Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Recreatiepark De Veerstal te bieden?
- Sport en spel
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Recreatiepark De Veerstal te bieden?
Sport en spel
- Bowling- of kegelbanen
Voor de kinderen
- Animatieprogramma
- Indoorspeeltuin
- Speeltoestellen
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Strand
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Restaurant
Verhuur & recreatie
- Electrische fiets
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Op de camperplaats gestaan met mooi zicht op de haven.Mooie ruime plaatsen. Sanitair proper, warm genoeg in de winter en douches lekker warm water. Jammer dat er in de winterperiode geen mogelijkheid is om de afwas te doen, geen voorzieningen binnen en buiten water afgesloten. Als camperplaatsen volstaan vrees ik dat dit sanitair blokje ook erg krap word. Gaan eten in restaurant en dat is qua interieur knap en bediening is vriendelijk eten voortreffelijk. Mooie ligging voor fiets en wandeltochten, jammer genoeg winterperiode geen veer in het recreatiepark en ook niet op de IJssel wat jammer is want moet nu dus ruim 4 km rond rijden of wandelen. Maar zeker een aanrader.
Wij zijn een weekend bij De Veerstal geweest met onze volwassen kinderen en aanhang, met z'n vijven in een 7 persoons huisje Type G. We hebben het heerlijk gehad, een heel mooi en net huisje. We hebben gebruik gemaakt van het winkeltje door via de app broodjes te bestellen, ideaal. Ook hebben we gebowld en een 3- gangen diner gehad in het gezellige restaurant, die zowel binnen als buiten omgetoverd was in kersstijl, heel erg sfeervol. Her eten was ook heerlijk. De omgeving is voor watersporters ern paradijs, maar vissers kunnen daar mooie plekjes vinden. En voornamelijk de vriendelijkheid van het personeel viel ons echt op. Je voelt je echt gezien als gast. Wij hebben het voornemen om in een ander seizoen ook eens terug te komen naar dit pareltje. Bedankt voor het bijdragen aan een fantastisch weekend.
Wat een mooi park in een prachtige omgeving, heerlijk restaurant, vriendelijk personeel. Wij hadden met zijn tweeën een 4 persoons chalet A, alles keurig netjes. Huiskamer was voor ons tweeën prima. Zou voor 4 personen te klein zijn vonden wij.
Leuk park met zeer nette huisjes. Wij verbleven in een 6 persoons huis met uitzicht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Broodjes bestellen kan makkelijk via de app en het restaurant is ook een aanrader. Wij verbleven al eerder dit jaar op de Veerstal en dat is ook de reden dat wij hier tijdens de herfstvakantie opnieuw geboekt hebben. Ook service is top, ivm een wedstrijd van onze dochter laat in de middag mochten wij zonder extra kosten langer verblijven zodat wij niet onnodig lang hoefde te vertoeven op de ijsbaan. Super fijn! Locatie is ook wat ons betreft zeer centraal. Leuk voor dagjes uit naar Arnhem centrum en Deventer centrum.
Samen met de kids in een 4 persoons chalet Cube verbleven voor een midweek in de herfstvakantie. Een heel mooi, modern, schoon en ruim chalet. Voorzien van alle gemakken. Daarnaast genoeg speelmogelijkheden voor kids tot ong 12 jaar (grote buitenspeeltuin met trampolines, binnenspeeltuin). We hebben er dankbaar gebruik van gemaakt en nog genoten van een uurtje bowlen. Ook het sjoelen was leuk. Een avond gegeten in restaurant de veerstal, goed gegeten, smakelijk en voor een redelijke prijs. Leuke uitstapjes in de omgeving. Al met al een heerlijk verblijf gehad. We komen zeker nog eens terug.
Laatste 5 beoordelingen
Op de camperplaats gestaan met mooi zicht op de haven.Mooie ruime plaatsen. Sanitair proper, warm genoeg in de winter en douches lekker warm water. Jammer dat er in de winterperiode geen mogelijkheid is om de afwas te doen, geen voorzieningen binnen en buiten water afgesloten. Als camperplaatsen volstaan vrees ik dat dit sanitair blokje ook erg krap word. Gaan eten in restaurant en dat is qua interieur knap en bediening is vriendelijk eten voortreffelijk. Mooie ligging voor fiets en wandeltochten, jammer genoeg winterperiode geen veer in het recreatiepark en ook niet op de IJssel wat jammer is want moet nu dus ruim 4 km rond rijden of wandelen. Maar zeker een aanrader.
Wij zijn een weekend bij De Veerstal geweest met onze volwassen kinderen en aanhang, met z'n vijven in een 7 persoons huisje Type G. We hebben het heerlijk gehad, een heel mooi en net huisje. We hebben gebruik gemaakt van het winkeltje door via de app broodjes te bestellen, ideaal. Ook hebben we gebowld en een 3- gangen diner gehad in het gezellige restaurant, die zowel binnen als buiten omgetoverd was in kersstijl, heel erg sfeervol. Her eten was ook heerlijk. De omgeving is voor watersporters ern paradijs, maar vissers kunnen daar mooie plekjes vinden. En voornamelijk de vriendelijkheid van het personeel viel ons echt op. Je voelt je echt gezien als gast. Wij hebben het voornemen om in een ander seizoen ook eens terug te komen naar dit pareltje. Bedankt voor het bijdragen aan een fantastisch weekend.
Wat een mooi park in een prachtige omgeving, heerlijk restaurant, vriendelijk personeel. Wij hadden met zijn tweeën een 4 persoons chalet A, alles keurig netjes. Huiskamer was voor ons tweeën prima. Zou voor 4 personen te klein zijn vonden wij.
Leuk park met zeer nette huisjes. Wij verbleven in een 6 persoons huis met uitzicht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Broodjes bestellen kan makkelijk via de app en het restaurant is ook een aanrader. Wij verbleven al eerder dit jaar op de Veerstal en dat is ook de reden dat wij hier tijdens de herfstvakantie opnieuw geboekt hebben. Ook service is top, ivm een wedstrijd van onze dochter laat in de middag mochten wij zonder extra kosten langer verblijven zodat wij niet onnodig lang hoefde te vertoeven op de ijsbaan. Super fijn! Locatie is ook wat ons betreft zeer centraal. Leuk voor dagjes uit naar Arnhem centrum en Deventer centrum.
Samen met de kids in een 4 persoons chalet Cube verbleven voor een midweek in de herfstvakantie. Een heel mooi, modern, schoon en ruim chalet. Voorzien van alle gemakken. Daarnaast genoeg speelmogelijkheden voor kids tot ong 12 jaar (grote buitenspeeltuin met trampolines, binnenspeeltuin). We hebben er dankbaar gebruik van gemaakt en nog genoten van een uurtje bowlen. Ook het sjoelen was leuk. Een avond gegeten in restaurant de veerstal, goed gegeten, smakelijk en voor een redelijke prijs. Leuke uitstapjes in de omgeving. Al met al een heerlijk verblijf gehad. We komen zeker nog eens terug.
Adres & contact
-
Marsweg 12, 6988 BM Lathum
-
+31313631319
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen