Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Minicamping Het Wielseveld te bieden?
- Sport en spel
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Praktische voorzieningen
Wat heeft Minicamping Het Wielseveld te bieden?
Sport en spel
- Kano's/Kajaks
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Rivier (of vlakbij)
Eten & drinken
- Restaurant
Praktische voorzieningen
- Sanitair
- Wasmachine
- Wifi
Beoordelingen
Gelukkig bestaan er ook nog gezellige kleine campings tussen al het camping geweld in de regio waarbij de ruimte vnl door huisjes wordt ingenomen ipv echt camping gebruik.
De eerste week van september geweest. Leuke camping maar niet heel bijzonder. Net sanitair, alleen die drukknoppen in de douche zijn niet heel handig. Springen heel snel weer uit. Tevens redelijk aan de prijs voor wat je krijgt. Wij kwamen net na 14.00 uur aan, zoals ook gevraagd in de mail daags ervoor. Bleek dat de eigenaresse nog zat te eten, omdat de meeste nieuwe gasten al aangekomen waren. Blijkbaar hebben die lak aan de oproep in de mail…. Verder een mooie omgeving en als je van bossen houd moet je wel even de pont over richting de Utrechtse Heuvelrug.
Mooie kleinschalige camping met prima voorzieningen en enthousiaste en vriendelijke eigenaren.
Heerlijke minicamping in een mooi gebied. Enthousiaste en relaxte gastvrouw! Mooi sanitair en grote plekken. Kortom top! We komen zeker een keer terug.
Wij hebben in augustus 2025 een heerlijke week gehad op deze prachtige camping. De ontvangst was vriendelijk en hartelijk, compleet met een welkompresentje, bestaande uit lokale producten. (fruit, want Betuwe). De camping was voor ons de perfecte uitvalsbasis voor een aantal etappes van de LAW "Maarten van Rossumpad". Rustige camping, met 26 kampeerplekken verdeeld over verschillende veldjes. Voldoende keuze uit volle zon, half zon of schaduw. Het gender neutrale sanitair is luxe en wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Een absolute aanrader.
Wat een mooie camping met zeer vriendelijk eigenaren. Bij aankomst welkom geheten met appels en eieren. Sanitair is ook mooi en schoon, plekken groot en omgeving om te wandelen en fietsen is hier aan te raden. Flyers en boeken in overvloed. Afgelopen zaterdag kon je inschrijven voor appelplaat cake en de volgende dag ophalen. Omdat we vroeg vertrokken, kregen we deze mee. Kortom we komen hier zeker terug.
Rond half 9 s avonds, volop regen reden wij het terrein op. Zonder problemen en vriendelijk werden we ontvangen door de eigenaresse. De minicamping telt 3 mooie veldjes met ruime plekken. Vlak, mooi onderhouden gras en paden. De veldjes zijn afgeschermd met bomen en hagen. Toiletgebouw super schoon en netjes. De volgende ochtend betaald bij de camping eigenaar in zijn 'kantoor': een stoel met tafeltje buiten. Super relaxed. De omgeving is mooi met water, -recreatie, wandel- en fietsmogelijkheden. (Eiland van Maurik op loopafstand) Prima camping!
Mooie en nette camping. Landelijke gelegen. Het sanitair is schoon. Voldoende wc's enz. De plaatsen zijn ruim en voorzien van elektriciteit. De camping is een mooie uitval basis om met de auto of met de fiets de omgeving, zoals De Betuwe of Rhenen/Veenendaal/Ede/Wageningen te bezoeken.
De camping is eind vorig jaar door de huidige eigenaren overgenomen en ze zijn goed bezig. Je wordt verwelkomt met een mandje met eieren en appels en info over de omgeving. Joost loopt regelmatig rond om een praatje te maken met zijn gasten. De plekken zijn netjes en ruim. Het sanitair is wat beperkt, maar zeer netjes en ze zijn met de gemeente in gesprek om dit uit te mogen breiden. Een kritische noot: er wordt gratis WiFi aangeboden, maar het signaal verschilt in sterkte en af en toe heb je wel WiFi signaal, maar werkt het internet er achter niet. Ook mis ik ‘s avond verlichting, het is wel heel erg donker als je naar het toilet wilt.
Met vrienden hebben we de camping bezocht en daar hebben we allerminst spijt van. Op de ruim opgezette mini-camping vind je rust en ruimte, schoon sanitair en mooie vergezichten. De camping is mooi gelegen midden tussen de kersenbomen (de kersen smaken heerlijk) en er is veel te doen in de omgeving voor jong en oud. De vriendelijke nieuwe eigenaren begroeten je hartelijk. Ik kom hier zeker terug!
Laatste 11 beoordelingen
Gelukkig bestaan er ook nog gezellige kleine campings tussen al het camping geweld in de regio waarbij de ruimte vnl door huisjes wordt ingenomen ipv echt camping gebruik.
De eerste week van september geweest. Leuke camping maar niet heel bijzonder. Net sanitair, alleen die drukknoppen in de douche zijn niet heel handig. Springen heel snel weer uit. Tevens redelijk aan de prijs voor wat je krijgt. Wij kwamen net na 14.00 uur aan, zoals ook gevraagd in de mail daags ervoor. Bleek dat de eigenaresse nog zat te eten, omdat de meeste nieuwe gasten al aangekomen waren. Blijkbaar hebben die lak aan de oproep in de mail…. Verder een mooie omgeving en als je van bossen houd moet je wel even de pont over richting de Utrechtse Heuvelrug.
Mooie kleinschalige camping met prima voorzieningen en enthousiaste en vriendelijke eigenaren.
Heerlijke minicamping in een mooi gebied. Enthousiaste en relaxte gastvrouw! Mooi sanitair en grote plekken. Kortom top! We komen zeker een keer terug.
Wij hebben in augustus 2025 een heerlijke week gehad op deze prachtige camping. De ontvangst was vriendelijk en hartelijk, compleet met een welkompresentje, bestaande uit lokale producten. (fruit, want Betuwe). De camping was voor ons de perfecte uitvalsbasis voor een aantal etappes van de LAW "Maarten van Rossumpad". Rustige camping, met 26 kampeerplekken verdeeld over verschillende veldjes. Voldoende keuze uit volle zon, half zon of schaduw. Het gender neutrale sanitair is luxe en wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Een absolute aanrader.
Wat een mooie camping met zeer vriendelijk eigenaren. Bij aankomst welkom geheten met appels en eieren. Sanitair is ook mooi en schoon, plekken groot en omgeving om te wandelen en fietsen is hier aan te raden. Flyers en boeken in overvloed. Afgelopen zaterdag kon je inschrijven voor appelplaat cake en de volgende dag ophalen. Omdat we vroeg vertrokken, kregen we deze mee. Kortom we komen hier zeker terug.
Rond half 9 s avonds, volop regen reden wij het terrein op. Zonder problemen en vriendelijk werden we ontvangen door de eigenaresse. De minicamping telt 3 mooie veldjes met ruime plekken. Vlak, mooi onderhouden gras en paden. De veldjes zijn afgeschermd met bomen en hagen. Toiletgebouw super schoon en netjes. De volgende ochtend betaald bij de camping eigenaar in zijn 'kantoor': een stoel met tafeltje buiten. Super relaxed. De omgeving is mooi met water, -recreatie, wandel- en fietsmogelijkheden. (Eiland van Maurik op loopafstand) Prima camping!
Mooie en nette camping. Landelijke gelegen. Het sanitair is schoon. Voldoende wc's enz. De plaatsen zijn ruim en voorzien van elektriciteit. De camping is een mooie uitval basis om met de auto of met de fiets de omgeving, zoals De Betuwe of Rhenen/Veenendaal/Ede/Wageningen te bezoeken.
De camping is eind vorig jaar door de huidige eigenaren overgenomen en ze zijn goed bezig. Je wordt verwelkomt met een mandje met eieren en appels en info over de omgeving. Joost loopt regelmatig rond om een praatje te maken met zijn gasten. De plekken zijn netjes en ruim. Het sanitair is wat beperkt, maar zeer netjes en ze zijn met de gemeente in gesprek om dit uit te mogen breiden. Een kritische noot: er wordt gratis WiFi aangeboden, maar het signaal verschilt in sterkte en af en toe heb je wel WiFi signaal, maar werkt het internet er achter niet. Ook mis ik ‘s avond verlichting, het is wel heel erg donker als je naar het toilet wilt.
Met vrienden hebben we de camping bezocht en daar hebben we allerminst spijt van. Op de ruim opgezette mini-camping vind je rust en ruimte, schoon sanitair en mooie vergezichten. De camping is mooi gelegen midden tussen de kersenbomen (de kersen smaken heerlijk) en er is veel te doen in de omgeving voor jong en oud. De vriendelijke nieuwe eigenaren begroeten je hartelijk. Ik kom hier zeker terug!
De camping is afgelopen jaar overgenomen maar daar is niks van te merken. Wat een gezelligheid en heerlijke sfeer hangt er. De eigenaar staat altijd open voor een praatje. Voor de kinderen is er een zandbak schommel en een glijbaan. En af en toe wordt een volleybalveld opgezet. Daarnaast ligt de camping dichtbij eiland van maurik, een recreatieplas, met het pontje naar Amerongen en het kasteel. En natuurlijk ook de betuwe met in het voorjaar heerlijke kersen. Echt een top camping. Wij komen zeker een keer terug.
Adres & contact
-
Wielseweg 3, 4024 BJ Eck en Wiel
-
+31615262538
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen