Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Resort De Parel te bieden?
- Sport en spel
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Wellness
- Verhuur & recreatie
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Resort De Parel te bieden?
Sport en spel
- Kano's/Kajaks
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Strand
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Restaurant
Wellness
- Sauna
- Whirlpool
Verhuur & recreatie
- Fiets
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
Verblijfsmogelijkheden
- Huuraccomodaties
- Staanplaats caravan/tent
Beoordelingen
Het resort heeft potentie, maar voldoet helaas verre van aan de verwachtingen. De geadverteerde boetiekervaring is allang verdwenen. Het resort is flink gegroeid en daardoor erg druk. Het trekt ook grote, luidruchtige groepen aan die geen rekening houden met andere gasten of de rusttijden. Dit zorgt eerder voor een feeststemming dan voor een ontspannen vakantie. Misschien hadden we gewoon pech met het soort gasten, want het resort was volgeboekt tijdens het vakantieweekend. Onze lodge was ook behoorlijk lawaaierig, omdat deze centraal aan het hoofdpad ligt. Bovendien was een raam defect en sloot niet goed, waardoor alle geluiden van buiten – kinderen, voorbijgangers, muziek, auto's – de hele dag en nacht duidelijk binnen te horen waren. De kamer – die overigens mooi ingericht was – was slechts oppervlakkig schoon en heeft dringend een grondige schoonmaakbeurt nodig (zie foto's). Er waren ook duidelijke tekenen van slijtage zichtbaar. De bedden zijn inmiddels behoorlijk versleten. Over het algemeen wordt er te weinig aandacht besteed aan het onderhoud van de basisvoorzieningen. De oplaadstations waren onbruikbaar, een van de twee openbare sauna's was kapot en er waren meerdere problemen met de jacuzzi's: Tijdens onze gereserveerde tijd voor het zwembad en de jacuzzi werden de jacuzzi's schoongemaakt en waren ze daarom onbruikbaar, ondanks onze reservering. Bij een ander bezoek was de jacuzzi ook extreem vies en in zo'n slechte staat van hygiëne dat hij onbruikbaar was. Het is bijzonder teleurstellend dat een jacuzzi twee keer onbruikbaar bleek, ondanks een reservering. Het park is officieel autovrij op bepaalde tijden en honden moeten aangelijnd zijn. In de praktijk worden beide regels regelmatig genegeerd en handhaaft het personeel ze niet. De strandbar was gesloten en dus onbruikbaar; bovendien was het gebied zwaar begroeid met eendenkroos. Het yogaprogramma, de broodjesbezorgservice en het concept "Lazy Sunday" zijn geweldig – gasten hoeven op deze dag niet om 10.00 uur uit te checken, maar om 20.00 uur. Dit is een groot voordeel. ...] Al met al heeft de locatie veel potentie. Helaas, naar onze mening, slaagt het resort er niet in dit potentieel te benutten door onvoldoende zorg, onderhoud en organisatie.
Een heerlijke aankomst in een prachtige accomodatie La Vida 13. Heerlijk in het groen, royale plek, heerlijk 2 persoons bed! Ruime living en terras. Zin in mijn vakantie! En oja het restaurant, de ravioli goddelijk goed!
Een prachtig resort, verscholen in een groot bos. Het biedt uitstekende accommodatie en kampeermogelijkheden. Er zijn fiets- en paardrijverhuur, evenals mogelijkheden om te raften op het meer en beachvolleybal te spelen. In het bos zijn wandel- en fietspaden te vinden. Amsterdam: 45 minuten met de auto. Gethoorn: 40 minuten met de auto.
Wat een heerlijk, rustgevend park met prachtige schone huisjes, heel veel natuur en lieve mensen. De eerste 2 avonden kregen we de hottub niet warm. Onze droom van kindjes in bed leggen en zelf met een wijntje in het bubbelbad viel helemaal in duigen. De volgende ochtend gemeld bij de receptie. De dame kwam direct in actie en onze hottub was toen we terug kwamem helemaal perfect qua temperatuur. Heerlijk van kunnen genieten de dagen erna. Al met al een absolute aanrader!
Heerlijk weekend gehad bij De Parel. Prachtige huisjes in een geweldige omgeving. Helemaal tot rust gekomen. Voor herhaling vatbaar.
Wij verbleven 6 nachten in een lodge voor 4 personen bij Resort de Parel. De omgeving is prachtig en de natuur rondom het park is echt een groot pluspunt. Ook het park zelf en de lodge zagen er op het eerste gezicht leuk uit. Wij hadden een early check-in bijgeboekt, maar bij aankomst bleek het huisje duidelijk nog niet klaar. Er hing een zeer sterke frituurlucht die zo intens was dat we eerst alles hebben moeten luchten en schoonmaken voordat we ons konden installeren. De geur zat vermoedelijk in de stoffering en bleef zeker twee dagen hangen. Het personeel kwam langs met een geurvreter, maar dit had helaas weinig effect. Daarnaast stonden er bij aankomst twee kinderstoelen en twee babybedjes in plaats van één. Nadat we dit hadden aangegeven, is dit wel netjes opgehaald. Na onze klachten hebben we ook de €25 voor de early check-in teruggekregen, wat we netjes vonden opgelost. Wat wij vooral jammer vonden, is dat Resort de Parel zichzelf profileert als een boutique resort. Die ervaring hebben wij helaas niet zo ervaren. Het park en het huisje waren prima, maar misten de afwerking, sfeer en aandacht voor detail die je bij een boutique verblijf verwacht. Het voelde allemaal net niet bijzonder genoeg en daardoor kwamen de verwachtingen niet overeen met de werkelijkheid. Al met al een fijne locatie qua natuur en een prima verblijf, maar niet de boutique ervaring die wordt beloofd.
6-persoonshuisje gehuurd. er zijn idd 6 slaapplaatsen maar in het woongedeelte is voor max 4 personen plaats. de prijs voor een midweek is exorbitant hoog vergeleken met andere parken. geen tv in het huisje, zogenaamd om een rust-ervaring te creëren. laat de wifi dan ook achterwege, maar die was er wel, maar ook niet best. de jacuzzi was heerlijk. maar overall valt het toch tegen; het wordt marketing-technisch gehyped als een ongelooflijke natuur/spa/zen ervaring, maar uiteindelijk is het toch gewoon weer zo'n 13 in dozijn parkje waar je (veel) teveel betaald voor het gebodene.
"Een open ruimte waar Luxe en Natuur elkaar vinden." Dat zou het moeten zijn volgens hun website. De natuur die heb ik gevonden en die is prachtig! Helaas was de luxe ver te vinden. We zaten in lodge nummer 27 en deze zou voor 6 personen moeten zijn. We waren daar met 5 volwassenen en 1 baby en het was veel te klein. In geen enkele slaapkamer kon je een babybedje kwijt. Uiteindelijk heeft de baby in de badkamer moeten slapen. De bank was smerig, zat voor geen meter. Werkelijk géén één zitoppervlak was comfortabel er waren ook maar 4 eettafelstoelen, de 5e persoon mocht op een gare klapstoel zitten. Nou hadden wij de pech dat het erg slecht weer was, dus wij waren op binnen aangewezen. Ik kan mij ergens indenken dat als het mooi weer is dat je meer buiten bent en dan is het wat aangenamer. Wij zijn met de baby maar eerder vertrokken omdat het niet meer comfortabel was. Hier een paar verbeterpunten(of zijn het er meer dan een paar?): - koekenpan en braadpan stonden helemaal bol, waren niet te gebruiken. - alle stoelen en banken oncomfortabel - jacuzzi moet tussentijds gecheckt worden, na 3 dagen was het water echt heel vies. - huisje niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn of met een kinderwagen. - tafelblad daar bladerde de verf van af. - 12 euro betalen voor de huur van een ikea kinderstoel die in de winkel ook 12 euro kost. - ruimte creëren voor babybedjes. - horren plaatsen zodat je niet tegen geplette beesten op de muren aan plafonds hoeft aan te kijken. - kastruimte waar je je boodschappen kan opbergen. -haakjes aan de buitendeuren zodat je ze op een kiertje kan openzetten. Als ik nog zin had om te typen dan kon ik vast nog meer bedenken. Ik heb 1300 euro betaald voor woensdag tot maandag en voor dit geld verwacht ik echt wel veel meer dan wat we nu gekregen hebben. Zeker voor hetgeen Resort de Parel mee adverteerd. Om nog met iets positiefs af te sluiten, de omgeving en de rust zijn wel erg prettig.
Weekeinde op een van de camperplaatsen gestaan. Fijne locatie, water en stroom op de plaats, 16 Amp stroom dus prima geregeld. Toiletten op loopafstand, douches hebben we niet bezocht, wij hebben de douche in de caravan. Voor het douchen moet je iets regelen bij de receptie. In de ochtend hadden we bezoek van pony en ezel die supervriendelijk en tam zijn, ze liepen los over het terrein te grazen.... Lekker in de omgeving rondgestruind en leuke foto's gemaakt bij een pompoemveld, topweekeinde gehad, wij gaan hier zeker terugkomen.
Ons verblijf in de Haciënda bij Resort De Parel was werkelijk fantastisch. Het huisje is sfeervol, ruim en comfortabel ingericht, met een fijne balans tussen luxe en natuur. Hoewel er bij aankomst een paar kleine mankementen waren, werden deze dezelfde dag nog uiterst professioneel en vriendelijk opgelost – een service die vertrouwen geeft en het verblijf alleen maar prettiger maakte. Het personeel was overal uiterst vriendelijk en behulpzaam. De omgeving van het resort is prachtig: veel groen, rust en een ontspannen sfeer. De beachbar was helaas gesloten maar het strandje biedt rust en gezelligheid. Mogelijkheid tot Suppen, beachvolleybal of gewoon op een bankje genieten van de zon. Het restaurant is een echte aanrader: een gezellige plek waar je kunt genieten van heerlijk eten en drinken. De bediening is vriendelijk, gezellig en professioneel. Ook de dieren op het park zijn leuk om even bij te kijken. Het ezeltje wat je in de verte hoort balken en het paard wat soms staat te hinniken. Het park is mooi aangelegd veel planten en bloemen en wat glooiingen om het uitzicht te breken. Het personeel bedankt voor het ontspannen verblijf!
Laatste 14 beoordelingen
Het resort heeft potentie, maar voldoet helaas verre van aan de verwachtingen. De geadverteerde boetiekervaring is allang verdwenen. Het resort is flink gegroeid en daardoor erg druk. Het trekt ook grote, luidruchtige groepen aan die geen rekening houden met andere gasten of de rusttijden. Dit zorgt eerder voor een feeststemming dan voor een ontspannen vakantie. Misschien hadden we gewoon pech met het soort gasten, want het resort was volgeboekt tijdens het vakantieweekend. Onze lodge was ook behoorlijk lawaaierig, omdat deze centraal aan het hoofdpad ligt. Bovendien was een raam defect en sloot niet goed, waardoor alle geluiden van buiten – kinderen, voorbijgangers, muziek, auto's – de hele dag en nacht duidelijk binnen te horen waren. De kamer – die overigens mooi ingericht was – was slechts oppervlakkig schoon en heeft dringend een grondige schoonmaakbeurt nodig (zie foto's). Er waren ook duidelijke tekenen van slijtage zichtbaar. De bedden zijn inmiddels behoorlijk versleten. Over het algemeen wordt er te weinig aandacht besteed aan het onderhoud van de basisvoorzieningen. De oplaadstations waren onbruikbaar, een van de twee openbare sauna's was kapot en er waren meerdere problemen met de jacuzzi's: Tijdens onze gereserveerde tijd voor het zwembad en de jacuzzi werden de jacuzzi's schoongemaakt en waren ze daarom onbruikbaar, ondanks onze reservering. Bij een ander bezoek was de jacuzzi ook extreem vies en in zo'n slechte staat van hygiëne dat hij onbruikbaar was. Het is bijzonder teleurstellend dat een jacuzzi twee keer onbruikbaar bleek, ondanks een reservering. Het park is officieel autovrij op bepaalde tijden en honden moeten aangelijnd zijn. In de praktijk worden beide regels regelmatig genegeerd en handhaaft het personeel ze niet. De strandbar was gesloten en dus onbruikbaar; bovendien was het gebied zwaar begroeid met eendenkroos. Het yogaprogramma, de broodjesbezorgservice en het concept "Lazy Sunday" zijn geweldig – gasten hoeven op deze dag niet om 10.00 uur uit te checken, maar om 20.00 uur. Dit is een groot voordeel. ...] Al met al heeft de locatie veel potentie. Helaas, naar onze mening, slaagt het resort er niet in dit potentieel te benutten door onvoldoende zorg, onderhoud en organisatie.
Een heerlijke aankomst in een prachtige accomodatie La Vida 13. Heerlijk in het groen, royale plek, heerlijk 2 persoons bed! Ruime living en terras. Zin in mijn vakantie! En oja het restaurant, de ravioli goddelijk goed!
Een prachtig resort, verscholen in een groot bos. Het biedt uitstekende accommodatie en kampeermogelijkheden. Er zijn fiets- en paardrijverhuur, evenals mogelijkheden om te raften op het meer en beachvolleybal te spelen. In het bos zijn wandel- en fietspaden te vinden. Amsterdam: 45 minuten met de auto. Gethoorn: 40 minuten met de auto.
Wat een heerlijk, rustgevend park met prachtige schone huisjes, heel veel natuur en lieve mensen. De eerste 2 avonden kregen we de hottub niet warm. Onze droom van kindjes in bed leggen en zelf met een wijntje in het bubbelbad viel helemaal in duigen. De volgende ochtend gemeld bij de receptie. De dame kwam direct in actie en onze hottub was toen we terug kwamem helemaal perfect qua temperatuur. Heerlijk van kunnen genieten de dagen erna. Al met al een absolute aanrader!
Heerlijk weekend gehad bij De Parel. Prachtige huisjes in een geweldige omgeving. Helemaal tot rust gekomen. Voor herhaling vatbaar.
Wij verbleven 6 nachten in een lodge voor 4 personen bij Resort de Parel. De omgeving is prachtig en de natuur rondom het park is echt een groot pluspunt. Ook het park zelf en de lodge zagen er op het eerste gezicht leuk uit. Wij hadden een early check-in bijgeboekt, maar bij aankomst bleek het huisje duidelijk nog niet klaar. Er hing een zeer sterke frituurlucht die zo intens was dat we eerst alles hebben moeten luchten en schoonmaken voordat we ons konden installeren. De geur zat vermoedelijk in de stoffering en bleef zeker twee dagen hangen. Het personeel kwam langs met een geurvreter, maar dit had helaas weinig effect. Daarnaast stonden er bij aankomst twee kinderstoelen en twee babybedjes in plaats van één. Nadat we dit hadden aangegeven, is dit wel netjes opgehaald. Na onze klachten hebben we ook de €25 voor de early check-in teruggekregen, wat we netjes vonden opgelost. Wat wij vooral jammer vonden, is dat Resort de Parel zichzelf profileert als een boutique resort. Die ervaring hebben wij helaas niet zo ervaren. Het park en het huisje waren prima, maar misten de afwerking, sfeer en aandacht voor detail die je bij een boutique verblijf verwacht. Het voelde allemaal net niet bijzonder genoeg en daardoor kwamen de verwachtingen niet overeen met de werkelijkheid. Al met al een fijne locatie qua natuur en een prima verblijf, maar niet de boutique ervaring die wordt beloofd.
6-persoonshuisje gehuurd. er zijn idd 6 slaapplaatsen maar in het woongedeelte is voor max 4 personen plaats. de prijs voor een midweek is exorbitant hoog vergeleken met andere parken. geen tv in het huisje, zogenaamd om een rust-ervaring te creëren. laat de wifi dan ook achterwege, maar die was er wel, maar ook niet best. de jacuzzi was heerlijk. maar overall valt het toch tegen; het wordt marketing-technisch gehyped als een ongelooflijke natuur/spa/zen ervaring, maar uiteindelijk is het toch gewoon weer zo'n 13 in dozijn parkje waar je (veel) teveel betaald voor het gebodene.
"Een open ruimte waar Luxe en Natuur elkaar vinden." Dat zou het moeten zijn volgens hun website. De natuur die heb ik gevonden en die is prachtig! Helaas was de luxe ver te vinden. We zaten in lodge nummer 27 en deze zou voor 6 personen moeten zijn. We waren daar met 5 volwassenen en 1 baby en het was veel te klein. In geen enkele slaapkamer kon je een babybedje kwijt. Uiteindelijk heeft de baby in de badkamer moeten slapen. De bank was smerig, zat voor geen meter. Werkelijk géén één zitoppervlak was comfortabel er waren ook maar 4 eettafelstoelen, de 5e persoon mocht op een gare klapstoel zitten. Nou hadden wij de pech dat het erg slecht weer was, dus wij waren op binnen aangewezen. Ik kan mij ergens indenken dat als het mooi weer is dat je meer buiten bent en dan is het wat aangenamer. Wij zijn met de baby maar eerder vertrokken omdat het niet meer comfortabel was. Hier een paar verbeterpunten(of zijn het er meer dan een paar?): - koekenpan en braadpan stonden helemaal bol, waren niet te gebruiken. - alle stoelen en banken oncomfortabel - jacuzzi moet tussentijds gecheckt worden, na 3 dagen was het water echt heel vies. - huisje niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn of met een kinderwagen. - tafelblad daar bladerde de verf van af. - 12 euro betalen voor de huur van een ikea kinderstoel die in de winkel ook 12 euro kost. - ruimte creëren voor babybedjes. - horren plaatsen zodat je niet tegen geplette beesten op de muren aan plafonds hoeft aan te kijken. - kastruimte waar je je boodschappen kan opbergen. -haakjes aan de buitendeuren zodat je ze op een kiertje kan openzetten. Als ik nog zin had om te typen dan kon ik vast nog meer bedenken. Ik heb 1300 euro betaald voor woensdag tot maandag en voor dit geld verwacht ik echt wel veel meer dan wat we nu gekregen hebben. Zeker voor hetgeen Resort de Parel mee adverteerd. Om nog met iets positiefs af te sluiten, de omgeving en de rust zijn wel erg prettig.
Weekeinde op een van de camperplaatsen gestaan. Fijne locatie, water en stroom op de plaats, 16 Amp stroom dus prima geregeld. Toiletten op loopafstand, douches hebben we niet bezocht, wij hebben de douche in de caravan. Voor het douchen moet je iets regelen bij de receptie. In de ochtend hadden we bezoek van pony en ezel die supervriendelijk en tam zijn, ze liepen los over het terrein te grazen.... Lekker in de omgeving rondgestruind en leuke foto's gemaakt bij een pompoemveld, topweekeinde gehad, wij gaan hier zeker terugkomen.
Ons verblijf in de Haciënda bij Resort De Parel was werkelijk fantastisch. Het huisje is sfeervol, ruim en comfortabel ingericht, met een fijne balans tussen luxe en natuur. Hoewel er bij aankomst een paar kleine mankementen waren, werden deze dezelfde dag nog uiterst professioneel en vriendelijk opgelost – een service die vertrouwen geeft en het verblijf alleen maar prettiger maakte. Het personeel was overal uiterst vriendelijk en behulpzaam. De omgeving van het resort is prachtig: veel groen, rust en een ontspannen sfeer. De beachbar was helaas gesloten maar het strandje biedt rust en gezelligheid. Mogelijkheid tot Suppen, beachvolleybal of gewoon op een bankje genieten van de zon. Het restaurant is een echte aanrader: een gezellige plek waar je kunt genieten van heerlijk eten en drinken. De bediening is vriendelijk, gezellig en professioneel. Ook de dieren op het park zijn leuk om even bij te kijken. Het ezeltje wat je in de verte hoort balken en het paard wat soms staat te hinniken. Het park is mooi aangelegd veel planten en bloemen en wat glooiingen om het uitzicht te breken. Het personeel bedankt voor het ontspannen verblijf!
Harteloos bestuur. We keken enorm uit naar deze vakantie in dit resort. Helaas was enkele dagen voor de vakantie mijn schoonvader in coma gevallen door een fietsaccident. We konden helaas niet anders dan annuleren. Geen compensatie, geen geld terug,….. GEEN BEGRIP voor onze situaties
Wat een heerlijk rustige camping, mooi opgezet. Hottub en sauna aanwezig, dit hebben ze erg cosy gemaakt met die paadjes. Super leuk ontwerp. Een genot om te onthaasten van alle dagelijkse bezigheden. Glamping tent op palen,het bed is voorzien met warmte deken. Klein straaltje kacheltje is zelfs aan gedacht voor de winter kampeerders. Chapeau 👌 Keukentje, Nespresso koffieapparaat vierpitter, heerlijk warme douche en toilet, alles wat je nodig hebt is aanwezig . De BBQ maakt het buitenleven helemaal compleet. Basic kamperen met een stukje luxe. Het ezeltje en pony zijn te schattig. Zeeeer vriendelijk personeel !! De jongedame kwam zelf kaarsjes voor ons brengen 😍 en een leuk gesprek met ons aangegaan. Dikke vette 10+
Voordat je na verblijf de parel gaat is ons advies eerst bellen of mailen of er geen feesten ( bruiloften ) zijn. Wij hebben expliciet een park uitgezocht voor de rust, Omdat wij met een baby van 3 maanden zitten. Helaas kregen wij bij aankomst te horen dat er het gehele weekend het restaurant en beach-bar dicht zat vanwege een bruiloft, ( Deze bruiloft hebben we van begin tot eind gehoord ( tot laat in de avond! ) Hierdoor moesten wij voor het eten en drinken van het park af en dus afhankelijk waren van de omliggende restaurants en winkels. Normaal trekken we er graag op uit, maar met een baby van een paar maanden is dat toch net wat anders. Voordat wij boekte hebben we hierop gelet of er op het park een restaurant e.d. zou zitten. niet handig voor ons en onze baby. We hebben deze klacht gemeld bij de receptie, maar kregen daar weinig respons op. hadden wel meer klachten gehad over geluidsoverlast van de bruiloft. Het park zelf is wel netjes, ons huisje was schoon. Datum verblijf 6/7/8/9 September
We vierden als gasten een prachtige bruiloft op Resort de Parel, met familie en vrienden. Wat een fijne, prachtige locatie. We verbleven in een heel mooi huisje inclusief een airco en hottub. Een grote pluim voor de eigenaren en het personeel van de Parel. We zijn er echt in de watten gelegd. Niets was hen teveel. We komen graag nog een keer terug voor een weekje vakantie of wellicht nog eens een feestje. Annette
Adres & contact
-
Groenewoudseweg 71, 3896 LS Zeewolde
-
+31365227862
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen