Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Vakantiepark Het Grote Bos te bieden?
- Sport en spel
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Vakantiepark Het Grote Bos te bieden?
Sport en spel
- Bowling- of kegelbanen
- Padel
Voor de kinderen
- Animatieprogramma
- Indoorspeeltuin
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Waterglijbaan
- Zwembad buiten
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Restaurant
- Snackbar / Cafetaria
Verhuur & recreatie
- Fiets
- Skelter
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Sanitair
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
Beoordelingen
Op zich een prima huisje, degelijke spullen. Plek aan het sportveld was ook rustig. Toch een 3 sterren, heeft met schoonmaak te maken. In de badkamer vonden we nog oude sokken vorige huurder. Maar bovenal bij 1 bed/matras vieze verschimmelde luierdoekjes. Gelukkig hoefden we dit bed niet te gebruiken! Dit kan echt niet!!! En schimmelplek in hoek douche!
Fijne plek voor ontspanning, makkelijk parkeren.
Leuk
Prima kamperen
Mooie plek met ruim gelegen huisjes en mooie ligging. Aardige inrichting. Alleen horeca is zeer matig.
Groot!
Wij komen al jaren kamperen bij RCN en ook op het grote bos komen wij meerdere keren perjaar. Prijs kwaliteit is gewoon prima, park wordt goed onderhouden sanitair is netjes en schoon, kortom goed genoeg. Echter de Horeca is niet meer te betalen, zelfs de snackbar is duur, koop je een bakje friet gewoon belachelijk wat je voor je euro's krijgt. Een klein bakje friet is nog te weinig voor een peuter en de normale portie was 2 jaar geleden een klein frietje. Heel slecht
Gekampeerd. Veld was nieuw maar nog niet goed groen. Veel kale plekken. Leuk zwembad maar veel te klein. Je kan er net in, maar zwemmen kan je het niet noemen. Ze moeten geen lekken uitbreiden maar fasiliteiten
Plek besproken, erg vriendelijk personeel. Wel een beetje vreemd dat je € 35,- moet betalen als je een plaats voor een gehele maand bespreekt. Echter kan het personeel hier niets aan doen.
Groot en best ruim opgezet park. Ik was hier buiten het kampeer seizoen. En heb, misschien daardoor, het park als aangenaam rustig ervaren.
Laatste 18 beoordelingen
Op zich een prima huisje, degelijke spullen. Plek aan het sportveld was ook rustig. Toch een 3 sterren, heeft met schoonmaak te maken. In de badkamer vonden we nog oude sokken vorige huurder. Maar bovenal bij 1 bed/matras vieze verschimmelde luierdoekjes. Gelukkig hoefden we dit bed niet te gebruiken! Dit kan echt niet!!! En schimmelplek in hoek douche!
Fijne plek voor ontspanning, makkelijk parkeren.
Leuk
Prima kamperen
Mooie plek met ruim gelegen huisjes en mooie ligging. Aardige inrichting. Alleen horeca is zeer matig.
Groot!
Wij komen al jaren kamperen bij RCN en ook op het grote bos komen wij meerdere keren perjaar. Prijs kwaliteit is gewoon prima, park wordt goed onderhouden sanitair is netjes en schoon, kortom goed genoeg. Echter de Horeca is niet meer te betalen, zelfs de snackbar is duur, koop je een bakje friet gewoon belachelijk wat je voor je euro's krijgt. Een klein bakje friet is nog te weinig voor een peuter en de normale portie was 2 jaar geleden een klein frietje. Heel slecht
Gekampeerd. Veld was nieuw maar nog niet goed groen. Veel kale plekken. Leuk zwembad maar veel te klein. Je kan er net in, maar zwemmen kan je het niet noemen. Ze moeten geen lekken uitbreiden maar fasiliteiten
Plek besproken, erg vriendelijk personeel. Wel een beetje vreemd dat je € 35,- moet betalen als je een plaats voor een gehele maand bespreekt. Echter kan het personeel hier niets aan doen.
Groot en best ruim opgezet park. Ik was hier buiten het kampeer seizoen. En heb, misschien daardoor, het park als aangenaam rustig ervaren.
Grote en ruime camping midden in de bossen. Veel speeltuin mogelijkheden voor alle leeftijden, goede horeca mogelijkheden en veel te doen in de omgeving. Ik kom hier regelmatig (zomer en winter) spelen met een peuter en kamperen in het voorseizoen. De plekken zijn ruim en ingedeeld per veldje. Sanitair is prima, de douche doet het alleen maar 5 minuten waarna je 5 minuten moet wachten tot de straal weer aan gaat. Er zijn ook best veel huisjes en vaste stacaravans maar deze staan wel redelijk apart op de camping.
Als je toekomt denk je mooi verzorgd park, tot je aan je huisje komt.. enorm verwaarloosd, ernstig vervuild, bedden slecht en versleten.. Wij gaan er nooit meer!!
We hebben op de "winter" camping gestaan met onze @kip Shelter. Prachtige plek, midden in bos, ruim, schoon en prachtig verwarmend sanitair. We konen zeker terug, goede faciliteiten voor een top prijs Heel klein minpuntje, handig om een afvalcontainer bij het winter camping veld te zetten.
Wij hadden een campeer plek met privé santair ( een veredeld kippehok) Niet meer van deze tijd! Veel te klein ,als je je omkleed hing je met je handdoek badjas in toilet. Je kon met recht je kont niet keren! Geen los stopcontact voor scheren of krultang. Kachel hangt op gezicht hoogte ,blaast tot je bijna van je stekkie gaat. Alles zeiknat. Veel te duur !!! We zijn luxer gewend voor minder geld. Prachtig park verder. Maar privé sanitair op dit park is waardeloos!!
Camping Groene Bos is een heel ruim opgezette groene en rustige camping. De huisjes staan ruim uit elkaar en er is veel ruimte om te spelen voor de kinderen. Wij hadden huisje Beukenrode, een lekker ruim huisje. De volgende keer zouden we een huisje zoeken met ook een toilet boven, want de trap kraakte hard waardoor steeds kinderen wakker werden. De woonkamer/keuken is sfeervol ingericht en van alle benodigdheden voorzien (en voldoende borde/glazen/bestek/pannen etc - alleen een plastic spullen voor baby). De badkamer was wel heel sober en aan de kleine kant, beperkte ophangmogelijkheden. De camping heeft een mooi vernieuwd (voetbal)terrein met interactieve spelen, voor kinderen/tieners (en volwassenen) van alle leeftijden. Onze kinderen hebben zich hier uitstekend vermaakt. Het zwembad is mooi en recent uitgebreid met mooie glijbanen, helaas niet verwarmd dus zelfs in augustus nog aan de frisse kant. Het restaurant is gezellig en ligt direct naast het centrale plein en een speeltuin, dus heel prettig om ook met jonge kinderen te eten. De receptie is vaak open en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er zijn allerlei leuk animatieprogramma's voor kinderen van alle leeftijden.
Laatste week zomervakantie daar geboekt. Helaas is er dan vrijwel niks qua animatie te doen. Hele bouwvak veel live muziek maar buiten de bouwvak om niks. Het huisje sparrendaal was zooo smerig. Overal hondenharen. Een kleedje wat in de kamer lag zat vol haren. Overal spinnenwebben vol hondenharen. In de keuken waren alle bestek, servies en glazen smerig. Als je de vaatwasser aan zette rook je de afvoer. Tegels in de badkamer die er afspringen. Vloer van de badkamer mag wel een flinke schrobben gebruiken. Geen veger aanwezig in t huisje. Alleen een stofzuiger die vol haren zat. Dus met een buiten bezem wat kunnen aanvegen tussendoor. Boven op de slaapkamers lagen kleding stukken van vorige gasten onder de bedden. Vuilnis moet je helemaal voor bij de receptie bij de milieu straat brengen. Eten en drinken in het restaurant zijn rete duur. In het zelfde gebouw zit ook een snackbar. Bestel je een bittergarnituur bij de snackbar ben je de helft goedkoper uit dan in het restaurant. In het winkeltje zitten vaste camping gasten achter de kassa. Jonge meisjes van 10 jaar. Gemotoriseerde steps en fatbike zijn verboden tot 16 jaar. Maar vaste gasten mogen er blijkbaar wel op rijden over de camping. Klachten doet rcn helemaal niks mee. Onvriendelijk personeel. Als het warm weer is worden er niks qua animatie met de kinderen gedaan. Bijvoorbeeld bij het zwembad. Zwembad moet verwarmd zijn maar is koud en heel vies. Ze hebben er tegels liggen waar je geheid op je bek gaat. Regelrechte ramp rcn het grote bos. Voor ons nooit weer. Smerig park en Onvriendelijk personeel.
Prachtig vakantiepark, mooi chalet (type Rijsenburg) en voldoende te doen in de omgeving op prima afstand van het park (hooguit 1/2 uurtje)! Animatie aanwezig op park, supermarkten in de buurt aanwezig.
Een minder valide huisje gehuurd Maar was niet geschikt voor iemand met een rolstoel TE klein en moeilijk bewegen in een te kleine ruimte Douche was erg smerrig en de wc pot was geen verhoogde Bovendien was het nog een erg verouderd en uitgeleeft huisje Brandvlekken in de bank en de stoel Leren eetkamestoelen daar geen leer meer op zat magnetron met roest er in binnenkomen met de rolstoel was ook een ellende er moest eerst iemand naar binnen gaan om een oprijplaat goed te leggen en als ik binnen was moest de plaat weer verwijderd worden anders ging de deur niet dicht zo kan ik nog wel meer gebreken opnoemen maar hier is de ruimte klein voor na de klacht werd er gezegd als het je niet bevalt verlaat je het park toch Lekker klantvriendelijDus nooit meer RCN
Adres & contact
-
Hydeparklaan 24, 3941 ZK Doorn
-
+31343513644
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen