Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Vakantiepark Het Lierderholt te bieden?
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Vakantiepark Het Lierderholt te bieden?
Voor de kinderen
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Rivier (of vlakbij)
- Waterspeeltuin
Eten & drinken
- Restaurant
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Sanitair
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Hele fijne week gehad. We hadden prachtig chalet via Airbnb. Dochter heeft zich uitstekend vermaakt met het animatie programma. Elke avond met treintje naar theater, een roofvogelshow, knutselen disco etc. Er stond op site dat er verwarmde buitenzwembaden waren maar het water was echt ijskoud. Hebben bij Decathlon in Apeldoorn (kwartiertje rijden) maar even een swimsuit voor m'n dochter gekocht zodat ze toch lekker gebruik kon maken van het zwembad.
Mooie camping en omgeving, nu net weer terug van een paar fantastische dagen bij jullie. Nu aan de wildstrook gestaan. Wat een belevenis wilde zwijnen voorbij horen komen en uilen gehoord. Mooi en super park
Op de campingplaatsen met privé sanitair gestaan en veel geld betaald voor deze service. Je had 2 minuten warm water en dit kon de volgende dag pas gemeld worden waarop aangegeven werd dat er weer een dag later iemand naar zou kijken. Lullig als je er maar een weekend bent en er was totaal geen coulance. Nee...kans verkeken op een terugkerende gast.
Waardeloos. Blijf daar weg. Onprofessioneel management.
Mooi gelegen camping
VERY BAD EXPERIENCE!!!!! After booking, paying, and arriving at the property after a two-hour drive with my wife and brother, we were not allowed to check in. The reason given was my company car. They claimed that they do not accommodate workers. Even after I explained that I was there with my family, that it was the only car I had, and that it only contained fishing equipment, they still refused to let us in. I was very surprised by their attitude, especially since I had informed the customer service center in advance that I would be arriving in a company van, and they confirmed that it would not be a problem. I have evidence to support everything I am stating. They told me that my payment (€400) would be refunded. However, after returning home, I received a phone call from a very unpleasant and arrogant woman, who informed me that the money would not be refunded under any circumstances and then abruptly ended the call. She identified herself as the owner of bungalow 474 (Forest Family Home in Beekbergen). To this day, I have not received any refund despite repeated attempts to contact them. I consider this to be outright fraud. If you are not Dutch, be cautious. Avoid bungalow number 474.Very very bad experience!!!!!!
Wij stonden hier met onze camper. Hele vriendelijke ontvangst. Hele mooie plekken met genoeg privacy. Heerlijke douches en schoon sanitair. En je loopt zo het bos in.
Hele leuke locatie waar we met bijna 80 man een stamppot buffet hebben gegeten. Alles prima geregeld. Zeer vriendelijk personeel en het eten was gewoon erg lekker. Prima locatie en voldoende parkeergelegenheid.
Geweldig park, luxe boschalet lag echt prachtig, vlakbij zwembad en uitgang richting bos. Veel honden op het park, veel prullenbakken en poepzakjes zien hangen. Bii minder mooi weer vraag ik me af of we zo enthousiast zouden zijn. Leuk zwembad, ook voor de kleinsten.
Omdat het vorig jaar zo goed beviel, zijn we terug gegaan, maar dit keer wel in een boslodge luxe, die wat dichterbij de voorzieningen liggen. We waren er precies in de 2 weken met wat slechter weer, veel regen en kou, gelukkig hadden we een veranda. Het was erg vochtig. Ondanks het wat slechtere weer hebben we toch weer volop genoten van de mooie camping en de prachtige bos. Wilde zwijntjes gespot! Animatieteam is Super enthousiast. Het zwembadwater was steenkoud, dat mag wel meer verwarmd worden. Nadeel van de boslodge luxe is dat de auto verder weg geparkeerd moet worden, dus je moet een stuk lopen met de boodschappen. Verder een hele mooie caravan met veel opbergruimte en een fijne douche. We hebben 2x fantastisch gegeten bij de Lierderhoeve, en de snackbar beviel ook erg goed. Jammer dat de poolbar veel dicht was, maar dat kwam door het weer. Tijdens het zomerfeest weekend was het wel heel vol op de camping, parkeren was een uitdaging. Maar ons bevalt het zo goed daar, dat we alweer geboekt hebben voor volgende zomer maar dan in een chalet chique, nu al zin in!
Laatste 13 beoordelingen
Hele fijne week gehad. We hadden prachtig chalet via Airbnb. Dochter heeft zich uitstekend vermaakt met het animatie programma. Elke avond met treintje naar theater, een roofvogelshow, knutselen disco etc. Er stond op site dat er verwarmde buitenzwembaden waren maar het water was echt ijskoud. Hebben bij Decathlon in Apeldoorn (kwartiertje rijden) maar even een swimsuit voor m'n dochter gekocht zodat ze toch lekker gebruik kon maken van het zwembad.
Mooie camping en omgeving, nu net weer terug van een paar fantastische dagen bij jullie. Nu aan de wildstrook gestaan. Wat een belevenis wilde zwijnen voorbij horen komen en uilen gehoord. Mooi en super park
Op de campingplaatsen met privé sanitair gestaan en veel geld betaald voor deze service. Je had 2 minuten warm water en dit kon de volgende dag pas gemeld worden waarop aangegeven werd dat er weer een dag later iemand naar zou kijken. Lullig als je er maar een weekend bent en er was totaal geen coulance. Nee...kans verkeken op een terugkerende gast.
Waardeloos. Blijf daar weg. Onprofessioneel management.
Mooi gelegen camping
VERY BAD EXPERIENCE!!!!! After booking, paying, and arriving at the property after a two-hour drive with my wife and brother, we were not allowed to check in. The reason given was my company car. They claimed that they do not accommodate workers. Even after I explained that I was there with my family, that it was the only car I had, and that it only contained fishing equipment, they still refused to let us in. I was very surprised by their attitude, especially since I had informed the customer service center in advance that I would be arriving in a company van, and they confirmed that it would not be a problem. I have evidence to support everything I am stating. They told me that my payment (€400) would be refunded. However, after returning home, I received a phone call from a very unpleasant and arrogant woman, who informed me that the money would not be refunded under any circumstances and then abruptly ended the call. She identified herself as the owner of bungalow 474 (Forest Family Home in Beekbergen). To this day, I have not received any refund despite repeated attempts to contact them. I consider this to be outright fraud. If you are not Dutch, be cautious. Avoid bungalow number 474.Very very bad experience!!!!!!
Wij stonden hier met onze camper. Hele vriendelijke ontvangst. Hele mooie plekken met genoeg privacy. Heerlijke douches en schoon sanitair. En je loopt zo het bos in.
Hele leuke locatie waar we met bijna 80 man een stamppot buffet hebben gegeten. Alles prima geregeld. Zeer vriendelijk personeel en het eten was gewoon erg lekker. Prima locatie en voldoende parkeergelegenheid.
Geweldig park, luxe boschalet lag echt prachtig, vlakbij zwembad en uitgang richting bos. Veel honden op het park, veel prullenbakken en poepzakjes zien hangen. Bii minder mooi weer vraag ik me af of we zo enthousiast zouden zijn. Leuk zwembad, ook voor de kleinsten.
Omdat het vorig jaar zo goed beviel, zijn we terug gegaan, maar dit keer wel in een boslodge luxe, die wat dichterbij de voorzieningen liggen. We waren er precies in de 2 weken met wat slechter weer, veel regen en kou, gelukkig hadden we een veranda. Het was erg vochtig. Ondanks het wat slechtere weer hebben we toch weer volop genoten van de mooie camping en de prachtige bos. Wilde zwijntjes gespot! Animatieteam is Super enthousiast. Het zwembadwater was steenkoud, dat mag wel meer verwarmd worden. Nadeel van de boslodge luxe is dat de auto verder weg geparkeerd moet worden, dus je moet een stuk lopen met de boodschappen. Verder een hele mooie caravan met veel opbergruimte en een fijne douche. We hebben 2x fantastisch gegeten bij de Lierderhoeve, en de snackbar beviel ook erg goed. Jammer dat de poolbar veel dicht was, maar dat kwam door het weer. Tijdens het zomerfeest weekend was het wel heel vol op de camping, parkeren was een uitdaging. Maar ons bevalt het zo goed daar, dat we alweer geboekt hebben voor volgende zomer maar dan in een chalet chique, nu al zin in!
WAARDELOOS!! Hier komen wij echt NOOIT weer!! Hadden voor 2 nachten de camperplaats geboekt, ivm slecht weer wilden we eerder weg. De kosten van de 2e nacht kregen we NIET terug!! dat was hun beleid. Maar als er vanavond een andere camper staat vangen ze dus dubbel geld. FLESSENTREKKERIJ is dat!! Schaam je Liederholt!!
Grote camping met ruime plaatsen. Eigen tappunt. Sanitair is schoon. Prettig animatieteam. Voelen de kinderen aan. Veel overlast van 24/7 blaffende honden, op alle velden. Je wordt er helemaal gek van. Er iets van zeggen levert bijna ruzie op
Het park ziet er mooi uit, zwembad is heel mooi en word netjes bijgehouden. Echter is hier niemand aanwezig voor zwembad toezicht. Kinderen lopen omhoog in de glijbanen en ouders zeggen hier niks van. Mijn dochter is gevallen in het zwembad met ernstig letsel en er was geen personeel aanwezig. Eenmaal bij de receptie kregen wij verkeerde gegevens van de spoed dokter door en werden wij geholpen door omstanders. Na mail directie werd het een beetje omschreven alsof het maar normaal is dat er niemand bij het zwembad staat. Directie was alleen maar aan het “ja maar” zonder echt iets voor ons te willen betekenen. Ik heb me erg alleen gevoeld als alleenstaande moeder. Van het personeel in het restaurant hebben wij 1 jonge heer gezien die echt vriendelijk was, de rest is geargiteerd en er kan geen lach vanaf. Animatie team is top. De jongens en meiden zijn lief voor de kids en ze hebben leuke activiteit. Jammer dat het park zich uitbreidt maar het personeel sterk afneemt.
Adres & contact
-
Spoekweg 49, 7361 TM Beekbergen
-
+31555061458
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen