Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Vakantiepark Hertenhorst te bieden?
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Vakantiepark Hertenhorst te bieden?
Voor de kinderen
- Animatieprogramma
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Rivier (of vlakbij)
- Zwembad buiten
Eten & drinken
- Restaurant
Verhuur & recreatie
- Fiets
Praktische voorzieningen
- Sanitair
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Een prachtig vrij nieuw en schoon chalet! Al ontbreken er nog wel wat dingen zoals een toiletrolhouder en handdoek- en kledinghaakjes. Vriendelijke medewerkster bij de receptie. Het park zelf is wat minder. Is nog wel in renovatie dus dat kan de oorzaak zijn. Erg slecht verlicht ‘s avonds. En er staan wat vaste stacaravans waarvan een deel er goed uitziet, maar ook een deel heel erg verwaarloosd. Het rustige park ligt in een bosrijke omgeving, maar wel vlakbij een drukke weg. Park heeft een cafetaria en een zwembad beiden in deze periode nog niet geopend. Daar kunnen we dus niet over oordelen. Al met al een prima verblijf.
Fantastische tijd gehad! Top park. Aanrader.
Ik heb een heerlijke tijd gehad tijdens mijn vakantie. De plek was prachtig gelegen midden in de natuur, wat zorgde voor rust en een ontspannen sfeer. Daarnaast waren de mensen ontzettend vriendelijk en behulpzaam, waardoor ik me meteen welkom voelde. Alles bij elkaar een geweldige ervaring die ik zeker zou aanraden!
Genoten met het gezin.
We kijken terug op een goed verblijf met ons gezin. Vriendelijk personeel, sanitair en voorzieningen zijn basic maar keurig schoon. Bovendien een mooie omgeving om op de fiets te verkennen!
Absoluut waardeloos rot park, super onvriendelijke mensen, onbehulpzaam, soms ronduit onbeschoft. Van service valt niet te spreken, het huisje was aardig maar geen schoonmaak spullen en dan na 3 weken klagen dat ik het niet netjes achter gelaten zou hebben terwijl het bezemschoon opgeleverd moet worden en ik de bezem er doorheen gehaald heb. Ik had een kosten aanvraag willen doen, heb daarmee schijnbaar gelijk geboekt, wilde dat per ommekeer ongedaan maken en kon 1000!!! Euro annuleringskosten betalen. Ga hier niet heen, boek niets, bespaar je de ellende, doe jezelf een lol en ga vooral ergens anders heen!
Wij zijn met gezin (kind 4 en baby 3 maanden) 3 daagjes geweest. Gewoon om te overnachten en apeldoorn in te gaan. Prima huisje met goede comfortabele meubels. Ruime douche en warm water. Kwa service hebben we niks echt nodig gehad. Speeltuin ook erg leuk en veel restaurants in de buurt.
Een nogal koude ontvangst, door iemand, die snel, onverstaanbaar, binnensmonds sprak. Mooi huisje, maar binnen viel e.e.a. nogal tegen. We hebben een paar dagen nodig gehad om de tientallen (!) vliegen weg te krijgen. De wc- bril was veel te klein voor de pot en zat erg los. Daarnaast was de inventaris heel summier. De bedden waren van slechte kwaliteit, er waren geen bedlampjes. We misten veel essentiële dingen, die je nodig hebt als je thuis kookt, zoals genoeg pannen, schalen, goed bestek. We zijn wèl goed geholpen door een aardige medewerker van het park, toen we problemen hadden om in het menu van de tv te komen. De handleidingen waren er wel, alles op één a-4tje, dus erg beperkt. Het is niet onze stijl om te klagen en hadden graag persoonlijk wat tips bij het weggaan gegeven, maar er was bij vertrek om 9.15 uur niemand om de sleutel in te leveren, bovendien was de receptie gesloten (?), dus dan maar op deze onsympathieke manier.
Een midweek verbleven op dit vakantiepark, echter slechte ervaring gehad met de service van dit park. Geen enkele dag mooi weer gehad, uiteindelijk één dag 25 graden gehad en besluit je om lekker te gaan zwemmen. Daar staan we dan voor een dichte poort bij het zwembad, terwijl de website aangeeft dat het zwembad al open had moeten zijn. Receptie blijkt om 11:00 nog gesloten, niemand op het park aanwezig om ons te helpen. Uiteindelijk een medewerker telefonisch gesproken, zwembad blijft de hele dag gesloten om het water schoon te maken. Waarom word dit niet gewoon ‘s nachts gedaan? We zijn erg teleurgesteld, daarnaast zijn grote delen van de camping enorm vervallen. Dan al niet te spreken over het feit dat er geen fatsoenlijke horeca gelegenheid aanwezig is. Ga niet naar dit park toe.
Laatste 9 beoordelingen
Een prachtig vrij nieuw en schoon chalet! Al ontbreken er nog wel wat dingen zoals een toiletrolhouder en handdoek- en kledinghaakjes. Vriendelijke medewerkster bij de receptie. Het park zelf is wat minder. Is nog wel in renovatie dus dat kan de oorzaak zijn. Erg slecht verlicht ‘s avonds. En er staan wat vaste stacaravans waarvan een deel er goed uitziet, maar ook een deel heel erg verwaarloosd. Het rustige park ligt in een bosrijke omgeving, maar wel vlakbij een drukke weg. Park heeft een cafetaria en een zwembad beiden in deze periode nog niet geopend. Daar kunnen we dus niet over oordelen. Al met al een prima verblijf.
Fantastische tijd gehad! Top park. Aanrader.
Ik heb een heerlijke tijd gehad tijdens mijn vakantie. De plek was prachtig gelegen midden in de natuur, wat zorgde voor rust en een ontspannen sfeer. Daarnaast waren de mensen ontzettend vriendelijk en behulpzaam, waardoor ik me meteen welkom voelde. Alles bij elkaar een geweldige ervaring die ik zeker zou aanraden!
Genoten met het gezin.
We kijken terug op een goed verblijf met ons gezin. Vriendelijk personeel, sanitair en voorzieningen zijn basic maar keurig schoon. Bovendien een mooie omgeving om op de fiets te verkennen!
Absoluut waardeloos rot park, super onvriendelijke mensen, onbehulpzaam, soms ronduit onbeschoft. Van service valt niet te spreken, het huisje was aardig maar geen schoonmaak spullen en dan na 3 weken klagen dat ik het niet netjes achter gelaten zou hebben terwijl het bezemschoon opgeleverd moet worden en ik de bezem er doorheen gehaald heb. Ik had een kosten aanvraag willen doen, heb daarmee schijnbaar gelijk geboekt, wilde dat per ommekeer ongedaan maken en kon 1000!!! Euro annuleringskosten betalen. Ga hier niet heen, boek niets, bespaar je de ellende, doe jezelf een lol en ga vooral ergens anders heen!
Wij zijn met gezin (kind 4 en baby 3 maanden) 3 daagjes geweest. Gewoon om te overnachten en apeldoorn in te gaan. Prima huisje met goede comfortabele meubels. Ruime douche en warm water. Kwa service hebben we niks echt nodig gehad. Speeltuin ook erg leuk en veel restaurants in de buurt.
Een nogal koude ontvangst, door iemand, die snel, onverstaanbaar, binnensmonds sprak. Mooi huisje, maar binnen viel e.e.a. nogal tegen. We hebben een paar dagen nodig gehad om de tientallen (!) vliegen weg te krijgen. De wc- bril was veel te klein voor de pot en zat erg los. Daarnaast was de inventaris heel summier. De bedden waren van slechte kwaliteit, er waren geen bedlampjes. We misten veel essentiële dingen, die je nodig hebt als je thuis kookt, zoals genoeg pannen, schalen, goed bestek. We zijn wèl goed geholpen door een aardige medewerker van het park, toen we problemen hadden om in het menu van de tv te komen. De handleidingen waren er wel, alles op één a-4tje, dus erg beperkt. Het is niet onze stijl om te klagen en hadden graag persoonlijk wat tips bij het weggaan gegeven, maar er was bij vertrek om 9.15 uur niemand om de sleutel in te leveren, bovendien was de receptie gesloten (?), dus dan maar op deze onsympathieke manier.
Een midweek verbleven op dit vakantiepark, echter slechte ervaring gehad met de service van dit park. Geen enkele dag mooi weer gehad, uiteindelijk één dag 25 graden gehad en besluit je om lekker te gaan zwemmen. Daar staan we dan voor een dichte poort bij het zwembad, terwijl de website aangeeft dat het zwembad al open had moeten zijn. Receptie blijkt om 11:00 nog gesloten, niemand op het park aanwezig om ons te helpen. Uiteindelijk een medewerker telefonisch gesproken, zwembad blijft de hele dag gesloten om het water schoon te maken. Waarom word dit niet gewoon ‘s nachts gedaan? We zijn erg teleurgesteld, daarnaast zijn grote delen van de camping enorm vervallen. Dan al niet te spreken over het feit dat er geen fatsoenlijke horeca gelegenheid aanwezig is. Ga niet naar dit park toe.
Adres & contact
-
Kaapbergweg 45, 7361 TG Beekbergen
-
+31362002250
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen