Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Vakantiepark De Krakeling te bieden?
- Praktische voorzieningen
Wat heeft Vakantiepark De Krakeling te bieden?
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Wifi
Beoordelingen
Mooi park met nette huisjes. Grote velden voor caravans
Ik heb weer enorm genoten van de dagen bij jullie. Top camping. Ik vroeg me af of er in de toekomst misschien een paar camper plaatsen komen ook in het naseizoen en winter.Dat zou fantastisch zijn
Mijn eerste kampeerweekend weer achter de rug en wat is de Krakeling toch een fijne camping! De mogelijkheid om al om 9 uur te komen en tot 21 uur te blijven zorgt voor extra ontspanning. De sfeer op de camping is altijd goed en alles netjes verzorgd. Dit jaar ook weer wat vernieuwing zoals nieuwe kranen en speeltoestellen.
Heerlijk midweek verblijf gehad in 6P bungalow met Hottub. Omdat we een beurs hadden (VSK) in Utrecht hadden we besloten om met 2 collegae (3P) deze bungalow te boeken. Elk onze eigen slaapkamer. Dat was echt perfect! In 20min waren we op de Jaarbeurs (we parkeerde de auto gratis naast het treinstation in Bunnink (15min rijden) en binnen 10min met de trein op Centraal. Einde dag terug in het huisjes gezellig wat koken en drankje doen, nog even de hottub in, en dag afsluiten. Perfect voor een beurs, gaan we zeker weer doen.
Een mooi opgezet park met prettige en schone lodges. De hottub is een erg leuke beleving en zeker een aanrader! De nabijheid van het bos, de stad (Zeist), horeca en fiets- en wandelroutes maken het verblijf compleet.
Wij hebben echt een heerlijk weekend gehad in een Lodge met hottub met de kinderen. De lodge was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden lagen uitstekend met hele fijne matrassen. De dieselgestookte hottub was een absolute pluspunt: geen gedoe met hout en de kinderen waren er niet uit te krijgen. De broodjesservice bij de koffiezaak is geweldig: eenvoudig online bestellen en ’s ochtends liggen de verse broodjes voor je klaar. Absoluut een aanrader, wij komen hier zeker nog eens terug!
Heel fijn verblijf gehad in een Wellness Lodge met hottub en sauna. Mooi gelegen, knus ingericht (kookgerei blijft ietwat beperkt in dit soort accommodaties maar daar voorzien we ons wel op ;-)), zelfs een wasmachine en droger aanwezig! Ruim opgezet park, vegetatie voorziet genoeg privacy. Enorm rustig zo net na de Nederlandse vakantieperiode en dus lekker kalm in het bos en zelfs in Utrecht. We komen graag terug en de diensten uit te testen die we deze eerste keer nog niet gebruikten!
Leuke camping aan het bos. Ik kom hier regelmatig voor de speeltuintjes (ik woon dichtbij) en verblijf hier ook wel eens. Ik zou de bos plekken aanraden omdat het hier vaak gezellig druk is, zonder seizoens plekken. Deze zijn juist aan het begin van de camping. Er zijn niet super veel toiletgebouwen, maar het voldoet. Prima restaurant en snackbar en op zondag in het hoogseizoen staat er een pizza truck, erg lekker! Er is geen zwembad, alleen een vijver maar dit is niet geschikt voor kleine kinderen.
Hele fijne camping. Zeer vriendelijk personeel. Groot maar lijkt niet zo als je op een veldje sta. Je mag om 9 uur in de ochtend op je plek aankomen. Achterin zijn de bosplekken met veel schaduw en leuke veldjes. Daar staan ook picknickbanken die je kan gebruiken. Klein speeltuintje waar veel ouders met kinderen staan. Redelijk gras op de velden. De seizoenplaatsen zijn op andere velden dan de losse plaatsen maar ziet er allemaal heel netjes uit. Vanuit de camping zo het bos in. Fijn voor de honden want vlakbij is een hondenlosloopbos. Rondom Zeist zijn trouwens veel losloopplekken. Schoon sanitair. Makkelijke broodjesservice met de app. Restaurant goed, makkelijk bestellen. De vijver is een prima speelplek voor de kinderen met zandstrandje en met bankjes rondom. Kortom, wij komen terug.
Heerlijke camping wanneer je een hond bij je hebt en van een goed restaurant op de camping houdt. Leuk wandelgebied direct achter de camping. Zwemmeer met gedeelte waar de hond in kan. Fijne ligging in midden Nederland. We komen zeker terug
Laatste 13 beoordelingen
Mooi park met nette huisjes. Grote velden voor caravans
Ik heb weer enorm genoten van de dagen bij jullie. Top camping. Ik vroeg me af of er in de toekomst misschien een paar camper plaatsen komen ook in het naseizoen en winter.Dat zou fantastisch zijn
Mijn eerste kampeerweekend weer achter de rug en wat is de Krakeling toch een fijne camping! De mogelijkheid om al om 9 uur te komen en tot 21 uur te blijven zorgt voor extra ontspanning. De sfeer op de camping is altijd goed en alles netjes verzorgd. Dit jaar ook weer wat vernieuwing zoals nieuwe kranen en speeltoestellen.
Heerlijk midweek verblijf gehad in 6P bungalow met Hottub. Omdat we een beurs hadden (VSK) in Utrecht hadden we besloten om met 2 collegae (3P) deze bungalow te boeken. Elk onze eigen slaapkamer. Dat was echt perfect! In 20min waren we op de Jaarbeurs (we parkeerde de auto gratis naast het treinstation in Bunnink (15min rijden) en binnen 10min met de trein op Centraal. Einde dag terug in het huisjes gezellig wat koken en drankje doen, nog even de hottub in, en dag afsluiten. Perfect voor een beurs, gaan we zeker weer doen.
Een mooi opgezet park met prettige en schone lodges. De hottub is een erg leuke beleving en zeker een aanrader! De nabijheid van het bos, de stad (Zeist), horeca en fiets- en wandelroutes maken het verblijf compleet.
Wij hebben echt een heerlijk weekend gehad in een Lodge met hottub met de kinderen. De lodge was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden lagen uitstekend met hele fijne matrassen. De dieselgestookte hottub was een absolute pluspunt: geen gedoe met hout en de kinderen waren er niet uit te krijgen. De broodjesservice bij de koffiezaak is geweldig: eenvoudig online bestellen en ’s ochtends liggen de verse broodjes voor je klaar. Absoluut een aanrader, wij komen hier zeker nog eens terug!
Heel fijn verblijf gehad in een Wellness Lodge met hottub en sauna. Mooi gelegen, knus ingericht (kookgerei blijft ietwat beperkt in dit soort accommodaties maar daar voorzien we ons wel op ;-)), zelfs een wasmachine en droger aanwezig! Ruim opgezet park, vegetatie voorziet genoeg privacy. Enorm rustig zo net na de Nederlandse vakantieperiode en dus lekker kalm in het bos en zelfs in Utrecht. We komen graag terug en de diensten uit te testen die we deze eerste keer nog niet gebruikten!
Leuke camping aan het bos. Ik kom hier regelmatig voor de speeltuintjes (ik woon dichtbij) en verblijf hier ook wel eens. Ik zou de bos plekken aanraden omdat het hier vaak gezellig druk is, zonder seizoens plekken. Deze zijn juist aan het begin van de camping. Er zijn niet super veel toiletgebouwen, maar het voldoet. Prima restaurant en snackbar en op zondag in het hoogseizoen staat er een pizza truck, erg lekker! Er is geen zwembad, alleen een vijver maar dit is niet geschikt voor kleine kinderen.
Hele fijne camping. Zeer vriendelijk personeel. Groot maar lijkt niet zo als je op een veldje sta. Je mag om 9 uur in de ochtend op je plek aankomen. Achterin zijn de bosplekken met veel schaduw en leuke veldjes. Daar staan ook picknickbanken die je kan gebruiken. Klein speeltuintje waar veel ouders met kinderen staan. Redelijk gras op de velden. De seizoenplaatsen zijn op andere velden dan de losse plaatsen maar ziet er allemaal heel netjes uit. Vanuit de camping zo het bos in. Fijn voor de honden want vlakbij is een hondenlosloopbos. Rondom Zeist zijn trouwens veel losloopplekken. Schoon sanitair. Makkelijke broodjesservice met de app. Restaurant goed, makkelijk bestellen. De vijver is een prima speelplek voor de kinderen met zandstrandje en met bankjes rondom. Kortom, wij komen terug.
Heerlijke camping wanneer je een hond bij je hebt en van een goed restaurant op de camping houdt. Leuk wandelgebied direct achter de camping. Zwemmeer met gedeelte waar de hond in kan. Fijne ligging in midden Nederland. We komen zeker terug
Helaas is de Krakeling geen hondvriendelijke camping meer sinds dit jaar. Het plaatsen van een simpele afrastering voor de hond is nu verboden. Zelfs onder je luifel mag dit niet! De reden? "Vind ik niet mooi" aldus de eigenaar van de camping; einde discussie. Dat een hond aan een lijn vastzetten met de tafeltjes en stoeltjes niet werkt was niet relevant. Jammer!
Vriendelijk ontvangst, goede en ruime plaatsen met speel gelegenheid. Zels voor de rustzoeker een goede plek. Zwembad was geweldig net als de animatie, alleen iets te weinig. Maar dat is het enige minpuntje. Wij komen zeker nog terug.
Mooie ruime camping, vooral de velden in het bos zijn prachtig. Ruimte plekken met op korte afstand watertap punt. Sanitair keurig schoon. Wakker worden van de vogels. En vlak bij bos waar de hond los mag. Verse broodjes niet vergeten te. bestellen voor 17 uur. Hadden t/m donderdag geboekt We mochten bij boeken tot zaterdag. Het is zalig om niet voor een bepaald tijdstip je plek te verlaten.
Adres & contact
-
Woudenbergseweg 17, 3707 HW Zeist
-
+31306915374
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen