alles en de ander mag niks.
Camping zonder sfeer. Het leefde er in het trekkersdeel totaal niet. Gewoon een dooie boel. De prijs /kwaliteit verhouding klopte niet: te duur voor wat je kreeg. De dame aan de receptie was wel vriendelijk. Sanitair aan de voorzijde van de camping was redelijk. Wel te weinig wasbakken met zowel warm als koud water.
Adres & contact
-
Tweede Doodweg 17, 2114 AP Vogelenzang
-
+31235847014
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen