Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Camping Duynparc Soest te bieden?
- Zwemmen
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Camping Duynparc Soest te bieden?
Zwemmen
- Zee (of vlakbij)
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Sanitair
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Ruime camper plekken en vlak bij bos
Aantal nachten op de camping verbleven met prive sanitair. Plaats was niet groot, wel voorzien van verplaatsbare picknick bank. Privesanitair is heel basic, maar het voldoet. Douche is wel fijn met goed heet water en verstelbare douchekop. Mogelijkheid tot afwassen in prive sanitair is lastig. (Waarom maak je niet buiten een afwasplaats denk ik dan) Kreeg beetje het gevoel dat de camping maar bijzaak is geworden. Veel verschillende tiny houses op het campinggedeelte waardoor het rommelig aandoet. Staat allemaal vrij dicht op elkaar. Bungalows rondom zijn heel mooi. Park zelf is heel netjes en veel groen. Ligging is fantastisch, veel fietspaden in omgeving en aan de achterkant loop je zo het bos in. Parkeerplaatsen verspreid over het park zijn niet heel ruim. Er is verder niks op de camping, geen winkel, restaurant vaak gesloten (wordt beheerd door externe partij). We hebben heerlijk kunnen fietsen. Dierenpark ligt om de hoek. Prive sanitair heel basic.
Prachtige plek, onze favoriete bestemming voor een bezoek aan Amersfoort.
Uitstekend. We hebben hier twee keer verbleven. Er is verwarming, maar het kan in de wintermaanden koud zijn voor mensen die minder goed tegen kou kunnen. Een aanrader.
Noodzakelijk verblijf voor een paar weken. Maar het was super, service en vriendelijkheid ten top op een prachtige locatie. Een aantal weken na vertrek ontving ik bloemen als dank voor mijn verblijf. Duynparcers, vooral jullie bedankt voor het mogen verblijven. Hartelijke groet, Chantal
Tijdens een fietstocht verbleef ik twee nachten op een kampeerplaats met een tent. Het vakantiepark heeft een zeer ontspannen sfeer en is zeer goed onderhouden. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en worden brandschoon gehouden. Er is een restaurant op het terrein dat pizza's verkoopt, maar dat was 's avonds gesloten tijdens mijn bezoek. Levensmiddelen zijn te koop bij de supermarkt op 5 kilometer afstand.
We verbleven er twee nachten in september met twee campers. We vonden het geweldig. De plek was ruim, prachtig aangelegd, met water en elektriciteit, en de toiletten en douches waren erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk.
Erg fijne plek, vriendelijk personeel, veel goede overnachtingsmogelijkheden. Goede toiletten. Het enige wat storend is, is het lawaai van het militaire oefenterrein en de helikopter die al uren rondcirkelt. Onze hond kan er niet om lachen.
Mooie camping met ruime plaatsen. Schoon sanitairgebouw. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Enige minpunt het restaurant, wij wilden op het terras s'avonds wat eten en het was niet superdruk. Na enige tijd kwamen er 2 meisjes afruimen bij een tafel maar hadden totaal geen aandacht voor de andere gasten, na ongeveer 20 minuten kwam er nog steeds niemand. Uiteindelijk naar binnen gelopen en gevraagd dat of we wat konden eten.(we komen zo bij u was het antwoord) maar na 10 minuten nog steeds niemand. Vervolgens weer naar binnen en daar stonden 3 meisjes gezellig te kletsen achter de bar🤔. Uiteindelijk heb ik eten besteld om mee te nemen ( moest toch wat eten) Ondertussen kwamen er nog meer mensen binnen die op het terras wilden eten maar ook daar hadden ze geen haast mee om te helpen. Het eten smaakte uiteindelijk goed maar de service was ronduit slecht.
De receptie, vertegenwoordigt door Jo-Janneke, niet te verwarren met Janneke, is bijzondere onvriendelijk. De bewegwijzering naar het park laat ernstig te wensen over. Voor dat je het weet sta je bij de achteringang. Schijnt meer te gebeuren, want de reactie van Jo-Janneke was een simpel "Wij plaatsen de borden niet" en "dan moet u de borden beter lezen". Lekker vriendelijk, maar als de bewegwijzering niet duidelijk is en het schijnt bij herhaling voor te komen dat mensen aan de achterzijde staan, dan lijkt het mij raadzaam om hier actie op te ondernemen en de bezoekers van het park super vriendelijk te woord te staan als ze zich uiteindelijk netjes bij de receptie melden. Ook dat liet te wensen over. Gelukkig liggen er nog wel platte gronden op de balie, maar een klein beetje aandacht en uitleg was Jo-Janneke te veel. Wat een bijzonder onaangenaam persoon.
Laatste 17 beoordelingen
Ruime camper plekken en vlak bij bos
Aantal nachten op de camping verbleven met prive sanitair. Plaats was niet groot, wel voorzien van verplaatsbare picknick bank. Privesanitair is heel basic, maar het voldoet. Douche is wel fijn met goed heet water en verstelbare douchekop. Mogelijkheid tot afwassen in prive sanitair is lastig. (Waarom maak je niet buiten een afwasplaats denk ik dan) Kreeg beetje het gevoel dat de camping maar bijzaak is geworden. Veel verschillende tiny houses op het campinggedeelte waardoor het rommelig aandoet. Staat allemaal vrij dicht op elkaar. Bungalows rondom zijn heel mooi. Park zelf is heel netjes en veel groen. Ligging is fantastisch, veel fietspaden in omgeving en aan de achterkant loop je zo het bos in. Parkeerplaatsen verspreid over het park zijn niet heel ruim. Er is verder niks op de camping, geen winkel, restaurant vaak gesloten (wordt beheerd door externe partij). We hebben heerlijk kunnen fietsen. Dierenpark ligt om de hoek. Prive sanitair heel basic.
Prachtige plek, onze favoriete bestemming voor een bezoek aan Amersfoort.
Uitstekend. We hebben hier twee keer verbleven. Er is verwarming, maar het kan in de wintermaanden koud zijn voor mensen die minder goed tegen kou kunnen. Een aanrader.
Noodzakelijk verblijf voor een paar weken. Maar het was super, service en vriendelijkheid ten top op een prachtige locatie. Een aantal weken na vertrek ontving ik bloemen als dank voor mijn verblijf. Duynparcers, vooral jullie bedankt voor het mogen verblijven. Hartelijke groet, Chantal
Tijdens een fietstocht verbleef ik twee nachten op een kampeerplaats met een tent. Het vakantiepark heeft een zeer ontspannen sfeer en is zeer goed onderhouden. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en worden brandschoon gehouden. Er is een restaurant op het terrein dat pizza's verkoopt, maar dat was 's avonds gesloten tijdens mijn bezoek. Levensmiddelen zijn te koop bij de supermarkt op 5 kilometer afstand.
We verbleven er twee nachten in september met twee campers. We vonden het geweldig. De plek was ruim, prachtig aangelegd, met water en elektriciteit, en de toiletten en douches waren erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk.
Erg fijne plek, vriendelijk personeel, veel goede overnachtingsmogelijkheden. Goede toiletten. Het enige wat storend is, is het lawaai van het militaire oefenterrein en de helikopter die al uren rondcirkelt. Onze hond kan er niet om lachen.
Mooie camping met ruime plaatsen. Schoon sanitairgebouw. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Enige minpunt het restaurant, wij wilden op het terras s'avonds wat eten en het was niet superdruk. Na enige tijd kwamen er 2 meisjes afruimen bij een tafel maar hadden totaal geen aandacht voor de andere gasten, na ongeveer 20 minuten kwam er nog steeds niemand. Uiteindelijk naar binnen gelopen en gevraagd dat of we wat konden eten.(we komen zo bij u was het antwoord) maar na 10 minuten nog steeds niemand. Vervolgens weer naar binnen en daar stonden 3 meisjes gezellig te kletsen achter de bar🤔. Uiteindelijk heb ik eten besteld om mee te nemen ( moest toch wat eten) Ondertussen kwamen er nog meer mensen binnen die op het terras wilden eten maar ook daar hadden ze geen haast mee om te helpen. Het eten smaakte uiteindelijk goed maar de service was ronduit slecht.
De receptie, vertegenwoordigt door Jo-Janneke, niet te verwarren met Janneke, is bijzondere onvriendelijk. De bewegwijzering naar het park laat ernstig te wensen over. Voor dat je het weet sta je bij de achteringang. Schijnt meer te gebeuren, want de reactie van Jo-Janneke was een simpel "Wij plaatsen de borden niet" en "dan moet u de borden beter lezen". Lekker vriendelijk, maar als de bewegwijzering niet duidelijk is en het schijnt bij herhaling voor te komen dat mensen aan de achterzijde staan, dan lijkt het mij raadzaam om hier actie op te ondernemen en de bezoekers van het park super vriendelijk te woord te staan als ze zich uiteindelijk netjes bij de receptie melden. Ook dat liet te wensen over. Gelukkig liggen er nog wel platte gronden op de balie, maar een klein beetje aandacht en uitleg was Jo-Janneke te veel. Wat een bijzonder onaangenaam persoon.
Het weekend met 5 mei in een 4 persoons huis gezeten. Mooie ruime woning, hele goede bedden, in de keuken alles voorhanden en het was keurig schoon. Vriendelijke medewerkers. Een aanrader met in de ruime omgeving mooie fietsroutes en mooie plaatsen zoals Amersfoort. Wij komen zeker nog een keer terug. Kees en Rolanda.
Wij stonden op de camping met caravan zonder eigen sanitair. Mooie ruime plek, zeer vriendelijke ontvangst. Sanitair prima, maar mogelijk wat verder weg, volgende keer boek ik met sanitair. Geweldig dat we na een regenbui 2 uurtjes mochten wachten met vertrek. Mooie omgeving, vlot in de bossen maar ook in centrum Amersfoort
Duynparc Soest is een heerlijk verblijf in een prachtige omgeving. De studio voor 2 personen is ruim genoeg en is heel schoon en netjes. Het park zelf is ook netjes bijgehouden. Park heeft een eetgelegenheid. Simpel pizza en friet maar de pizza was erg goed. Ook voor meerdere dagen lijkt ons dit een goede uitvalsbasis.
Voor de derde keer een huisje gehuurd. Ook al 2 x op de camping vertoefd . Heerlijke plek. Mooi dichtbij Amersfoort en Soest. Wandelgebied vlakbij . Geen zwembad . Wel gemeentezwembad vlakbij. Restaurant is eenvoudig maar prima. Huisje was heerlijk met een sauna deze keer. Wij gaan binnenkort weer!
Ons gezin heeft hier vanwege verhuizing vanuit het buitenland ruim zes maanden verbleven. Eerst in een van de huisjes met twee verdiepingen, en de laatste twee maanden in een van de bungalows. De ligging van het park is erg mooi en handig: dicht tegen Amersfoort aan, in het groen. Je kunt er goed je rust vinden (zelfs in het hoogseizoen). Het park zelf wordt ook erg goed onderhouden. Je betaalt misschien meer dan elders, maar dat zie je ook terug. Voor kinderen zijn er trampolines, een speeltuin en in de zomer een bescheiden zwembad. Bij vragen konden we eigenlijk altijd wel terecht bij Joris, die goed meedacht en voor bijna alles een oplossing had. Ook complimenten aan de staf: altijd vriendelijk en behulpzaam. Helaas was de internetverbinding niet altijd betrouwbaar, opvallend genoeg was dit vooral een issue in het grotere huisje. Wifi-versterkers hielpen niet echt. Dat maakte vooral werkcalls erg moeilijk en soms zelfs onmogelijk (het blijft buitengebied, dus mobiel internet/hotspots bieden niet altijd een oplossing). Dat is dus wel iets om rekening mee te houden, vooral bij verblijf voor langere tijd. Niettemin zijn we blij dat we voor dit park hebben gekozen.
Van vrijdag tot maandag op dit park verbleven. Een luxe 4 persoons vakantiewoning geboekt. Het park is gemakkelijk bereikbaar en ligt tussen Soest en Amersfoort. De wegen (zeg maar weggetjes) op het park zijn smal waardoor je automatisch langzamer gaat rijden. Voor de veiligheid is dit wel goed. De bungalows liggen wel dicht bij elkaar maar bieden wel enige privacy, alhoewel als mensen van en naar een woning of campingplaats lopen hebben zij zicht op het terras. De bungalow is van alle gemakken voorzien en heeft zelfs airco (op de slaapkamer). De ruimtes waren schoon en netjes. Er was zelf een welkomstpakket (nootjes, koffie, wijn, … ) De slaapkamers zijn niet heel groot maar pas je met z’n tweeën bent gaat dit prima. De stoelen en bank zitten prettig (heb dit wel anders meegemaakt). Er is een grote ijskast en separate diepvries, ook was er een wasmachine. Een opmerking over het feit dat de schuurdeur (ja, er is een schuurtje voor bijvoorbeeld fietsen bij de woning, met gemak drie / vier e-bikes) niet op slot ging is per omgaande opgevolgd en opgelost. Bij vertrek ook een vriendelijke woord wat toch een leuke afsluiting is. Een suggestie voor de verhuur is wel om placemats / onderzetters aan de inventaris toe te voegen. Vanuit het park kun je meteen de natuur is en zijn fietsknooppunten vlakbij. Een mooi en goede locatie voor relaxen en er op uit te gaan.
Helaas verbleven we hier maar 1 nachtje ivm een concert. We hadden er nog wel langer willen blijven omdat het zo'n fijne plek is. We hadden een mooi compleet huisje met alle gemakken voorzien. Keukentje met magnetron, koffiezetapparaat en waterkoker, er waren zelfs cups en theezakjes aanwezig. Bed lag lekker en douche is ook erg fijn. We hadden een mooi uitzicht over de weilanden
Adres & contact
-
Birkstraat 132, 3768 HM Soest
-
+31332030130
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen