Foto's
Foto's
Beschrijving
Wat heeft Strandparc Nulde te bieden?
- Sport en spel
- Voor de kinderen
- Zwemmen
- Eten & drinken
- Praktische voorzieningen
- Verblijfsmogelijkheden
Wat heeft Strandparc Nulde te bieden?
Sport en spel
- Sportterrein
Voor de kinderen
- Animatieprogramma
- Speeltuin
Zwemmen
- Meer (of vlakbij)
- Strand
Eten & drinken
- Bar / Cafe
- Restaurant
Praktische voorzieningen
- Honden toegestaan
Verblijfsmogelijkheden
- Camperplaatsen
- Huuraccomodaties
Beoordelingen
De ligging van de chalets is mooi, alleen chalet was niet netjes achtergelaten en ontbrak nog wat bestek. De omgeving waar de chalets zijn is prachtig, dichtbij Putten, Amersfoort en Hardewijk en in de omgeving kan je heerlijk fietsen. Chalets liggen allemaal dichtbij het water.
Mooie camping aan t water,veel strand en speelplekken voor de kinderen. Mooie pkek als je oik een boit hebt.alleen jammer dat de mooie plekken zijn bezet door seizoenplekken. Er zijn weinig pasanten plekken die een mooi en zonnig uitzicht hebben. Sanitair prima en mooi. Wel krappe douche zonder ventilatie en kranen bij wasbakken waren moeizaam te bedienen(is een sensor die slecht werken)
Het park is netjes aangelegd, hoewel de huisjes wel een beetje dicht op elkaar staan. Als je geluk hebt, staat je huisje aan het water. Anders kijk je uit op de tuin van het huisje voor je. Ons huisje was heel netjes en zeer goed onderhouden. Medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Het park ligt aan de snelweg. Dit heeft een voordeel omdat je dan snel bij andere plaatjes bent. Als alle ramen dicht zijn heb je geen last van de auto's op de snelweg.
Wij hadden een huisje aan het strand, met schitterend uitzicht. Huisje is mooi, kleinste kamer met stapelbed wel heel erg klein. Bedden liggen lekker, alleen zou een 2 persoons onderlaken handiger zijn dan 2 één persoons op een 2 persoonsmatras. Het zou ook fijn zijn te checken of de verwarming het doet, het was 6,5 graden bij aankomst, gaf storing aan. M'n man heeft de ketel weten te resetten voor er een man kwam van het park. Duurde al met al 2 uur voor het een beetje behagelijk werd. Uit de vriezer kwam een sloot ijswater en ijs, dus kon eerst de koelkast uitdwijlen. Kortom de huisjes checken voor de gasten komen zou wel een tip zijn. Eenmaal gesetteld was het er erg fijn!
Helaas een tegenvaller. Chalet ziet er aan de buitenkant prima uit maar van binnen was de onze verwaarloosd. Laminaatvloer los, deurpost hing los, deur sloot ook niet goed, vieze wanden (lekkages?) lichtschakelaars die weigerden, erg vieze eethoektafel, parasol voet en parasol zelf kapot, bedkussens en onderlakens met bruine vlekken, roestend bestek en geen horren. Dit laatste erg wenselijk gezien de duizenden (kruis)spinnen op het park en op de chalets. (Men was vergeten dit jaar maatregelen te treffen werd aangegeven) Wij zijn niet bang voor spinnen maar dat geldt zeker niet voor iedereen. Ook liep de temperatuur binnen op tot 40 graden plus aangezien de onze geen airconditioning had. Helaas werd er geen ventilator of anders aangeboden door verhuur partij. Melding van alles gemaakt tijdens verblijf maar geen reactie of oplossingen vanuit verhuurder. Overigens heeft de vriendelijke onderhoudsmedewerker heeft nog wel een nieuwe parasolvoet gebracht maar dat heeft weinig zin als de parasol zelf helemaal uit elkaar ligt. Meerdere chalets liggen direct aan een zand-gravel weg waar de chalet bewoners met de auto overheen rijden. Werd niet op snelheid gehandhaafd en werd veel te hard gereden. Dit veroorzaakt bij droog weer veel stofwolken die buiten zitten bij chalet niet prettig maakte. Privacy heb je ook weinig daar de chalets redelijk dicht naast elkaar staan zonder wat hoger groen er tussen zodat je bij iedereen op terras, maar ook naar binnen, kijkt. Even ontspannen zitten is er dan niet echt bij tenzij je naar binnen gaat en alle gordijnen dicht doet. Park ligt wel mooi maar verder ook niets te doen. Restaurant en de zogenaamde beachclub op maandag en dinsdag gesloten en anders om 2200u dicht. Oh ja reactie receptie bij uitchecken. We laten straks er wel iemand kijken bij chalet maar verder geen enkele sorry het spijt ons. Jammer maar voor ons duidelijk een hier niet meer gezien de ongemakken en toch forse huurprijs .
Prachtige camping. Dit was de eerste keer voor ons dat we in Nederland kampeerden, en je hebt er alles behalve stenen muren 😃. De faciliteiten zijn schoon en het personeel is supervriendelijk. Mensen met honden wonen apart van mensen zonder huisdieren, en dat is perfect! Een nadeel was dat er veel planten in het water zijn, dus zwemmen is niet helemaal prettig (ik heb het toch gedaan haha). We komen hier zeker terug! Aanrader 😍
Ronduit HEERLIJK! We hebben er 5d gestaan, en hebben optimaal genoten. Stonden direct aan het water, op een schoon en mooi veld. Veel vaste camping gasten, maar allemaal erg aardig. Bij de receptie ook erg vriendelijk. Hadden geboekt met onze hondjes, maar waren niet mee. Prachtige andere plek gekregen, en geld voor de hondjes terug. Schoon toilet en douche ed. Heerlijke omgeving, met veel mogelijkheden. WIJ KOMEN TERUG!
Afgelopen weekend verbleven mijn vriend en ik, samen met een ander stel, in bungalow 47 op StrandParc Nulde. We hebben hier een heerlijk weekend gehad. Een rustig maar gezellig park waar bungalows en kampeerplekken zijn. Personeel erg vriendelijk. De bungalow waar wij in zaten stond echt aan het meer (waar je vanuit je tuin kan zwemmen) en zag er modern uit. In het tuintje stonden lekkere ligbedjes. Op het park hebben wij een bootje gehuurd voor 4 uurtjes, bij mooi weer een echte aanrader! Je kunt op het park ook e-choppers huren. Het enige minpuntje is de hygiene van het huisje. Wij hebben door het prachtige weer voornamelijk buiten geleefd, maar bij aankomst wat het huisje niet top schoon gemaakt. Dat was wat jammer!
Onze eerste nacht op weg met de camper " de groene gast" zijn we beland bij deze camping. Met super aardig personeel, schoon sanitair en fijne douches. Prachtige zonsondergang met de kano op het meer gezien!
Laatste 9 beoordelingen
De ligging van de chalets is mooi, alleen chalet was niet netjes achtergelaten en ontbrak nog wat bestek. De omgeving waar de chalets zijn is prachtig, dichtbij Putten, Amersfoort en Hardewijk en in de omgeving kan je heerlijk fietsen. Chalets liggen allemaal dichtbij het water.
Mooie camping aan t water,veel strand en speelplekken voor de kinderen. Mooie pkek als je oik een boit hebt.alleen jammer dat de mooie plekken zijn bezet door seizoenplekken. Er zijn weinig pasanten plekken die een mooi en zonnig uitzicht hebben. Sanitair prima en mooi. Wel krappe douche zonder ventilatie en kranen bij wasbakken waren moeizaam te bedienen(is een sensor die slecht werken)
Het park is netjes aangelegd, hoewel de huisjes wel een beetje dicht op elkaar staan. Als je geluk hebt, staat je huisje aan het water. Anders kijk je uit op de tuin van het huisje voor je. Ons huisje was heel netjes en zeer goed onderhouden. Medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Het park ligt aan de snelweg. Dit heeft een voordeel omdat je dan snel bij andere plaatjes bent. Als alle ramen dicht zijn heb je geen last van de auto's op de snelweg.
Wij hadden een huisje aan het strand, met schitterend uitzicht. Huisje is mooi, kleinste kamer met stapelbed wel heel erg klein. Bedden liggen lekker, alleen zou een 2 persoons onderlaken handiger zijn dan 2 één persoons op een 2 persoonsmatras. Het zou ook fijn zijn te checken of de verwarming het doet, het was 6,5 graden bij aankomst, gaf storing aan. M'n man heeft de ketel weten te resetten voor er een man kwam van het park. Duurde al met al 2 uur voor het een beetje behagelijk werd. Uit de vriezer kwam een sloot ijswater en ijs, dus kon eerst de koelkast uitdwijlen. Kortom de huisjes checken voor de gasten komen zou wel een tip zijn. Eenmaal gesetteld was het er erg fijn!
Helaas een tegenvaller. Chalet ziet er aan de buitenkant prima uit maar van binnen was de onze verwaarloosd. Laminaatvloer los, deurpost hing los, deur sloot ook niet goed, vieze wanden (lekkages?) lichtschakelaars die weigerden, erg vieze eethoektafel, parasol voet en parasol zelf kapot, bedkussens en onderlakens met bruine vlekken, roestend bestek en geen horren. Dit laatste erg wenselijk gezien de duizenden (kruis)spinnen op het park en op de chalets. (Men was vergeten dit jaar maatregelen te treffen werd aangegeven) Wij zijn niet bang voor spinnen maar dat geldt zeker niet voor iedereen. Ook liep de temperatuur binnen op tot 40 graden plus aangezien de onze geen airconditioning had. Helaas werd er geen ventilator of anders aangeboden door verhuur partij. Melding van alles gemaakt tijdens verblijf maar geen reactie of oplossingen vanuit verhuurder. Overigens heeft de vriendelijke onderhoudsmedewerker heeft nog wel een nieuwe parasolvoet gebracht maar dat heeft weinig zin als de parasol zelf helemaal uit elkaar ligt. Meerdere chalets liggen direct aan een zand-gravel weg waar de chalet bewoners met de auto overheen rijden. Werd niet op snelheid gehandhaafd en werd veel te hard gereden. Dit veroorzaakt bij droog weer veel stofwolken die buiten zitten bij chalet niet prettig maakte. Privacy heb je ook weinig daar de chalets redelijk dicht naast elkaar staan zonder wat hoger groen er tussen zodat je bij iedereen op terras, maar ook naar binnen, kijkt. Even ontspannen zitten is er dan niet echt bij tenzij je naar binnen gaat en alle gordijnen dicht doet. Park ligt wel mooi maar verder ook niets te doen. Restaurant en de zogenaamde beachclub op maandag en dinsdag gesloten en anders om 2200u dicht. Oh ja reactie receptie bij uitchecken. We laten straks er wel iemand kijken bij chalet maar verder geen enkele sorry het spijt ons. Jammer maar voor ons duidelijk een hier niet meer gezien de ongemakken en toch forse huurprijs .
Prachtige camping. Dit was de eerste keer voor ons dat we in Nederland kampeerden, en je hebt er alles behalve stenen muren 😃. De faciliteiten zijn schoon en het personeel is supervriendelijk. Mensen met honden wonen apart van mensen zonder huisdieren, en dat is perfect! Een nadeel was dat er veel planten in het water zijn, dus zwemmen is niet helemaal prettig (ik heb het toch gedaan haha). We komen hier zeker terug! Aanrader 😍
Ronduit HEERLIJK! We hebben er 5d gestaan, en hebben optimaal genoten. Stonden direct aan het water, op een schoon en mooi veld. Veel vaste camping gasten, maar allemaal erg aardig. Bij de receptie ook erg vriendelijk. Hadden geboekt met onze hondjes, maar waren niet mee. Prachtige andere plek gekregen, en geld voor de hondjes terug. Schoon toilet en douche ed. Heerlijke omgeving, met veel mogelijkheden. WIJ KOMEN TERUG!
Afgelopen weekend verbleven mijn vriend en ik, samen met een ander stel, in bungalow 47 op StrandParc Nulde. We hebben hier een heerlijk weekend gehad. Een rustig maar gezellig park waar bungalows en kampeerplekken zijn. Personeel erg vriendelijk. De bungalow waar wij in zaten stond echt aan het meer (waar je vanuit je tuin kan zwemmen) en zag er modern uit. In het tuintje stonden lekkere ligbedjes. Op het park hebben wij een bootje gehuurd voor 4 uurtjes, bij mooi weer een echte aanrader! Je kunt op het park ook e-choppers huren. Het enige minpuntje is de hygiene van het huisje. Wij hebben door het prachtige weer voornamelijk buiten geleefd, maar bij aankomst wat het huisje niet top schoon gemaakt. Dat was wat jammer!
Onze eerste nacht op weg met de camper " de groene gast" zijn we beland bij deze camping. Met super aardig personeel, schoon sanitair en fijne douches. Prachtige zonsondergang met de kano op het meer gezien!
Adres & contact
-
Strandboulevard 27, 3882 RN Putten
-
+31341361304
-
Website bezoeken
-
E-mail sturen