Beschrijving

Duynparc Soest ligt in een uniek natuurgebied met duinen, bossen en heide. Het park biedt comfortabele accommodaties en faciliteiten, waaronder een zwembad en restaurant. Het is een ideale uitvalsbasis voor het verkennen van de Utrechtse Heuvelrug. De sfeer is rustig en natuurgericht.

Wat heeft Camping Duynparc Soest te bieden?

  • Zwemmen
  • Praktische voorzieningen
  • Verblijfsmogelijkheden

Beoordelingen

Rianne Exel Beoordeling van Google
10

Ruime camper plekken en vlak bij bos

Renate Voermans Beoordeling van Google
6,0

Aantal nachten op de camping verbleven met prive sanitair. Plaats was niet groot, wel voorzien van verplaatsbare picknick bank. Privesanitair is heel basic, maar het voldoet. Douche is wel fijn met goed heet water en verstelbare douchekop. Mogelijkheid tot afwassen in prive sanitair is lastig. (Waarom maak je niet buiten een afwasplaats denk ik dan) Kreeg beetje het gevoel dat de camping maar bijzaak is geworden. Veel verschillende tiny houses op het campinggedeelte waardoor het rommelig aandoet. Staat allemaal vrij dicht op elkaar. Bungalows rondom zijn heel mooi. Park zelf is heel netjes en veel groen. Ligging is fantastisch, veel fietspaden in omgeving en aan de achterkant loop je zo het bos in. Parkeerplaatsen verspreid over het park zijn niet heel ruim. Er is verder niks op de camping, geen winkel, restaurant vaak gesloten (wordt beheerd door externe partij). We hebben heerlijk kunnen fietsen. Dierenpark ligt om de hoek. Prive sanitair heel basic.

Stefan Brasse Beoordeling van Google
8,0

Prachtige plek, onze favoriete bestemming voor een bezoek aan Amersfoort.

Karen Beoordeling van Google
10

Uitstekend. We hebben hier twee keer verbleven. Er is verwarming, maar het kan in de wintermaanden koud zijn voor mensen die minder goed tegen kou kunnen. Een aanrader.

Chantal Brink Beoordeling van Google
10

Noodzakelijk verblijf voor een paar weken. Maar het was super, service en vriendelijkheid ten top op een prachtige locatie. Een aantal weken na vertrek ontving ik bloemen als dank voor mijn verblijf. Duynparcers, vooral jullie bedankt voor het mogen verblijven. Hartelijke groet, Chantal

Nigel Small Beoordeling van Google
10

Tijdens een fietstocht verbleef ik twee nachten op een kampeerplaats met een tent. Het vakantiepark heeft een zeer ontspannen sfeer en is zeer goed onderhouden. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en worden brandschoon gehouden. Er is een restaurant op het terrein dat pizza's verkoopt, maar dat was 's avonds gesloten tijdens mijn bezoek. Levensmiddelen zijn te koop bij de supermarkt op 5 kilometer afstand.

G. S. Beoordeling van Google
10

We verbleven er twee nachten in september met twee campers. We vonden het geweldig. De plek was ruim, prachtig aangelegd, met water en elektriciteit, en de toiletten en douches waren erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk.

Ilka K Beoordeling van Google
8,0

Erg fijne plek, vriendelijk personeel, veel goede overnachtingsmogelijkheden. Goede toiletten. Het enige wat storend is, is het lawaai van het militaire oefenterrein en de helikopter die al uren rondcirkelt. Onze hond kan er niet om lachen.

Mariette Spruijt Beoordeling van Google
8,0

Mooie camping met ruime plaatsen. Schoon sanitairgebouw. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Enige minpunt het restaurant, wij wilden op het terras s'avonds wat eten en het was niet superdruk. Na enige tijd kwamen er 2 meisjes afruimen bij een tafel maar hadden totaal geen aandacht voor de andere gasten, na ongeveer 20 minuten kwam er nog steeds niemand. Uiteindelijk naar binnen gelopen en gevraagd dat of we wat konden eten.(we komen zo bij u was het antwoord) maar na 10 minuten nog steeds niemand. Vervolgens weer naar binnen en daar stonden 3 meisjes gezellig te kletsen achter de bar🤔. Uiteindelijk heb ik eten besteld om mee te nemen ( moest toch wat eten) Ondertussen kwamen er nog meer mensen binnen die op het terras wilden eten maar ook daar hadden ze geen haast mee om te helpen. Het eten smaakte uiteindelijk goed maar de service was ronduit slecht.

cornelisg17 Beoordeling van Tripadvisor
4,0

De receptie, vertegenwoordigt door Jo-Janneke, niet te verwarren met Janneke, is bijzondere onvriendelijk. De bewegwijzering naar het park laat ernstig te wensen over. Voor dat je het weet sta je bij de achteringang. Schijnt meer te gebeuren, want de reactie van Jo-Janneke was een simpel "Wij plaatsen de borden niet" en "dan moet u de borden beter lezen". Lekker vriendelijk, maar als de bewegwijzering niet duidelijk is en het schijnt bij herhaling voor te komen dat mensen aan de achterzijde staan, dan lijkt het mij raadzaam om hier actie op te ondernemen en de bezoekers van het park super vriendelijk te woord te staan als ze zich uiteindelijk netjes bij de receptie melden. Ook dat liet te wensen over. Gelukkig liggen er nog wel platte gronden op de balie, maar een klein beetje aandacht en uitleg was Jo-Janneke te veel. Wat een bijzonder onaangenaam persoon.

Adres & contact

Plan je route