Beschrijving

Camping de Zeven Linden is een sfeervolle, groene camping. De naam suggereert een beschutte locatie. Met een zwembad en restaurant biedt de camping comfort. Het is een geschikte plek voor gezinnen en kampeerders die op zoek zijn naar een ontspannen vakantie met goede voorzieningen.

Wat heeft Kampeerterrein De Zeven Linden te bieden?

  • Zwemmen
  • Praktische voorzieningen
  • Verblijfsmogelijkheden

Beoordelingen

Thymian Janszen Beoordeling van Google
10

Ruim opgezet, kindvriendelijk. Op een mooie plek, vriendelijk personeel en schone toiletten

Johan Herscheid Beoordeling van Google
8,0

Prima camping met mooie grote plekken. Wij stonden zelf op i15 wat een mooie plek was. Ik vind het persoonlijk niet zo fijn om te moeten betalen voor het warm water gebruik. Je krijgt een handig pasje en daar zie je duidelijk wat de kosten zijn, maar het doucht toch niet lekker. Maar daar in tegen is de overall prijs weer heel gunstig. We komen hier zeker nog wel eens terug, want voor een weekje is het prima vertoeven hier. Een van de dagen hebben we mountainbikes gehuurd op de camping en dan kan je zo 2 hele gave routes doen van 10,5 en 22 km. Zeker ook aan te raden.

Menno Slot Beoordeling van Google
10

Heerlijk rustige camping. Geen zwembad. Wel erg gezellig en ook voor kinderen genoeg speelmogelijkheden. Opvallend warme toiletgebouwen.

Rob Wolzak Beoordeling van Google
10

Mooie ruime camping groot maar dat gevoel heb je niet door. Div veldjes Receptie personeel mega vriendelijk en meegaand Alles netjes schoon Een aanrader 1 min puntje heen gratis wifi en dat voor deze tijd

Thierry Noorbergen Beoordeling van Google
10

De Zeven Linden is een prima camping als je met je hond wilt kamperen, gezien ze specifieke velden voor hondeneigenaren hebben. Heerlijk in de bossen is het er over het algemeen stil en het ligt midden in de mountainbikeroutes Lage en Hoge Vuursche die er direct langslopen. Ook kun je er ideaal wandelen en fietsen, bijvoorbeeld naar Lage Vuursche. De sanitairvoorzieningen zijn schoon maar dat mag ook wel gezien je voor bijna alle warmwatervoorzieningen en douches een prepaidkaart moet gebruiken. Je krijgt 5 euro tegoed voor 50 minuten douchen. Zodra je de kaart in de paslezer stopt begint het water gelijk te lopen en telt je tegoed af. Je mag twee keer per week met de auto naar je kampeerplek, maar de parkeerplaats bij de ingang is 24/7 in en uit te rijden. De communicatie bij de receptie is wel wat warrig. Omdat we pas na 17.00 konden inchecken, zou de toegangspas voor het sanitair voor ons klaargelegd worden. Toen we aankwamen lag er niets klaar terwijl de receptie al gesloten was. Gelukkig was er nog iemand aanwezig. Blijkbaar was er een andere familie met dezelfde naam op de camping ingecheckt. En bij uitchecken werd gevraagd om een bewijs dat we vooraf betaald hebben. Dat zouden ze toch zelf in hun systeem moeten kunnen zien.

Sascha Beoordeling van Google
10

Mooie camping, ruime plekken, super vriendelijk personeel. Zou de camping zeker aanraden!!

Suzanne Jansen Beoordeling van Google
8,0

Prima camping met vriendelijk personeel op een prachtige plek. We verbleven voor de vierde keer in de blokhut/trekkershut. De vloer is iedere keer heel vies en er hangen veel spinnenwebben. Erg jammer, want verder is het een fijn plekje.

Sonja Joevie Beoordeling van Google
8,0

Mooie camping, we hadden een prachtige plek onder de bomen direct naast het bospad. Elektra en water erbij. Eerste nacht was het muisstil, wakker geworden met vogeltjes op de achtergrond. Tweede nacht was er naast ons een zomerkamp opgebouwd voor kinderen. Oordoppen ingedaan ivm gekakel en gelach tot laat in de nacht en ‘s morgens waren de eerste kinderen voor dag en dauw weer wakker dus wakker geworden van het gekakel en het kabelbaantje vlak voor het bospad. Kunnen die kinderen niet helpen, zij zijn op kamp en het zijn kinderen. Wel beetje jammer als je er direct naast staat.. Sanitair netjes verzorgd en schoon. Alleen moet je de douche gebruiken met een opgeladen campingpasje, heeft niet mijn voorkeur in elk geval. De ene dag zaten er supervriendelijke leuke dames achter de receptie, een dag later vond ik het wat stuggere personen. De supervriendelijke dames zeiden nog dat ze ‘s morgens vers gebakken broodjes zouden hebben, de volgende ochtend waren er echter slechts 8 tijgerbolletjes waar we 10 minuten op moesten wachten en we stonden daar met 5 personen te wachten. Ik denk dat iemand z’n werk niet had gedaan, beetje jammer. Sowieso een erg prijzig winkeltje. Voor een summier ontbijt van 2 broodjes, Johma smeerseltjes, koffie, cappucino, 2x jus en 2 koeken ca 25 euro afgerekend. Volgende dag zijn we maar ergens in Baarn gaan ontbijten. De fietsverhuur is top geregeld en prima fietsen!! En fijn dat er geen continue autoverkeer op de camping is. Dik pluspunt. De omgeving is prachtig, veel leuke horeca in de bossen van Baarn en Lage Vuursche, ook op wandelafstand vd camping via het bos (Buiten de Kuil). Al met al hebben we niet de allerbeste ervaring gehad door de omstandigheden die ik omschreef, maar het waren wel 3 heerlijke dagen op een prachtige plek. Ik zou hier zo weer een weekendje m’n tentje opzetten.

Rob Verzameling Beoordeling van Google
8,0

Mooi terrein en mooi en schoon toiletgebouw. Je moet wel betalen voor warm water via een pasje en ook nog eens voor de wifi. Dat is weer jammer want de camping is niet goedkoop.

Adres & contact

Plan je route