Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Natuurcamping De Altena te bieden?
- Eten & drinken
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Natuurcamping De Altena te bieden?
Eten & drinken
- Restaurant
Verhuur & recreatie
- Bolderkar
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
- Wifi
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Een heerlijk terein met voldoende wandelen mogelijkheden net sanitair. Fijne beheerder die graag verteld over de omgeving
Mooi rustig verblijf. Voor een echte afschakel-vakantie.
Mooie groene plek, goed onderhouden en vriendelijke eigenaar. Het sanitair was keurig. Zeker de moeite waard om even te onthaasten.
Een weekend hier gekampeerd, voor het eerst de hangmat uitgeprobeerd. Ik vond het een echt een hele fijne camping. Veel ruimte, ontzettend groen met heel veel bomen en natuur. Zes veldjes, sommige met veel kinderen, waar ik stond juist weer geen en je kon gewoon lekker staan waar jezelf wilde. Basic natuurcamping, dus geen wc papier of zeep, maar wel brandschone wc, goeie douches met heerlijke warm water en plek om af te wassen. Plus heel duurzaam. En hele behulpzame eigenaar die me nog mooie tips heeft gegeven voor mijn hangmat avonturen :) Kom zeker terug!
Voor de eerste keer als raskampeerder en zelf als host op campings in het buitenland gewerkt te hebben gekampeerd op een natuurcamping. Bij aankomst zeer onvriendelijk ontvangst van de beheerder: hij kon in eerste instantie mijn reservering niet vinden daarna (ik verstond niet snel genoeg zijn aanwijzingen waar ik zoal mocht staan en vroeg dit nog 1 keer ) toen ik dan terug kwam en vroeg of ik op veld 1 ook mocht staan zei hij voor deze keer dan en dat klonk beslist niet grappig. Bij aankomst dag later bij het ontvangst van mijn vriend ook zelfde nare geïrriteerde houding. Bij vertrek vroeg ik of ik geen geld dan terug kreeg omdat ik eerder met camper had gereserveerd en nu klein trekkerstentje sloeg hij helemaal door en liep kwaad weg. Camping prachtig maar beheerder net zoals vorige review een dikke Hork
Heerlijke oase van rust, prachtige verschillende fijne kampeervelden met alle ruimte. Basic voorzieningen van goede kwaliteit (heerlijke douches) maar precies wat je nodig hebt. Stroom via een mobiel zonnepaneel dat we konden gebruiken maakte ons verblijf compleet. We komen hier zeker terug!
Wat een mooie natuurcamping. Je hoort geen verkeer, lekker schaduw door de bomen. Grote velden waar je zelf een plek kunt kiezen. Een aanrader om te delen met natuurliefhebbers. We hebben ook mooi onze mobiele accu en zonnepanelen kunnen uittesten voor de koelkast en het opladen van een mobiel en dat ging prima. Toiletgebouw en douche was wat verder weg van veld 2 maar onze pop-up tent met plasemmer bood een oplossing (ook handig voor omkleden). Weer 2 nieuwe add ons voor onszelf en ons eigen minicamper concept. Dat biedt mogelijkheden. Binnen no time weer ingepakt voor vertrek terwijl anderen nog bezig waren. Dit gaan we vaker doen (we hadden afgesproken met vrienden die een hond hebben). #natuurcamping #minicamper
Wat een prachtige camping. Ja, heel erg basic maar dat kan je ook duidelijk lezen op hun website. We reserveerden eerst 5 nachten, maar hadden het zo naar onze zin dat we besloten er nog eens 4 bij te boeken. Zoveel rust hadden we niet verwacht. Meerdere nachten waren we de enige bezoekers, het was ook heel vroeg in het seizoen. Heerlijk! Mijn vogel-app vond in 5 minuten 15 geluiden van verschillende soorten. Met als cadeautje twee boven ons hoofd cirkelende raven. Met het electra moet je zuinig zijn omdat de camping off-grid is. No problem. De vriendelijke campingbeheerder Machiel helpt je graag en laat je verder met rust. Dank aan hem voor een heerlijke vakantie in het vroege voorjaar. Vriendelijke groet Remy en Saskia.
De camping ligt prachtig, ook de veldjes zijn mooi onderhouden en hebben veel bomen rondom. Sanitair is wel heel minimaal, dit kan nooit voldoende zijn als de camping voller is. Alleen toiletten (2 beschikbaar, geen toiletpapier) en 2 douches voor twee veldjes samen. Er zijn geen wastafels. Handen wassen na toiletbezoek moet bij de enige afwasplek. Wij hadden plekken met 4 ampere elektra geboekt. Er staat bij dat dit gevoed wordt door zonen-energie (super!), maar er is niet verteld dat je dus GEEN stroom hebt als de zon niet schijnt... (of een dag weinig geschenen heeft). En als je daar achter komt midden in de nacht terwijl iemand afhankelijk is van stroom voor een apparaat bij het slapen, is dat echt wel zuur. Als je van back to basic houdt is het hier prima, maar de basisvoorziening mag wat ons betreft wel beter (of duidelijkere communicatie). Immers, je kunt niet inschatten als bezoeker hoe goed de energievoorziening is en hoeveel je buren gebruiken...
Mooie natuurcamping, relaxte beheerder, nog weinig sanitair maar daar wordt aan gewerkt, gelegenheid om met een groep gezamenlijk op een veld te staan. De website geeft duidelijke informatie. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg en toch heel rustig gelegen.
Laatste 10 beoordelingen
Een heerlijk terein met voldoende wandelen mogelijkheden net sanitair. Fijne beheerder die graag verteld over de omgeving
Mooi rustig verblijf. Voor een echte afschakel-vakantie.
Mooie groene plek, goed onderhouden en vriendelijke eigenaar. Het sanitair was keurig. Zeker de moeite waard om even te onthaasten.
Een weekend hier gekampeerd, voor het eerst de hangmat uitgeprobeerd. Ik vond het een echt een hele fijne camping. Veel ruimte, ontzettend groen met heel veel bomen en natuur. Zes veldjes, sommige met veel kinderen, waar ik stond juist weer geen en je kon gewoon lekker staan waar jezelf wilde. Basic natuurcamping, dus geen wc papier of zeep, maar wel brandschone wc, goeie douches met heerlijke warm water en plek om af te wassen. Plus heel duurzaam. En hele behulpzame eigenaar die me nog mooie tips heeft gegeven voor mijn hangmat avonturen :) Kom zeker terug!
Voor de eerste keer als raskampeerder en zelf als host op campings in het buitenland gewerkt te hebben gekampeerd op een natuurcamping. Bij aankomst zeer onvriendelijk ontvangst van de beheerder: hij kon in eerste instantie mijn reservering niet vinden daarna (ik verstond niet snel genoeg zijn aanwijzingen waar ik zoal mocht staan en vroeg dit nog 1 keer ) toen ik dan terug kwam en vroeg of ik op veld 1 ook mocht staan zei hij voor deze keer dan en dat klonk beslist niet grappig. Bij aankomst dag later bij het ontvangst van mijn vriend ook zelfde nare geïrriteerde houding. Bij vertrek vroeg ik of ik geen geld dan terug kreeg omdat ik eerder met camper had gereserveerd en nu klein trekkerstentje sloeg hij helemaal door en liep kwaad weg. Camping prachtig maar beheerder net zoals vorige review een dikke Hork
Heerlijke oase van rust, prachtige verschillende fijne kampeervelden met alle ruimte. Basic voorzieningen van goede kwaliteit (heerlijke douches) maar precies wat je nodig hebt. Stroom via een mobiel zonnepaneel dat we konden gebruiken maakte ons verblijf compleet. We komen hier zeker terug!
Wat een mooie natuurcamping. Je hoort geen verkeer, lekker schaduw door de bomen. Grote velden waar je zelf een plek kunt kiezen. Een aanrader om te delen met natuurliefhebbers. We hebben ook mooi onze mobiele accu en zonnepanelen kunnen uittesten voor de koelkast en het opladen van een mobiel en dat ging prima. Toiletgebouw en douche was wat verder weg van veld 2 maar onze pop-up tent met plasemmer bood een oplossing (ook handig voor omkleden). Weer 2 nieuwe add ons voor onszelf en ons eigen minicamper concept. Dat biedt mogelijkheden. Binnen no time weer ingepakt voor vertrek terwijl anderen nog bezig waren. Dit gaan we vaker doen (we hadden afgesproken met vrienden die een hond hebben). #natuurcamping #minicamper
Wat een prachtige camping. Ja, heel erg basic maar dat kan je ook duidelijk lezen op hun website. We reserveerden eerst 5 nachten, maar hadden het zo naar onze zin dat we besloten er nog eens 4 bij te boeken. Zoveel rust hadden we niet verwacht. Meerdere nachten waren we de enige bezoekers, het was ook heel vroeg in het seizoen. Heerlijk! Mijn vogel-app vond in 5 minuten 15 geluiden van verschillende soorten. Met als cadeautje twee boven ons hoofd cirkelende raven. Met het electra moet je zuinig zijn omdat de camping off-grid is. No problem. De vriendelijke campingbeheerder Machiel helpt je graag en laat je verder met rust. Dank aan hem voor een heerlijke vakantie in het vroege voorjaar. Vriendelijke groet Remy en Saskia.
De camping ligt prachtig, ook de veldjes zijn mooi onderhouden en hebben veel bomen rondom. Sanitair is wel heel minimaal, dit kan nooit voldoende zijn als de camping voller is. Alleen toiletten (2 beschikbaar, geen toiletpapier) en 2 douches voor twee veldjes samen. Er zijn geen wastafels. Handen wassen na toiletbezoek moet bij de enige afwasplek. Wij hadden plekken met 4 ampere elektra geboekt. Er staat bij dat dit gevoed wordt door zonen-energie (super!), maar er is niet verteld dat je dus GEEN stroom hebt als de zon niet schijnt... (of een dag weinig geschenen heeft). En als je daar achter komt midden in de nacht terwijl iemand afhankelijk is van stroom voor een apparaat bij het slapen, is dat echt wel zuur. Als je van back to basic houdt is het hier prima, maar de basisvoorziening mag wat ons betreft wel beter (of duidelijkere communicatie). Immers, je kunt niet inschatten als bezoeker hoe goed de energievoorziening is en hoeveel je buren gebruiken...
Mooie natuurcamping, relaxte beheerder, nog weinig sanitair maar daar wordt aan gewerkt, gelegenheid om met een groep gezamenlijk op een veld te staan. De website geeft duidelijke informatie. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg en toch heel rustig gelegen.
Adres & contact
-
Wielseweg 2, 3896 LA Zeewolde
-
+31648300767
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen