Foto's
Veluwecamping De Pampel
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Veluwecamping De Pampel te bieden?
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Wellness
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Veluwecamping De Pampel te bieden?
Voor de kinderen
- Animatieprogramma
- Indoorspeeltuin
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Peuterbad
- Zwembad buiten
Eten & drinken
- Campingwinkel / Supermarkt
- Restaurant
- Snackbar / Cafetaria
Wellness
- Whirlpool
Praktische voorzieningen
- Sanitair
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Mooi ligging en een leuk buitenbad voor kinderen maar verder geen aanrader! Er rijdt een man over het park die constant iedereen aanspreekt op een bandje, mijn zoontje moest met een vriendje zelfs meekomen naar de receptie, ze zijn hier erg van geschrokken,erg intimiderend. Dit terwijl ik had afgesproken dat we bezoek ivm een verjaardag naderhand zouden betalen (ik vind niet dat ons bezoek daarvoor hoeft op te draaien) toen zei hij ook nog eens dat dit niet waar was, waarom zou ik liegen? Daarnaast een asociale eigenaar,scheldt je gewoon uit wanneer je je bandje niet om hebt maar in je zak. Het sanitair is te goor voor worden. 1 douche blijft naar urine ruiken en de hele week dat wij er waren zat er bloed op de tegels in de vrouwen wc. Te goor voor woorden die wc’s hoe je het aantrof, dit ligt ook aan de campinggasten maar ik zou zeggen; ipv iedereen te controleren op de bandjes, pak een doekje en maak eens wat vaker schoon.
In de meivakantie naar de Pampel geweest. Prima camping, maar van een 5 sterren camping toch echt meer verwacht. Leuk zwembad, er liggen zonnecollectoren, maar die doen vrij weinig volgens mij, want het water was echt ijskoud. Sanitair is oké, maar er wordt veel te weinig schoongemaakt. Grootste gedeelte van de dag is het niet lekker schoon en fris. Toen we aankwamen was de glasbak en de papiercontainers al overvol, maar ze zijn de hele week niet geleegd. Leuke animatie voor de kinderen tot 12 jaar. Kortom, leuke vakantie gehad op de pampel, maar haal er maar wel rustig 2 sterren af. De eigenaar was verre van vriendelijk, maar daar heb je verder niet zoveel mee te maken, dus dat scheelt.
De locatie is fantastisch, maar de gastvrijheid is echt vreselijk! Bij aankomst vraag ik of er mogelijkheden zijn om 1 dag langer te blijven. Er werd totaal niet mee gedacht door hen. Terwijl er wel opties waren. De week ervoor was ik een dag op visite en vroeg ik bij de receptie waarom ik op de website geen 2 dagen kan boeken, terwijl de camping driekwart leeg staat. Ik kreeg een heel vaag antwoord. Werd wederom weer totaal niet mee gedacht. Ook onze vrienden hebben meerdere negatieve ervaringen gehad wat betreft klantvriendelijkheid. Het zwembadwater was erg koud, ook het binnen zwembad, dat was jammer.
Samen met onze dochters van 7 en 1,5 jaar oud zijn wij van 24 april t/m 1 mei op deze camping geweest. Wij stonden op plek 303, wat een plek was in een soort hofje met een leuke speeltuin in het midden en dicht bij andere voorzieningen maar toch rustig gelegen. Voor onze kinderen ideaal, onze dochter van 7 had binnen een paar minuten na aankomst al vriendinnen gemaakt en ging zelfstandig op pad, en onze jongste dochter kon zich uitleven in de speeltuin waar wij vanaf onze kampeerplek goed zicht op haar hadden. Zwembad ziet er enorm leuk uit met watertoestellen en spraypark. Nu nog te koud voor onze jongste maar onze oudste dochter had er geen last van. Campingwinkel is klein maar heeft alles wat je voor nood nodig hebt, iedere ochtend vers afgebakken broodjes. Indoor speeltuin beviel onze oudste ook goed, andere speeltuinen zijn ook heel fijn evenals de animatie: er werd genoeg georganiseerd (en gebruik van gemaakt). Sanitair is netjes en schoon, er is daar een magnetron aanwezig mocht je wat moeten opwarmen. Snackbar, restaurant en terras vonden wij prima, genoeg keuze, goede kwaliteit en gezellig zitten. Ook de aankleding deed ons denken aan de Davy Crocket ranch van Disneyland Parijs, dus helemaal gezellig. Omgeving is prachtig: camping ligt midden in de bossen, in de omgeving zijn er leuke dorpjes om te bezoeken waar je dan ook gelijk een boodschap kunt doen. Tevens veel bezienswaardigheden en andere uitjes. Kortom voor ons is het een hele fijne week geweest en hebben daarom ook besloten om komende zomer terug te komen voor een aantal weken!
Wij hadden een kampeerplaats met privésanitair midden tussen de bomen. De eekhoorns liepen gewoon voor je neus, prachtig om te zien! Leuk speelparadijs voor de kids, 3 zwembaden, heerlijk restaurant, al met al een superleuke camping! Je kan zo vanaf de camping ook het bos in. Echt een aanrader, wij gaan dit jaar weer!
Wij hebben dit jaar een seizoensplek gehad op de camping en gaan dat aankomend jaar weer doen, voor de kinderen een ideale camping. Niet al te groot, maar klein en gezellig. De animatie was in de vakantieperiodes echt top. Wij hebben heerlijke weekendjes en vakanties gehad op camping de Pampel. Het restaurant, sanitair en zwembad zijn prima verzorgd.
Wij verbleven hier een lang weekend in juni. De camping is groot en er zijn verschillende opties qua kampeerplaatsen. Op een open veld of juist wat meer privacy met bosjes omheind. Wij hadden op basis van de plattegrond een voorkeur opgegeven voor plaats 401. Dit is een wat kleiner veldje, dicht bij sanitair en zwembad. Helaas ook met het minste speeltuintje, alleen een kleine glijbaan en zandbak. Over de hele camping zijn er overigens wel genoeg leuke speelgelegenheden. De plekken op dit veld waren ok, maar ben blij dat we geen regen hebben gehad. Want de plekken liggen wat in een kuil en we hadden zeker in een plas water gestaan. Het sanitair is niet best. De douches hebben een zwakke straal en een timer van 5 min, waarna je weer 5 min moet wachten. Hierdoor bijna onmogelijk om normaal je haar te wassen. En ondanks dat het best druk was met kampeerders, werden ook de toiletten maar 1x per dag schoon gemaakt. S' avonds wilde ik deze eigenlijk niet meer gebruiken, zo vies! Zwembad helemaal leuk. Deel kan overdekt worden. Groot peuterbad, glijbaan en ook ruimte on baantjes te trekken. Peuterbad afgezet met hekken voor extra veiligheid, top! Openingstijden van het Supermarktje was zeer beperkt 1 a 2 uurtjes op een dag en dichtsbijzijnde gewone supermarkt toch ook wel minimaal kwartier rijden. Maar als je hier rekening mee houd is het prima. Toen wij er waren was er helaas geen animatie, maar gelukkig is er genoeg te doen op de camping. Het restaurant en het terras zijn een prima plekje voor hapje en drankje. Één keer in de avond gegeten maar die ervaring was minder. We werden heel erg opgejaagd om snel een keuze te maken en te bestellen. "Omdat ze een kleine keuken hebben en we dan met de bestelronde mee konden"?? Het restaurant was voor 1/3 gevuld....? Eten verder prima. Al met al mooie camping in een mooie omgeving. We hebben een leuke tijd gehad en super voor kinderen.
Kamperen met Privé sanitair: de prijs was fors! €534,00 voor 9 nachten. Dan verwacht je toch zeker een warme douche voor 2 personen en de mogelijkheid om de afwas te kunnen doen... Helaas ... dat kon niet. Naast 1 wastafel binnen was er buiten geen aanrechtje waar dit mogelijk was. Toen we aankwamen stonk het gebouwtje zo erg dat deze alsnog schoon werd gemaakt. Voor ons niet nog een keer!!!! Jammer, want de locatie is prima!
Een kind vriendelijke en leuke gezins camping. Wij komen hier al voor het 4e jaar. Onze kinderen willen niet anders dan naar de pampel. Personeel die zijn best doet om iedereen naar het zin te maken. Sanitair is schoon en netjes. Ja het is ook wel wat de gasten zelf doen hoelaat je het achter want daar heeft de eigenaar geen vloed op. Dat ongeluk wat laatst gebeurde was een noodlottig ongeluk. En gelukkig gaat het goed met het meisje. Maar wat ik zag was dat het personeel met veel rust en professionaliteit de situatie onder controle hadden. Prima samenwerking met de hulpverlening en dat op een drukke vertrek en aankomst dag liep alles goed. Als kleine Tip het winkeltje mag wel iets langer open zijn. En een dikke 10 voor de animatie die doen het top. Kinderen vinden het geweldig. Volgende jaar komen wij zeker terug..
Laatste 9 beoordelingen
Mooi ligging en een leuk buitenbad voor kinderen maar verder geen aanrader! Er rijdt een man over het park die constant iedereen aanspreekt op een bandje, mijn zoontje moest met een vriendje zelfs meekomen naar de receptie, ze zijn hier erg van geschrokken,erg intimiderend. Dit terwijl ik had afgesproken dat we bezoek ivm een verjaardag naderhand zouden betalen (ik vind niet dat ons bezoek daarvoor hoeft op te draaien) toen zei hij ook nog eens dat dit niet waar was, waarom zou ik liegen? Daarnaast een asociale eigenaar,scheldt je gewoon uit wanneer je je bandje niet om hebt maar in je zak. Het sanitair is te goor voor worden. 1 douche blijft naar urine ruiken en de hele week dat wij er waren zat er bloed op de tegels in de vrouwen wc. Te goor voor woorden die wc’s hoe je het aantrof, dit ligt ook aan de campinggasten maar ik zou zeggen; ipv iedereen te controleren op de bandjes, pak een doekje en maak eens wat vaker schoon.
In de meivakantie naar de Pampel geweest. Prima camping, maar van een 5 sterren camping toch echt meer verwacht. Leuk zwembad, er liggen zonnecollectoren, maar die doen vrij weinig volgens mij, want het water was echt ijskoud. Sanitair is oké, maar er wordt veel te weinig schoongemaakt. Grootste gedeelte van de dag is het niet lekker schoon en fris. Toen we aankwamen was de glasbak en de papiercontainers al overvol, maar ze zijn de hele week niet geleegd. Leuke animatie voor de kinderen tot 12 jaar. Kortom, leuke vakantie gehad op de pampel, maar haal er maar wel rustig 2 sterren af. De eigenaar was verre van vriendelijk, maar daar heb je verder niet zoveel mee te maken, dus dat scheelt.
De locatie is fantastisch, maar de gastvrijheid is echt vreselijk! Bij aankomst vraag ik of er mogelijkheden zijn om 1 dag langer te blijven. Er werd totaal niet mee gedacht door hen. Terwijl er wel opties waren. De week ervoor was ik een dag op visite en vroeg ik bij de receptie waarom ik op de website geen 2 dagen kan boeken, terwijl de camping driekwart leeg staat. Ik kreeg een heel vaag antwoord. Werd wederom weer totaal niet mee gedacht. Ook onze vrienden hebben meerdere negatieve ervaringen gehad wat betreft klantvriendelijkheid. Het zwembadwater was erg koud, ook het binnen zwembad, dat was jammer.
Samen met onze dochters van 7 en 1,5 jaar oud zijn wij van 24 april t/m 1 mei op deze camping geweest. Wij stonden op plek 303, wat een plek was in een soort hofje met een leuke speeltuin in het midden en dicht bij andere voorzieningen maar toch rustig gelegen. Voor onze kinderen ideaal, onze dochter van 7 had binnen een paar minuten na aankomst al vriendinnen gemaakt en ging zelfstandig op pad, en onze jongste dochter kon zich uitleven in de speeltuin waar wij vanaf onze kampeerplek goed zicht op haar hadden. Zwembad ziet er enorm leuk uit met watertoestellen en spraypark. Nu nog te koud voor onze jongste maar onze oudste dochter had er geen last van. Campingwinkel is klein maar heeft alles wat je voor nood nodig hebt, iedere ochtend vers afgebakken broodjes. Indoor speeltuin beviel onze oudste ook goed, andere speeltuinen zijn ook heel fijn evenals de animatie: er werd genoeg georganiseerd (en gebruik van gemaakt). Sanitair is netjes en schoon, er is daar een magnetron aanwezig mocht je wat moeten opwarmen. Snackbar, restaurant en terras vonden wij prima, genoeg keuze, goede kwaliteit en gezellig zitten. Ook de aankleding deed ons denken aan de Davy Crocket ranch van Disneyland Parijs, dus helemaal gezellig. Omgeving is prachtig: camping ligt midden in de bossen, in de omgeving zijn er leuke dorpjes om te bezoeken waar je dan ook gelijk een boodschap kunt doen. Tevens veel bezienswaardigheden en andere uitjes. Kortom voor ons is het een hele fijne week geweest en hebben daarom ook besloten om komende zomer terug te komen voor een aantal weken!
Wij hadden een kampeerplaats met privésanitair midden tussen de bomen. De eekhoorns liepen gewoon voor je neus, prachtig om te zien! Leuk speelparadijs voor de kids, 3 zwembaden, heerlijk restaurant, al met al een superleuke camping! Je kan zo vanaf de camping ook het bos in. Echt een aanrader, wij gaan dit jaar weer!
Wij hebben dit jaar een seizoensplek gehad op de camping en gaan dat aankomend jaar weer doen, voor de kinderen een ideale camping. Niet al te groot, maar klein en gezellig. De animatie was in de vakantieperiodes echt top. Wij hebben heerlijke weekendjes en vakanties gehad op camping de Pampel. Het restaurant, sanitair en zwembad zijn prima verzorgd.
Wij verbleven hier een lang weekend in juni. De camping is groot en er zijn verschillende opties qua kampeerplaatsen. Op een open veld of juist wat meer privacy met bosjes omheind. Wij hadden op basis van de plattegrond een voorkeur opgegeven voor plaats 401. Dit is een wat kleiner veldje, dicht bij sanitair en zwembad. Helaas ook met het minste speeltuintje, alleen een kleine glijbaan en zandbak. Over de hele camping zijn er overigens wel genoeg leuke speelgelegenheden. De plekken op dit veld waren ok, maar ben blij dat we geen regen hebben gehad. Want de plekken liggen wat in een kuil en we hadden zeker in een plas water gestaan. Het sanitair is niet best. De douches hebben een zwakke straal en een timer van 5 min, waarna je weer 5 min moet wachten. Hierdoor bijna onmogelijk om normaal je haar te wassen. En ondanks dat het best druk was met kampeerders, werden ook de toiletten maar 1x per dag schoon gemaakt. S' avonds wilde ik deze eigenlijk niet meer gebruiken, zo vies! Zwembad helemaal leuk. Deel kan overdekt worden. Groot peuterbad, glijbaan en ook ruimte on baantjes te trekken. Peuterbad afgezet met hekken voor extra veiligheid, top! Openingstijden van het Supermarktje was zeer beperkt 1 a 2 uurtjes op een dag en dichtsbijzijnde gewone supermarkt toch ook wel minimaal kwartier rijden. Maar als je hier rekening mee houd is het prima. Toen wij er waren was er helaas geen animatie, maar gelukkig is er genoeg te doen op de camping. Het restaurant en het terras zijn een prima plekje voor hapje en drankje. Één keer in de avond gegeten maar die ervaring was minder. We werden heel erg opgejaagd om snel een keuze te maken en te bestellen. "Omdat ze een kleine keuken hebben en we dan met de bestelronde mee konden"?? Het restaurant was voor 1/3 gevuld....? Eten verder prima. Al met al mooie camping in een mooie omgeving. We hebben een leuke tijd gehad en super voor kinderen.
Kamperen met Privé sanitair: de prijs was fors! €534,00 voor 9 nachten. Dan verwacht je toch zeker een warme douche voor 2 personen en de mogelijkheid om de afwas te kunnen doen... Helaas ... dat kon niet. Naast 1 wastafel binnen was er buiten geen aanrechtje waar dit mogelijk was. Toen we aankwamen stonk het gebouwtje zo erg dat deze alsnog schoon werd gemaakt. Voor ons niet nog een keer!!!! Jammer, want de locatie is prima!
Een kind vriendelijke en leuke gezins camping. Wij komen hier al voor het 4e jaar. Onze kinderen willen niet anders dan naar de pampel. Personeel die zijn best doet om iedereen naar het zin te maken. Sanitair is schoon en netjes. Ja het is ook wel wat de gasten zelf doen hoelaat je het achter want daar heeft de eigenaar geen vloed op. Dat ongeluk wat laatst gebeurde was een noodlottig ongeluk. En gelukkig gaat het goed met het meisje. Maar wat ik zag was dat het personeel met veel rust en professionaliteit de situatie onder controle hadden. Prima samenwerking met de hulpverlening en dat op een drukke vertrek en aankomst dag liep alles goed. Als kleine Tip het winkeltje mag wel iets langer open zijn. En een dikke 10 voor de animatie die doen het top. Kinderen vinden het geweldig. Volgende jaar komen wij zeker terug..
Adres & contact
-
Woeste Hoefweg 35, 7351 TN Hoenderloo
-
+31553781760
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen