Beschrijving

TopParken Recreatiepark de Wielerbaan ligt in de bosrijke omgeving van Wageningen. Het park biedt rust en natuur. Met een buitenzwembad is het een comfortabele uitvalsbasis. Ideaal voor het verkennen van de Veluwe en de Betuwe. Geschikt voor rustzoekers en natuurliefhebbers.

Wat heeft Recreatiepark De Wielerbaan te bieden?

  • Voor de kinderen
  • Eten & drinken
  • Wellness
  • Verhuur & recreatie
  • Praktische voorzieningen
  • Verblijfsmogelijkheden

Beoordelingen

M Mechta Beoordeling van Google
2,0

Wij willen hier graag onze ervaringen delen over ons verblijf op TopParken de Wielerbaan. In 2019 heeft het personeel het beheerdershuis waarschijnlijk zonder vergunning verbouwd. Daarbij hebben ze hun airco aan onze tuin gehangen, de afzuigkap van de keuken ook naar onze tuin geleid. Ze hebben een video-deurbel opgehangen die de helft van ons terras en chalet filmde, en een beveiligingscamera opgehangen die ons terrein vanaf de andere kant filmde. In de eerste herfst en winter al werd onze achtertuin bezaaid met hondenpoep van hun twee grote honden, die ze elke dag over de schutting naar ons gooiden. Ook lieten ze de honden in onze struiken en ernaast uit, op de speelplaats, bij het zwembad en op andere plekken van de camping, zonder ooit de uitwerpselen op te ruimen. Vervolgens hebben ze een jacuzzi naast de ramen van onze slaapkamers geplaatst. Na nieuwjaar wordt ons terrein constant van alle kanten bekogeld met vuurwerk, wat het chalet in brand kan steken. Daarna zijn ze een drone boven onze hoofden gaan gebruiken, om ons en ons terrein vanuit de hoogte te filmen. Met Halloween en Kerstmis plaatsten ze een grote muziekbox vlak naast ons, en tijdens de 'lawai-show' sprongen we samen met het chalet haast uit elkaar door een vreselijke herrie. Om zo'n evenement te organiseren heb je een vergunning nodig, en dat kan alleen op een speciale plek, maar niet vlak naast de chalets van de gasten van het park. En waarom moeten wij het personeel van het park uitleggen wat wel en niet kan? Zij zouden hier de orde moeten handhaven, maar in plaats daarvan veroorzaken ze juist veel overlast. Onbegrijpelijk... Naast dit asociale gedrag hebben ze ook een criminele praktijk bedacht: we hebben jarenlang hun water betaald in plaats van ons eigen water, en ook onze buurman is opgelicht. Naast het water gedragen de elektriciteitsmeters zich vreemd, wat wijst op stroomaftappen. Zo hebben meerdere chalets duizenden euro's meer betaald dan nodig is, en het personeel weigert op agressieve wijze vragen te beantwoorden en deze situatie recht te zetten. Het ontoereikende personeel lost alle problemen op twee manieren op: ze beloven dat ze alles zullen oplossen en vervolgens gebeurt er niets, of ze beginnen meteen te schreeuwen, ruzie te maken, te bedreigen en te beledigen. Daarbij betrekken ze hun kennissen of andere medewerkers van het park bij de ruzies, en er ontstaat een ware intimidatie. En we hebben nog niet alles hier opgeschreven...

Tina Speckenbach Beoordeling van Google
4,0

Slechte service; men wist dat de vaatwasaer kapot was maar heeft dat niet gecommumiceerd met ons. Koelkast was ook kapot waarvoor wij aansprakelijk werden gesteld. Terwijl wij er meteen melding van hebben gemaakt. Geen bezetting op de receptie. Restaurant heel beperkt of niet open. Al met al geen voorzieningen waarmee men wel adverteerd waardoor wij veel tijd kwijt waren( afwassen en receptionisten / personeel zoeken en zaken regelen) i.p.v. genieten van vrije tijd.

Joram Huisman Beoordeling van Google
8,0

Was allemaal prima, ik zat er in de winter. En niet voor vakantie. Dus het volstond helemaal. Kantine heeft me goed te eten gegeven. Ik was content.

Arjan Gastheer Beoordeling van Google
10

Hele fijne camping, ik heb op het camping gedeelte van her recreariepark gestaan. Heerlijk rustig, je hoort bijna niets van de wegen in de buurt. S ochtends en s avonds de vogeltjes lekker horen fluiten. Sanitair is een beetje basic, maar wel schoon en ruim voldoende toiletten e.d. Er is ook een ruimte met wasmachines en drogers, die werken prima, kost ca. 8,- voor wassen en drogen. Pluspunt wat je niet veel meer tegenkomt: je kunt parkeren bij je caravan + stroom en waterpunt bij elke kampeerplek.

Jan Adelmund Beoordeling van Google
8,0

We hebben hier voor de tweede keer een nacht doorgebracht in de camper. Van de huidige prijs zijn we geschrokken. Veertig euro voor een nacht. Dat hebben we nergens in Europa op onze reizen betaald. De voorzieningen voor kampeerders zijn niet extra luxe. De toiletten en douches zijn schoon, maar erg gedateerd. Wie heeft het verzonnen? Toiletpapier niet ophangen in de toiletten, maar in de toegangshal? Zijn de inkomsten zo schamel, dat er op toiletpapier bezuinigd moet worden?

Keet Ongeduld Beoordeling van Google
8,0

We vinden het een mooi park op een mooie locatie. Het restaurant was gedateerd en minder mooi maar we begrijpen dat ze er mee bezig zijn om dat mooier te maken. Heerlijk rustig, veel groen, fijn huisje, alles erop en eraan, goed schoon en we hebben het naar ons zin gehad. Wageningen is een leuke stad met lekkere eetgelegenheden, genoeg supermarkten en de omgeving is de moeite van het ontdekken waard. Kortom, een aanrader!

Fleur Scheelings Beoordeling van Google
4,0

Leuk park wel, maar erg jammer van de beschimmelde muren in de douches. S'avonds nog tot laat gillende en giechelende jongeren/kinderen om je tent hebben lopen was ook niet erg prettig. Personeel wat er werkt is erg vriendelijk en gastvrij, daar zouden de eigenaren nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Slippers afrekenen leek bijna teveel gevraagd. Tijdens de lunch was het eten best wel redelijk. De zoete aardappel frietjes zijn echt een aanrader, maar het brood is niet vers. Verder een leuke ervaring gehad!

Adres & contact

Plan je route