Foto's
Natuurcamping Fazantenhof
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Natuurcamping Fazantenhof te bieden?
- Sport en spel
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Natuurcamping Fazantenhof te bieden?
Sport en spel
- Jeu-de-boulesbaan
- Tafeltennistafel
Voor de kinderen
- Speeltuin
- Trampoline
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
Eten & drinken
- Restaurant
Verhuur & recreatie
- BBQ
Praktische voorzieningen
- BBQ toegestaan
- Sanitair
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Na een aantal jaren weer terug op deze mooie camping. Er is een frisse wind over de camping gegaan waar door hij nog aangenamer is. En dit terwijl we er zo enthousiast over waren. We komen zeker sneller terug dan de vorige keer. De foodtruck is een goede aanwinst met heerlijke broodjes, waren nog warm! De huur van de vuurschalen maakt er een warm geheel van. De omgeving prachtig in zijn geheel. Tot snel weer !
Wat een mooie omgeving en heel relax personeel dat er alles aan doen voor een ontspannen verblijf en een mooi vuurtje op je camperplaats hoor er hier gewoon bij
Wil ik eigenlijk niet, moet niet te druk worden 😉😂😂 maar goed...tis er echt zo heerlijk !!!
Ik kom hier al een paar jaar. Met momenten er fijn even tussenuit. Voelt voor mij als in het bos, met veel bomen in de camping, voor schaduw in de zomer en beeld en voelen van prive te zijn op deze mooie plek. Voorzieningen prima en hoe heerlijk in de buurt van de steden, voor mij bereikbaar en ik stap mijn tent of camper uit en sta in het bos. De gastvrijheid en begeleiding is de afgelopen jaren met een nieuw team geweldig geworden en dat maakt het nog leuker om geregeld te komen.
Ik kom hier vaker. Weg uit de stad, in de natuur. Een break en toch in de buurt van de steden. Mijn tent uit en ik sta tussen de bomen. Fijne knusse camping. Rijk aan groen en bomen en voor mij gevoel alsof ik in het bos sta en prive. Gastvrij en een krachtig team dat zich inzet om dit moois neer te zetten. Ik las eerdere recensies van jaren terug. Er is veel veranderd en niet meer zoals het was, zeker met komst andere eigenaar en team. Ga er dit jaar weer een paar keer naar toe. Michael
Een weekend op de Fazantenhof gestaan met een groep camperaars. Mooie bos/natuurcamping met prachtige omgeving om te wandelen en fietsen. In de winter ook open, met een heerlijk verwarmd sanitairgebouw wat volgens mij helemaal nieuw is. Vuurkorven te huur en ze verkopen ook zakken hout. Het kampvuur maakte het helemaal af!
De camping ligt prachtig in het bos en je kunt zo uren wandelen (en pauzeren bij pannenkoekenhuizen in de buurt), perfect! Sanitair is verwarmd en keurig schoon. De ontvangst was heel vriendelijk en mevr dacht fijn mee over een iets rustiger gelegen plekje, wat er eigenlijk niet echt was. Wij vonden het wel erg jammer dat de camping zo volgepropt is. Tenten mogen in het midden van een lange laan waar aan beide kanten caravans/busjes staan. Met als resultaat voor, achter, links en rechts op zeer korte afstand buren, met enkel een pad, paar bomen of zelfs helemaal geen tussenruimte. Een paar plekken verderop buren met bezoek die het heel gezellig hadden- natuurlijk heel leuk voor hen, maar wij hoopten op rust en stilte in de natuur. Wij zouden hier niet nog eens heen gaan, helaas, want ligging en faciliteiten zijn top!
Voor de 2e keer een weekend op de Fazantenhof gestaan. Het team was wederom vriendelijk en toegankelijk. Ze bieden ongevraagd hulp als iets niet lijkt te lukken. We hebben 2 dagen door de bosrijke omgeving gewandeld, en ook al regende het af en toe flink, het was het heerlijk. Ook nog een keer bij de foodtruck van Tante Lies besteld, die zelfs boerenkool met spekkies in de aanbieding had. Kortom ik ben wel een terugblijver geworden van deze camping.
Één grote zandbende met weinig zonlicht, en een ouderwets kaartsysteem voor het sanitair met een waardeloze douche. Het sanitair was wel schoon.
Let op prijzen die gehanteerd worden! Ik deed reservering voor camper met 2 pers. en elektra. Kreeg bevestiging van reservering van 83€ na akkoord gegeven te hebben op de reservering kreeg ik factuur gestuurd van 107€. Veel geld voor 2 nachten op natuurcamping! Bij navraag voor annuleren werd ik gewezen op de voorwaarden en moest ik 50% van kosten betalen, dit terwijl hun systeem niet goed werkt. Na klacht moest ik alsnog 15€ administratiekosten betalen. Trieste gang van zaken😏
Laatste 12 beoordelingen
Na een aantal jaren weer terug op deze mooie camping. Er is een frisse wind over de camping gegaan waar door hij nog aangenamer is. En dit terwijl we er zo enthousiast over waren. We komen zeker sneller terug dan de vorige keer. De foodtruck is een goede aanwinst met heerlijke broodjes, waren nog warm! De huur van de vuurschalen maakt er een warm geheel van. De omgeving prachtig in zijn geheel. Tot snel weer !
Wat een mooie omgeving en heel relax personeel dat er alles aan doen voor een ontspannen verblijf en een mooi vuurtje op je camperplaats hoor er hier gewoon bij
Wil ik eigenlijk niet, moet niet te druk worden 😉😂😂 maar goed...tis er echt zo heerlijk !!!
Ik kom hier al een paar jaar. Met momenten er fijn even tussenuit. Voelt voor mij als in het bos, met veel bomen in de camping, voor schaduw in de zomer en beeld en voelen van prive te zijn op deze mooie plek. Voorzieningen prima en hoe heerlijk in de buurt van de steden, voor mij bereikbaar en ik stap mijn tent of camper uit en sta in het bos. De gastvrijheid en begeleiding is de afgelopen jaren met een nieuw team geweldig geworden en dat maakt het nog leuker om geregeld te komen.
Ik kom hier vaker. Weg uit de stad, in de natuur. Een break en toch in de buurt van de steden. Mijn tent uit en ik sta tussen de bomen. Fijne knusse camping. Rijk aan groen en bomen en voor mij gevoel alsof ik in het bos sta en prive. Gastvrij en een krachtig team dat zich inzet om dit moois neer te zetten. Ik las eerdere recensies van jaren terug. Er is veel veranderd en niet meer zoals het was, zeker met komst andere eigenaar en team. Ga er dit jaar weer een paar keer naar toe. Michael
Een weekend op de Fazantenhof gestaan met een groep camperaars. Mooie bos/natuurcamping met prachtige omgeving om te wandelen en fietsen. In de winter ook open, met een heerlijk verwarmd sanitairgebouw wat volgens mij helemaal nieuw is. Vuurkorven te huur en ze verkopen ook zakken hout. Het kampvuur maakte het helemaal af!
De camping ligt prachtig in het bos en je kunt zo uren wandelen (en pauzeren bij pannenkoekenhuizen in de buurt), perfect! Sanitair is verwarmd en keurig schoon. De ontvangst was heel vriendelijk en mevr dacht fijn mee over een iets rustiger gelegen plekje, wat er eigenlijk niet echt was. Wij vonden het wel erg jammer dat de camping zo volgepropt is. Tenten mogen in het midden van een lange laan waar aan beide kanten caravans/busjes staan. Met als resultaat voor, achter, links en rechts op zeer korte afstand buren, met enkel een pad, paar bomen of zelfs helemaal geen tussenruimte. Een paar plekken verderop buren met bezoek die het heel gezellig hadden- natuurlijk heel leuk voor hen, maar wij hoopten op rust en stilte in de natuur. Wij zouden hier niet nog eens heen gaan, helaas, want ligging en faciliteiten zijn top!
Voor de 2e keer een weekend op de Fazantenhof gestaan. Het team was wederom vriendelijk en toegankelijk. Ze bieden ongevraagd hulp als iets niet lijkt te lukken. We hebben 2 dagen door de bosrijke omgeving gewandeld, en ook al regende het af en toe flink, het was het heerlijk. Ook nog een keer bij de foodtruck van Tante Lies besteld, die zelfs boerenkool met spekkies in de aanbieding had. Kortom ik ben wel een terugblijver geworden van deze camping.
Één grote zandbende met weinig zonlicht, en een ouderwets kaartsysteem voor het sanitair met een waardeloze douche. Het sanitair was wel schoon.
Let op prijzen die gehanteerd worden! Ik deed reservering voor camper met 2 pers. en elektra. Kreeg bevestiging van reservering van 83€ na akkoord gegeven te hebben op de reservering kreeg ik factuur gestuurd van 107€. Veel geld voor 2 nachten op natuurcamping! Bij navraag voor annuleren werd ik gewezen op de voorwaarden en moest ik 50% van kosten betalen, dit terwijl hun systeem niet goed werkt. Na klacht moest ik alsnog 15€ administratiekosten betalen. Trieste gang van zaken😏
Wederom hebben we geboekt bij de Fazantenhof. Terrein is prachtig, eigenaar(en) zijn vriendelijk en hulpvaardig. Het is sanitair is basic en redelijk schoon. In tegenstelling tot andere keren is de ruimte met wastafels gesloten. wat overblijft is een toilet en een douche. Er is geen gelegenheid om haar te föhnen, scheren,tandenpoetsen en lenzen in doen. Tandenpoetsen kan bij de afwas gelegenheid, maar dan moet je wel even wachten totdat de buren de afwas klaar hebben. Ik heb gevraagd aan het personeel waarom de ruimte met wastafels, spiegel en stopcontact niet beschikbaar is. Sorry het is niet druk. Ik word verwezen naar een ruimte die ik niet heb gevonden. Waarschijnlijk werd het toilet bedoeld?! Wat een ongelooflijk en onvoorstelbare slechte service voor €34,00 per nacht. Dan blijkt een wastafel teveel luxe, voor ons geen Fazantenhof meer.!!
Na 11 jaar komen we weer op deze mooie camping in het bos. Wij konden het de eerste keer overigens wel goed vinden met de eigenaresse. Dat mag ook nog wel worden gezegd. We krijgen een mooie plek om 10 dagen te genieten. De ontvangst is vriendelijk. Eigenaar en personeel zijn regelmatig op de camping. Ook worden gasten vriendelijk aangesproken op de regels. O.a. Auto op tijd weg zetten en water bij je vuurkof houden. Prima! Er zijn helaas ook wat aandachtspuntjes, de munten automaat in de douche weigert met regelmaat. Het is ons 3x overkomen. Niet prettig als al je munten in de niet werkende automaat zijn verdwenen, weer aankleden en naar een onbemande receptie moeten lopen. Dit wekt echt veel ergernis op. Een ander punt zijn de accomodaties van de vaste standplaats houders. Veel caravans en voortenten zijn erg vies en hier en daar zien we armoedige lapmiddelen om de regen tegen te houden. Hierdoor verliest de camping wel wat glans. We komen zeker terug en hopen dat er dan een nieuwe muntjes automaat in de douche hangt. Veel succes.
Adres & contact
-
Achter Karnemelksweg 1A, 3739 LA Hollandsche Rading
-
+31355771845
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen